Mitenhän pitkä pojasta oikein tulee? Nyt 12v ja 180cm
Kyllä tässä miettii, miten pitkä pojasta oikein tulee? On nyt 12,5v ja 180cm. Kasvaa nyt rytinällä. Kengänkokokin jo 46... joutuu ehkä jopa miettimään erikoispitkää sänkyä, kun venyy niin paljon. Itse 160cm ja isä 186cm. Isä kasvanut 18v asti...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mies oli amiskuvissa kuin pieni poika. Kasvoi vasta intissä mieheksi. Poika oli vähän nopeampi ja lukion 1.luokan jälkeen oli 186cm eikä kasvanut enää siitä.
Muistelin just mun veljeä, että se oli vielä 17vuotiaana kuin ala-asteikäinen siloposki 150 cm. Sitten armeijakuvissa semmoinen yli 180 cm järkäle akneineen.
ohis
Mä en muista enää minkä pituinen oli 12-vuotiaana, nyt 15-vuotiaana on 195. Aina on ollut pitkä ikäisekseen. Sängystä sen verran että ne erikoismittaiset on tosi kalliita verrattuna standardiin. Mä ostin pojalle 120 leveän sängyn, mahtuu paremmin kun voi nukkua vähän sivuttain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 162 ja mies 193 cm. Poika pyrähti 13 vuotiaana 190 senttiseksi. Lähes kolkytsenttiä vuodessa siis. Intissä mittasivat seuraavan kerran ja oli 195cm. Siihen se on kutakuinkin jäänyt.
Tuntuu kyllä hurjalle, kun on nyt kasvanut kevään ja kesän aikana melkein pari senttiä kuukaudessa. Ja ruokaa menee ihan älytön määrä.
Oletteko joutuneet ostamaan erikoispitkää sänkyä? Luin, että sänky pitäisi olla oma pituus +15cm. Mietin tässä, että on kohta edessä tämä ostos, jos loppukesän kasvaa samaa tahtia.
Ruokaa menee joo, ja tuo hurahti puuroihin silloin - ihan itse. Se söi jatkuvasti puuroa ja marjoja. Vaatteiden kanssa oli pieni ongelma, kun ei tiennyt, että meneekö yön aikana lyhyeksi. ;D
Sänkyä käytiin mallailemassa, mutta poika itse tuumas jossain vaiheessa, ett
Mieheni on 195cm eikä ole koskaan tarvinnut erikoissänkyä. Ei ehkä nyt ole eka asia jota tarvii alkaa järjestää:)
Olen jo oppinut, että ei kannata ostaa resoriverkkareita, kun ne jää nopeammin liian lyhyeksi. Ja lenkkareita en enää osta kun pari kerralla. Ei kannata ostaa montaa, kun menee niin nopeasti pieneksi. Toivottavasti jalka on kohta valmis, kohta ei enää peruskaupoista löydy kokoja.