Mitä ovat nämä autoissaan istuvat miehet?
Huoltoasemilla, s-markettien parkkipaikoilla, levähdyspaikoilla. Miehiä istumassa autoissaan. Istuvat vain, tunninkin.
Mitä ovat nämä miehet?
Mitä he tekevät?
Kommentit (50)
No minun mies esim. silloin kun olen kampaajalla.
En aja autoa, luottokampaajani vaihtoi muualle (kauemmas) töihin, ja autolla mentävä. Samassa rakennuksessa (ostarin tapainen) on kauppoja ym. mutta ei miestäni kiinnosta niissä käydä, ellei satu tarvitsemaan jotain.
Istuu autossa sen n. 45min mitä hiustenleikkuuseen menee, joskus käy kahvilla. Puhelimella hoitaa tuon aikaa omia juttujaan autossa.
Voisin kuvitella että osa voi myös odottaa lapsiaan harrastuksista. Ainakin omassa lapsuudessa osa vanemmista odotteli autossa (välimatkan takia ei kannattanut välissä ajaa kotiin)
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetsiviä työkeikalla etsimässä korvauspetoksen tekijöitä.
Tällä palstalla päivystäviä, kelan elättämiä demariämmiä käräyttävät. Ovat KELA-etsiviä. Ja niiden työtilanteesta amerikan serkut osaa sanoa hyvin: "Business is booming!"
Autoissaan istuvat miehet olisi oiva nimi kirjalle tai elokuvalle.
Vuohia tuijottavat miehet on jo tehty.
Ehkäpä he tekevät samanlaista työtä kuin minä. Minä käyn muutamassa asiakasyrityksessä päivässä, ja käyntien väliin useimmiten jää odotusaikaa. Istun siis autossani mietiskelemässä, suunnittelemassa ja usein lounastamassakin. En ole koskaan ajatellut, että joku voisi katsella ja ihmetellä.
Eiköhän jotkut ainakin ota ihan vaan omaa aikaa sillä tavalla. Autossa saa olla yksin ilman kälätystä omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet kun noin tarkkailet ihmisten istuskelua?
Kävin paikallisessa kauppakeskittymässä eri kaupoissa. Parkissa huomasin tällaisen miehen, joka istui viereisessä autossa. Kävin kolmessa eri kaupassa ja aina välissä autolla. Aikaa meni n. 1 tunti 15 min. Aina kun kävin autolla, mies istui autossa.
Vierailija kirjoitti:
He odottavat vaimoa, joka saa itse kantaa raskaat ostokset autoon.
Myös huoltoasemien pihoilla ja levähdyspaikoilla. Mitä te mammat sieltä ostatte.
Ai niin, teki mies mitä tahansa missä tahansa, niitä voi haukkua. Sinkkumies valtatien levähdyspaikalla tekee väärin, koska ei ole palvelemassa jotain mammaa jossain.
Tappaa aikaa työkeikkojen välissä.
Yksityisiä munia, ns. private dick.
He suorittavat intensiivistä metatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Autoissaan istuvat miehet olisi oiva nimi kirjalle tai elokuvalle.
Vuohia tuijottavat miehet on jo tehty.
Kirja/elokuva voisi kertoa lempeällä huumorilla tragikoomisia tarinoita mieskohtaloista ja miks he istuvat autoissaan. Yksi voisi olla homppeli, joka ei ole myöntänyt itselleen homouttaan ja istuu moottoritien levähdyspaikoilla paheksumassa muita homoja. Yksi voisi olla työttömäksi jäänyt mies, joka on puoli vuotta teeskennellyt lähtevänsä joka aamu töihin. Säästöt alkavat loppua ja kohta on tunnustettava vaimolle. Yksi on perheenisä, joka ei kestä pikkulapsiperhe-elämää, ja keksii tekosyitä (hammaslääkäri ym) ollakseen pois kotoa ja istuu sen ajan autossaan.
Nykyisin nähnyt monesti autoja bussipysäkeillä. Voi olla liikenteen valvoja tai joku odottaa jotakuta, mutta nykyisin nähnyt niitä enemmän.
En tiedä millaisia levähdyspaikkoja tarkoitetaan, mutta usein maanteiden varsilla oleville/niiden läheisyyteen pysähtyy bussit. Voi olla sukulainen tulossa, odottelee hänen saapumistaan (varsinaiselle bussipysäkille ei saa/mahdu pysäköimään). Tai voihan olla joku muukin (kimppa)kyyti, vaikka lapsi tulossa harrastusreissusta kotiin joukkuekaberin autossa, tai exän kanssa kuskataan yhteinen lapsi puoliväliin matkaa kun toisen luokse menee/tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet kun noin tarkkailet ihmisten istuskelua?
Kävin paikallisessa kauppakeskittymässä eri kaupoissa. Parkissa huomasin tällaisen miehen, joka istui viereisessä autossa. Kävin kolmessa eri kaupassa ja aina välissä autolla. Aikaa meni n. 1 tunti 15 min. Aina kun kävin autolla, mies istui autossa.
Perustitko tämän ketjun yhden tapauksen perusteella?
Ainakin jos menet levähdysalueelle ja siellä on näitä autoissa istuvia miehiä, voit ihan laskea mielessäsi 1+1 ja miettiä, mitähän he ovat sieltä hakemassa.
Jotkut odottavat autossa puolisoaan, joka on yksin ostoksilla kaupassa. Eräs ulkomaalainen komennusmies naapurikerrostalon pihamaalla viettää illan usein autossa puhelimen äärellä eli on varmaankin läheisiinsä yhteydessä.
Mies yksin autossa voi olla myös vaaran merkki. Itse (naisena) pysähdyin joskus uimarannan p-alueelle pyöränlamppuani fiksaamaan. Muita ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Äkkiä havahduin siihen, että sinne oli lipunut hiljaa selän taakseni auto, jossa istui mies. Mies oli ajanut siihen, minun edes kuulematta sitä, ja oli jäänyt autoonsa istumaan. Minulle tuli kiirus keskeyttää fiksaaminen, kun mies vaan istui ja istui minua katsellen. Kun tuijotin häntä ja aloin tehdä pikaista lähtöä, mies polkaisi autonsa käyntiin ja oikein kiihdytti pois p-paikalta.
niistä autoista roikkuu johto ne lataa näitä rumia sähköautoja kaiket päivät
Ai niinku kui? Istumalla perseellään?