Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis joutuuko hoitsut pesemään vanhusten pimppejä ja mulkkuja?

Vierailija
06.02.2011 |

Hyi helvetti

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa harjoitellaan? Vai onko niin, ettei harjoitella, vaan kukin sit pesee miten pesee? En mä ainakaan osais nyt tästä yhtäkkiä pestä jonkun mummon alapäätä, vaikka omani olen pessyt tuhansia ja taas tuhansia kertoja. En mä tietäisi, miten tarkasti se pitää hoonata. Eli siis kai tää kuitenkin opetetaan koulussa, etten sit joskus joudu jonkun tumpelon pestäväksi?

Ihan on sellasia muovisia alapäätorsoja, joilla harjoitellaan. Ja sitten harkkajaksoilla toki ihan oikeita potilaita.

Vierailija
2/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon trollit iltakävelyllä av:lla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sinä vaan rutinoitumisen huonoista puolista. Rutinoitumisessa on paljon hyvääkin, kuten joku on täällä jo todennut. Rutinoitumisen puutetta on tuo ettei oteta riittävästi pesulappuja tai pidetään ovia tai verhoja auki.

Ihanko oikeasti haluaisit vapisevan harjoittelijan, jolla ei ole rutiinista tietoakaan kuin 15 vuotta alalla olleen konkarin, joka oikeasti tietää mitä tekee?

Vierailija
4/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen voi olla niin sairas, että ei siihen itse pysty?

Vierailija
5/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai tuo on ihan normaali proseduuri sairaan- ja vanhustenhoidossa. Käsittääkseni, en ole alalla.

Meinasitko ap, että vuodepotilas vaan on sit pesemättä just niin kauan kuin vuoteessaan makaa, kunnes toipuu tai kuolee?

Vierailija
6/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan työkkäristä voidaan siihen pesuhommaan määrätä. Kaverini oli kerran joutunut työhön ja poikkesin katsomaan niin siellä se kiillotti papan killuttimia. Sitä iljetti yhtä paljon kun minuakin. Huh! Onneksi en ole työtön, etten voi joutua tuohon työhön.

Vierailija
7/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistelee tätä aloitusta, kun itse makaa sairaalassa, muiden hoidettavana.

Vierailija
8/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietää ton hoitajantyöstä

Vierailija
9/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuerektiossa olevia liikuntaesteisiä nuoria miehiä on tullut pestyä. Pesin varovasti.

Vierailija
10/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat liihoittelee valkoisissa työtakeissa ja juoruaa potilaista kahvihuoneessa, jossa syödään pullaa ja paljon, siksi suurinosa hoitajista on ylipainoisia.

Vierailija
11/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat liihoittelee valkoisissa työtakeissa ja juoruaa potilaista kahvihuoneessa, jossa syödään pullaa ja paljon, siksi suurinosa hoitajista on ylipainoisia.

Tuskin pitää paikkaansa. Hoitsut tosiaankin istuvat eristyksissä kansliassa ja syövät pullaa.

Vierailija
12/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti esinahka (jos sellainen on) pitää vetää taakse ja pyyhkiä (?) terskan altakin ja tarkistaa ettei sinne jää pahanhajuista smegmaa.

Mummoiltakin levitetään ryppyiset harmaiden karvojen peittämät häpyhuulet ja sieltä välistä vedellään pesulapulla.

Tuntuu kyllä hurjalta, että nuoret tytöt tekevät tällaista työtä ihan vapaasta tahdostaan...

Vierailija
13/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti esinahka (jos sellainen on) pitää vetää taakse ja pyyhkiä (?) terskan altakin ja tarkistaa ettei sinne jää pahanhajuista smegmaa.

Mummoiltakin levitetään ryppyiset harmaiden karvojen peittämät häpyhuulet ja sieltä välistä vedellään pesulapulla.

Tuntuu kyllä hurjalta, että nuoret tytöt tekevät tällaista työtä ihan vapaasta tahdostaan...

onko tosiaan vaikea kuvitella ;DDD 17vhoitajana ollut

Vierailija
14/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, ei vain ole tullut ajatelleeksi.

Ei ehkä kenenkään unelmahomma.

Metallityöstä on mielessä likaiset hallit ja paskaset kädet ja naama. Oikeasti ala on automatisoitu ja siistiä "sisähommaa".

Sairaanhoitajista ei vain hirveästi mainosteta tuota ap:n aloitusta, mutta lienee yhtä totta kuin se, että metalliala on siistiä sisähommaa. Vaikka kumpaakaan ei onnistuneesti mainosteta.

Vierailija
15/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin sieltä löytyy karvoja.

Yksi syy siihen että en koskaan suostuisi olemaan posliinipimppi.

Vierailija
16/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan vaikea kuvitella ;DDD 17vhoitajana ollut

Niin eihän tuo peseminen aina niin hihdokasta ole, mutta onneksi työpäivään sisältyy muutakin. Ja se muu tekee siitä työdtä tosi antoisaa! Tuskin on kenenkään hoitsun työnkuva ihan pelkää alapääpesua :)

Vierailija
17/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkeen tottuu, niin että sitä tekee ihan rutiinilla!

terv. satoja genitaaleja kiillottanut hoitoalan ammattilainen

Vierailija
18/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkeen tottuu, niin että sitä tekee ihan rutiinilla!

terv. satoja genitaaleja kiillottanut hoitoalan ammattilainen

Kun hommasta tulee rutiinia, niin ei enää osata asettua potilaan asemaan. Sille potilaalle esimerkiksi nyt vaikka se, että joku levittelee häppäreitä pesulapun kanssa ei ole rutiinia...

Eräässä terveydenhoito-oppilaitoksessa orientoivalla luennolla opettaja sanoi, että hänen mielestään sairaanhoitajien koulutukseen tulisi ehdottomasti kuulua jakso, jossa jokainen on vuorollaan potilaana. Olen samaa mieltä!

Vierailija
19/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyn pohjalla ja muutama kerta päivässä häppäreitäsi hoitaja levittelee.

Vierailija
20/37 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla, mutta täysin erilaisessa ympäristössä (isotooppilääketieteen parissa).

En ajattele virtsaa virtsana, ulostetta ulosteena, penistä peniksenä tai vaginaa vaginana kun teen työtäni. Minun tehtäväni on auttaa vanhusta asioissa, joihin hän ei itse enää kykene, ja siihen sisältyy myös henkilökohtaisessa hygieniassa avustaminen. Pidän vanhusten kanssa työskentelystä, heidän seuransa on hyvin antoisaa.

Varmaankin 15-vuotiaana teininä ajattelin kuten ap. En enää muista, kun olen jo kolmekymmentä täyttänyt ja aikoja sitten aikuistunut =)