Menin ryssimään hyvin alkaneen suhteen :(
Juuh, ihania öitä ja aikaa takana. Sitten yhtäkkiä mies alkaa kuulostaa aika kylmältä viesteissä. On ollu ennenkin tapana ja johtuu mahdollisesti kiireestä. Ei vastaa sit yhteen viestiin mitään ja mä skitsahdan ja annan olla äijän pari pv rauhassa. Sitten lähetän, että lopetan kaiken koska se leikkii ja pelaa mun tunteilla. Sieltä tulee todella ihmettelevä ja vihainen viesti miksi minun pitää lähettää tuollaisia eikä vaikka että "moi, mitä kuuluu". Sitten se meni jankuttamiseksi asiasta ja mä tunnen olevani todella urpo. Lopputulos: ollaan molemmat vihaisia ja olen poistanut koko numeron. Taisin olla aika naurettava. Lähetin anteeksipyynnön mutta en saanut vastausta. Olikohan tää sitten tässä?
Mä olen nähtävästi elänyt mielikuvituksessani taas.
Kommentit (8)
Sitä on suhteen alkuvaiheessa jotenkin herkkis ja skitso, mutta parempi olisi tosiaan lähetellä niitä "Miten menee viestejä?".
jos molemmat tosissaan on rakastuneet ei tollasia tarvi miettiä vaan asiat vaan sujuu
siis oikeasti halunnut lopettaa kaikkea, joten miksi lähetit miehelle viestin, jossa väitit haluavasti tehdä niin?
Joo, mäkin oon tollanen, mulla se johtuu ainakin hylkäämisenpelosta. Jos on ihan pakko tietää, että millä mielellä toinen on suhteesta (mieluummin vasta kun ollaan jo oikeasti pari), niin senkin voi tehdä ihan ystävällisesti. Olen huomannut, että toimii paremmin..
Kasva ensin ja palaa takaisin sitten astialle.
Mitä menit pimppaa niin auliisti jakamaan ;)
Moni mies ei halua
Tekstari on niin helppo käsittää väärin, puhelun aikana kuulee kuitenkin toisen äänensävystä mistä päin tuulee...
Anna olla hyvän sään aikana. Se ei koskaan muutu eli teit ihan oikein.
Ei tollasta rutinaa ja vaatimuksia kukaan halua. Paras keino päästä musta eroon on vikistä, kun otan yhteyttä, että mikset enää ikinä soita tai käy.
Kaveruus/ystävyys/seurustelu on oikeesti kahden kauppa, vaatimukset kuuluu työpaikalle..