Nyt riitti! Ilmoitin Toriin annetaan -osastolle arvokasta kamaa
En aio antaa oikeasti yhtään mitään kellekään, haluan vaan nähdä miten roskalava rapisee!
Nyt riitti kerjäläiset ja tinkaajat, hupiostajat ja kyselijät! Koitin myydä muuton yhteydessä oikeasti hyviä, siistejä puisia huonekaluja vitosella tai kympillä, mutta ei liiku tavara ja huvikseen vaan varaillaan. Pöytää, lipastoa jne.
Kuukausitolkulla ollut ilmoitukset turhaan.
Nyt pistin annetaan-osastolle mutta vien oikeasti juhannuskokkoon. Enkä vastaa yhteenkään viestiin.
Hyvää juhannusta vaan!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa vielä laittaa muumimukit samalle osastolle. Lisäyksenä: kuljetus mahdollinen!
Siinähän kostuvat turhaan viestitellessään ja varaillessaan.
Siinähän yrittävät sitten ahneet niitä varailla itselleen.
Kerran koitin ostaa yhtä valomainodta, siis ihan ostaa ja laitoin viestiä mutta myyjä ei reagoinut mitenkään.
Välillä laittoi vaan uudestaan myyntiin mut ei vastannut tori-viesteihin.
Onhan siinä juhannukseksi puuhaa kun yrittää viestiä laittaa.
Mä kyllä voisin ajatuksen tasolla ostaa käytetyn juhlamekon, mutta sovittamatta en osta, enkä jaksa vaivautua sopimaan sovitusaikaa ja ajelemaan ympäri maakuntaa vain yhden mekon takia. Kaupassa voin sovittaa useita eri malleja ja kokoja ja todennäköisesti löytää itselleni sopivan helpommin. Muita vaatteita olen kyllä joskus ostanut käytettynä, viimeksi kuminauhavyötäröisen kesähameen, jonka uskoin varmasti sopivan.
Ei Torilta aina menekään. Meillä oli työkaluja siellä myynnissä monta viikkoa, eikä kukaan edes kysellyt. Facen työkalukirppisryhmään kun laitettiin sama ilmoitus, niin alkoi viestejä ropista ja seuraavana päivänä oli myyty.
Miksi jotkut odottaa että ilmainen tavara tuotaisiin heille kotiin? Absurdi ajatuskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt noin riemastutti, ap?
No oisko vaikka se että ei tarvitse enää asioida epäluotettavien ihmisten kanssa?
Epäluotettavia ihmisiä on ollut aina ja tulee olemaan, mutta jos aloitus edes jollakin tavalla helpotti, niin hyvä.
Minä olisin useinkin tahtonut lipastoa ja maksanut kuljetuksesta erikseen, harva vain kuljettaa.