Mitä ovat nämä autoissaan istuvat miehet?
Huoltoasemilla, s-markettien parkkipaikoilla, levähdyspaikoilla. Miehiä istumassa autoissaan. Istuvat vain, tunninkin.
Mitä ovat nämä miehet?
Mitä he tekevät?
Kommentit (50)
Pitäähän se omassa autossaan istuminenkin vääntää pahanteoksi jotenkin.
Tällä palstalla on mies kestosyyllinen kaikkeen!
Odottavat että nainen tulee kauppakassien kanssa.
Pienemmillä kylillä ainakin munamarttoja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut odottavat autossa puolisoaan, joka on yksin ostoksilla kaupassa. Eräs ulkomaalainen komennusmies naapurikerrostalon pihamaalla viettää illan usein autossa puhelimen äärellä eli on varmaankin läheisiinsä yhteydessä.
Mies yksin autossa voi olla myös vaaran merkki. Itse (naisena) pysähdyin joskus uimarannan p-alueelle pyöränlamppuani fiksaamaan. Muita ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Äkkiä havahduin siihen, että sinne oli lipunut hiljaa selän taakseni auto, jossa istui mies. Mies oli ajanut siihen, minun edes kuulematta sitä, ja oli jäänyt autoonsa istumaan. Minulle tuli kiirus keskeyttää fiksaaminen, kun mies vaan istui ja istui minua katsellen. Kun tuijotin häntä ja aloin tehdä pikaista lähtöä, mies polkaisi autonsa käyntiin ja oikein kiihdytti pois p-paikalta.
Eli juuri tällainen vanhempi runk.ka.ri.
Ihmettelen itsekkin,lippalakki runkut odottaa kun huonojalkainen vaimo..äiti käy kaupassa.
Ennenkun poltti tupakkaa niin oli luontevaa mennä ulos ja istua hetki omissa ajatuksissaan. Tämä luksus on meiltä riistetty. Tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet kun noin tarkkailet ihmisten istuskelua?
Kävin paikallisessa kauppakeskittymässä eri kaupoissa. Parkissa huomasin tällaisen miehen, joka istui viereisessä autossa. Kävin kolmessa eri kaupassa ja aina välissä autolla. Aikaa meni n. 1 tunti 15 min. Aina kun kävin autolla, mies istui autossa.
Perustitko tämän ketjun yhden tapauksen perusteella?
En tietenkään, olen havainnut tätä miehet autossa-ilmiötä muuallakin. Nyt tuli mieleen kysyä.
Kyllä ne ovat kaupallisissa tarkkailutehtävissä. Joku on palkannut ukon istumaan autossa ja laskemaan tunnin aikana sisään menneet asiakkaat. Kilpaileva kauppa kyseessä. Tai bussi, tai ravintola, tai grilli. Onhan näitä. Voi olla tietysti myös pahis joka kerää suojelurahoja yrittäjiltä tai rosvo joka suunnittelee tulevan viikon iskuja.
Ne on yksityisetsiviä. Vain elokuvissa niillä on päässään fedora.