Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia sinulle tulee tästä mitä miehet puhuivat?

Vierailija
19.06.2024 |

Mieheni on lähdössä viikonloppureissuun muutaman kaverinsa kanssa. En tunne heitä juurikaan, hetken nähnyt yhtä heistä. Sen tiedän että ovat keski-ikäisiä ja aikaisemmilla reissuilla on alko maistunut ja ovat puhuneet mm. seksistä mitä ovat tehneet kumppaneidensa kanssa jne. Tästä en mitenkään ilahtunut kun kuulin. Tämä yksi miehistä on ns. poikamies ja bi. Jos sillä nyt on merkitystä.

Satuin siis kuulemaan nämä sanat tuolla pihalla kun tämä poikamies oli käymässä, hakemassa jotain. Sanoi miehelleni kaveristaan: niillä menee "Matin" emännän kanssa vissiin hyvin mutta kun puuttuu se yksi juttu niin pitäähän sitä irrotella! Mieheni meni vaikeaksi ja hiljaiseksi kun tajusi että olinkin lähistöllä. Alkoivatkin sitten puhua jotain muuta. Itseltäni lähti kyllä mopo käsistä ja aloin kuvitella ties mitä?! Petetäänkö siellä reissussa, ovatko jopa toistensa kanssa vaiko mitä. Ihan hulluja tuli mieleeni. Mitä sinä ajattelisit tuosta kommentista? Sen tiedän että seksiä kyllä tämä kyseinen pari harrastaa, ainakin aikaisemmin on harrastanut kun mieheni kertoi juttuja näistä tyypeistä. Joo, tosi kivalta kuulostaa!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut miehesi kanssa? Siitä mikä ajattelet koko hommasta.

Otan asian toki vielä puheeksi. Ajattelin ensin täältä kysellä toisten ajatuksia että olenko ihan hakoteillä?  ap

Vierailija
22/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä oli nainen, jota monet reissuissa panivat ja koko juttu meni sellaiseksi vuosien mittaan, että muu miesporukka jätti vaimot kotiin ja vain tämä yksi nainen tuli mukaan. Muut erosivat vuosien saatossa mutta tämän nainen ja miehensä ovat yhä yhdessä. Monelle ei koskaan selvinnyt että oma mies pani tätä kaverinaista vaikka jokainen porukassa  teki niin. Tiedän, koska olen tuo nainen.

Prostituoiduista myös kuullut. Jos epäilet miestäsi, se on todennäköisesti totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissussa petetään. Olin naimisissa aikaisemmin pettäjän kanssa ja petti monta kertaa ja myöhemmin tunnusti että koko kaveripiiri petti puolisojaan. 

Meillä erossa tuli ilmi 16 pettämistä. Yksi oli sukulaiseni 😢

Vierailija
24/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrotella? Jos tämä vaimo ei ole absolutisti niin kyllä tuo kuulostaa seksin harrastamiselta.

Vierailija
25/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita etsivä perään!

Vierailija
26/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet osaavat puhua kaikenlaista. Siinä on sitten se mikä on totta ja mahdollista. Puhuu jotkutkin, että olisi taas pillum vuoro, vaikka ei olisi koskaan saanutkaan.

Aika ikävää tuollainen "miesten kaikenlainen.puhe' vaimon näkökulmasta. En minä pitäisi siitä, että mies väittäisi kavereilleen minun pihtaavan. Varsinkin kun meillä se on mies, joka ei ole halunnut seksiä. Haluaisin tietää, jos mieheni puhuisi sellaista muille.

Vierailija
27/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä oli nainen, jota monet reissuissa panivat ja koko juttu meni sellaiseksi vuosien mittaan, että muu miesporukka jätti vaimot kotiin ja vain tämä yksi nainen tuli mukaan. Muut erosivat vuosien saatossa mutta tämän nainen ja miehensä ovat yhä yhdessä. Monelle ei koskaan selvinnyt että oma mies pani tätä kaverinaista vaikka jokainen porukassa  teki niin. Tiedän, koska olen tuo nainen.

Prostituoiduista myös kuullut. Jos epäilet miestäsi, se on todennäköisesti totta. 

Ja olet vielä ylpeä asiasta🙄

Vierailija
28/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet osaavat puhua kaikenlaista. Siinä on sitten se mikä on totta ja mahdollista. Puhuu jotkutkin, että olisi taas pillum vuoro, vaikka ei olisi koskaan saanutkaan.

Aika ikävää tuollainen "miesten kaikenlainen.puhe' vaimon näkökulmasta. En minä pitäisi siitä, että mies väittäisi kavereilleen minun pihtaavan. Varsinkin kun meillä se on mies, joka ei ole halunnut seksiä. Haluaisin tietää, jos mieheni puhuisi sellaista muille.

Ja mitäpä väliä sillä on pitääkö joku sinua pihtarina vai ei? 

Vierailija
29/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vielä edes sanonut paikkaa johonka lähtevät. Aina sama juttu. Jättää aina ihan viimeseen senkin kertomisen. Itse jos en heti kertoisi osoitetta niin tulisi kamala mekastus että mitä nyt oikein salaan jne. Kyllä nyt tekis mieli laittaa etsivä perään taikka soittaa sille vaimolle!  ap

Vierailija
30/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä järkeä pakoteta, kun pitävät omaa show:ta. Sitä vaan miesten kesken yritetään olla kunnon äijiä.

Vierailija
31/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin keskenkasvuiselta porukalta, että jättäisin vaikkei mitään pettämistä olisikaan tapahtunut. En kestäisi mitään junttimiestä.

Vierailija
32/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
33/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt ainakaan ota siihen toiseen vaimoon yhteyttä.

Selvität nyt vaan oman parisuhteesi äläkä pura omaa pahaa oloasi toiseen. 

Vierailija
34/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kakaroita ne kaikki? Jotenkin ällöttäviä seksojuttuja ja puheita. Mitähän sinusta sitten puhutaan vai ei mitään. Jotain alkoholi-illanviettoja.? Mua ei nappaa tuollaiset miehet yhtään. Jos reissut menee parisuhteen edelle, lienee aika nuori ja menevä. Mitähän siellä sitten tapahtuu, baariin vaan. On elämässä vaihtoehtoja jos ei jaksa katsoa tuota menoa ja tulee ikävä fiilis.

Mitähän siellä tapahtuu? No ne muodostaa "junan" mökkirannassa ja telakoituu saunan pukkarissa. Kerta yksi on jo bi ja muutkin siitä uteliaita ja kiinnostuneita kuulemaan. Pienessä humalassa sitten ronskit puheet muuttuvat ronskeiksi teoiksi. Kondomeja ja liukkaria mukaan miehelle.

Vierailija
35/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä, miksi? Eikö tuolla toisella naisella ole oikeus kuulla mitä mies puuhailee?

Vierailija
36/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Siis olit yhden miehistä vaimo ja kaikki miehet reissussa harrastivat seksiä kanssasi, mutta miehesi ei tiennyt? Vai tiesikö kaikki, vai vain vaimot?

Vierailija
37/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin Ap ottaa yhteyttä ja käytte hakemassa Biltemasta maastoutumisviitat ja kaivatte poteron sinne mökkirantaan, josta kiikaroitte miehiä!

Vierailija
38/41 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä, miksi? Eikö tuolla toisella naisella ole oikeus kuulla mitä mies puuhailee?

Ei, vaan ap on kuullut vain osan keskustelusta eikä edes tunne tätä pettämisestä epäiltyä miestä saatikka sen vaimoa. Ei ole mistään puuhailusta tietoa. Vai epämääräinen jonkun kaverin osittain kuultu sanominen. 

Ap ja miehensä suhteessa ei mene hyvin. Epäilee miestänsä pettämisestä, toisen miehen kanssa. Nyt haluaa purkaa oman pahan olonsa toiseen eikä kohdata oman suhteen ongelmia. 

Vierailija
39/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vaikenivat ja salaavat jotain. Se on aivan selvä juttu. Mutta mitä, onkin jo vaikeampi asia tietää.

Vierailija
40/41 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ottanu kikulia peppuun se sun mies eli onkin bi. Ja aattele, siellä pskaluukussa ollut vehe on sitten sun pimpussa..meniks ruokahalu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme