Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita kun juhannuksesta tehdään niin suuri numero?

Vierailija
19.06.2024 |

Pitäisi panostaa ruokaan, pitää pippalot ym. Joka lehti mainostaa juhannuksen tarjouksia ja ruokia. Kaverit pauhaavat viikkotolkulla mitä tehtäisiin. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yksi viikonloppu. Hohhoijaa

Vierailija
22/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona jo hehkutettiin uutisissa että juhannusruuhka näkyy jo ruokakaupoissa, 

Ihmettelen miten yleensä saavat ostettua ruokansa joissakin miljoonakaupungeissa ja pääsevät liikkumaan.

Täälä tulee ruuhka jo pelkästään tiedossa että on yksi arkipyhä ( lauantaille osuva) tulossa.  On kaupat ja maantiet tukossa.  Tai ainakin media hehkuttaa asiasta viikon ja yrittäämluoda paniikkimielialaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi viikonloppu joskin pitkä sellainen.

Vierailija
24/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää se, että huomisesta lähtien mennään kohti talvea.

Vierailija
25/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se että pitäisi olla tekemistä. Töissä työkaverit kyselee että mitä juhannussuunnitelmia. Entä jos ei ole mitään? 

Suurimmalla osalla ei ole itselläänkään mitään. Se on small talkia, ei pidä ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. 

Nykyään pitää pidätellä vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pierua. Siellä ne molemmat kuitenkin ovat, ihmisen sisällä. Sari, muista ettet kysy mitään, älä katso päin, jne. Tosin silloinkin se työkaveri tulee kirjoittamaan, miten tuijotat vain outona. 

Vierailija
26/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä. Vietetään juhannusta kotona. Oma pikku piha, jossa voi istuskella, mikäli ei sada. Mökki  ei ole minun juttu. Meillä on kaikki mukavuudet. Tehkööt jokainen miten haluaa .

Vierailija
27/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi viikonloppu joskin pitkä sellainen.

Mikö tuosta pitkän viikolopun tekee?

Vierailija
28/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ei ärsyttänyt yhtään, mutta nyt kun ei ole enää kuin oma seura, eikä kukaan pyydä minnekään juhannuksena, niin nyt ärsyttää.

Bussit ei kulje, joten minnekään ei pääse yksinkään, mikä olisi muuten hyvä vaihtoehto.

Vierailija
29/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se että pitäisi olla tekemistä. Töissä työkaverit kyselee että mitä juhannussuunnitelmia. Entä jos ei ole mitään? 

"Aion vaan ottaa rennosti" on hyvä vastaus ja saa monet kateelliseksi. 

Vierailija
30/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaupungissa olen" riittänee vastaukseksi. Ei nuo kysymykset  mitään yksityiskohtaista ohjelmaa edellytä.

Vierailija
31/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Minulla ei oskaan ole ollut juhanusjuhlia. Koska en omista mökkiä,ei ole aviopuoliosa  ja ei ole edes perikunnan mökkiä.Juhanus on minulle kuin mikä tahansa pyhä päivä.Hiljaista on pääkaupunki seutu. Ulkoilen,syön valmisaterioita. Katson Tv ja luen kirjoja.

Vierailija
32/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ärsyttää se, että huomisesta lähtien mennään kohti talvea.

Aina mennään kohti talvea. Ja kesää. Kunnes meneminen loppuu.

Vierailija
33/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaat sen kohkaamisen saa aikaan. Jos missään ei mainostettaisi niin olisi hiljaisempaa. Mutta sehän ei ole mahdollista - rahat pois vaan ihmisiltä.

Vierailija
34/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni yksillä - juhannus kaikilla.

Vierailija
35/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pitäisi panostaa ruokaan ja pitää suuret pippalot? 

Mistä noita paineita saat , somestako?

Juhannusihjelma just on vapaata. Perinteinen olisi sauna ja uinti, mutta kaikki tietää ettei kaikki pääse saunaan eikä uimaan.

No joillekin juhannustanssit on perinne, mutta hyvin harvalla..

Vierailija
36/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona jo hehkutettiin uutisissa että juhannusruuhka näkyy jo ruokakaupoissa, 

Ihmettelen miten yleensä saavat ostettua ruokansa joissakin miljoonakaupungeissa ja pääsevät liikkumaan.

Täälä tulee ruuhka jo pelkästään tiedossa että on yksi arkipyhä ( lauantaille osuva) tulossa.  On kaupat ja maantiet tukossa.  Tai ainakin media hehkuttaa asiasta viikon ja yrittäämluoda paniikkimielialaa.

Suomessa ei ole miljoonakaupunkeja

Juhmmus on suomalainen juhla

Isossa kaupungissa on paljon isoja kauppoja

Vierailija
37/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä. Vietetään juhannusta kotona. Oma pikku piha, jossa voi istuskella, mikäli ei sada. Mökki  ei ole minun juttu. Meillä on kaikki mukavuudet. Tehkööt jokainen miten haluaa .

Me tehdään mökillä ihan sitä samaa, joten emme ole surkeita luusereita, joilla ei ole juhannukseksi mitään. Tämä on juuri se outous.

Vierailija
38/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. En vietä juhannusta vaan rentoudun kotona. 

Vierailija
39/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettua.

Vierailija
40/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusta vietän taas selvinpäin vaikken tavallisesti sylje lasiin. Päivä lyhenee ja mennään kohti ärsyttävintä juhlaa, joulua kohti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi