Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työelämässä; miten hoidetaan äkillinen lääkärin tarve?

Vierailija
19.06.2024 |

Olen palkkatukityössä jos vaikuttaa jotenkin. Miten hoidetaan tälläinen, jos olen yksin työpaikalla eikä "muita tuuraajia" niin jos tarvitsen pikaisesti esim lääkäriä? Ilmoitus tietysti pomolle, mutta pitääkö esim liike sulkea kun kun käyn lääkärissä tai jos vaikka pitää lähteä yhtäkkiä päivystykseen? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me voi tietää, millainen sinun työpaikkasi on. Sehän on täysin selvää, että et sinä voi jättää liikettä auki siksi aikaa, kun olet poissa, jos se ei ole joku täysin itsepalveluun perustuva paikka.

Vierailija
2/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy esimieheltäsi miten työpaikalla toimitaan tuossa asiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin esimieheen välittömästi yhteys puhelimella, ja vaikka sanoisi mitä, niin hänen hommansa on järjestää sinulle sijainen tai laitat putiikin kiinni. Jos et saa esimiestä kiinni niin sitten soitat seuraavalle ylöspäin.

Vierailija
4/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun ilmoitat asiasta pomolle, kysyt häneltä mitä sinun kuuluu tehdä. Pomo sen päättää, haluaako esim. tulla itse paikalle pitämään putiikkia auki tai lähettääkö jonkun sijaisen, tai haluaako että putiikki laitetaan kiinni.

Vierailija
5/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun ilmoitat asiasta pomolle, kysyt häneltä mitä sinun kuuluu tehdä. Pomo sen päättää, haluaako esim. tulla itse paikalle pitämään putiikkia auki tai lähettääkö jonkun sijaisen, tai haluaako että putiikki laitetaan kiinni.

Juurikin näin, suurimassa osassa työpaikkoja ei varmasti ole mitään standardi mallia kuinka toimitaan. Koska tällaisia tilanteita tulee todella harvoin että työntekijä on yksin paikalla ja joutuu akuutisti lähtemään lääkäriin. Joten pomolle soitto joka tekee arvion ja päätöksen mitä nyt tehdään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi