Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska juhannus tulossa

Vierailija
19.06.2024 |

Huomenna alkaisi loma, mutta voin ihan hlvetin huonosti henkisesti tällä hetkellä. Olen ollut todella ahdistunut pitkin kevättä ja tänään lähinnä itkenyt töiden jälkeen. 

Juhannukseksi ei mitään suunnitelmia. Todennäköisesti makaan sohvalla ja katson tv:tä. 

Kaiken lisäksi sain ärhäkän virtsatietulehduksen ja olen myös fyysisesti kivuissanu kunnes antibiootti alkaa auttaa.

Elämä on perseestä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Minnekään en saanut kutsua ja ihan juureton olen. Vanhemmat siis elossa mutta isä on hullu alkoholisti niin enpä viitti mennä. 

Vierailija
2/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut sairaslomaa jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa vain valua suihkuveden mukana viemäriin ja kadota maallisine murheineen. 

En usko, että elämällä on minulle enää mitään muuta kuin alamäkeä tarjolla, vaikka olen "vasta" 36.

Ap

Vierailija
4/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut sairaslomaa jo aikaa sitten.

En halua, koska työ on minulle turvapaikka. Saa muuta ajateltavaa ja tekemistä ahdistumisen ja murehtimisen sekaan. 

Ap 

Vierailija
5/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain herkkuja, valitse hyvä sarja katsottavaksi tai lue kirja jos se on sun juttu, hyvää juomaa ja ruokaa. Nautiskele omasta seurasta. Käy jossain paikasssa jossain juhannusjuttuja (esim. Helsingissä seurasaari). Lähde risteilylle

Vierailija
6/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko juhannuksena on juhlia? Monet viettää ihan tavallisen viikonlopun, ilman mitään hössötystä. Säkin kuulostat niin väsyneeltä, että eipä susta taitaisi juhlimaan olla, vaikka joku olisi sut kutsunut. Parempi, että olet kotona ja lepäät ja hoidat itsesi kuntoon.

Vierailija
7/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille :-) eipä täälläkään kummoista, hiljainen juhannus tulossa. 

Vierailija
8/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, noin minäkin ajattelin erään juhannuksen alla. Elokuussa samana vuonna elämäni muuttui valoisaksi. Se oli ihme! 

Nyt olen ollut onnellinen jo 20v. Tätä en silloin olisi uskonut, että kauheasta olosta tuleekin muutos hyvään.

Ei kotijuhannus mikään paska juttu ole. Rentoudu ja lepäile. Tsemppiä! <3

Vierailija
9/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, noin minäkin ajattelin erään juhannuksen alla. Elokuussa samana vuonna elämäni muuttui valoisaksi. Se oli ihme! 

Nyt olen ollut onnellinen jo 20v. Tätä en silloin olisi uskonut, että kauheasta olosta tuleekin muutos hyvään.

Ei kotijuhannus mikään paska juttu ole. Rentoudu ja lepäile. Tsemppiä! <3

Kiitos tästä viestistä. Se piristi hiukan. Tulisipa minunkin elämästäni vielä valoisampaa. 

Ap

Vierailija
10/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on juhannuksen kuin joulunkin kans että hirveä hypetys etukäteen ja loppujen lopuksi se livahtaa salamannopeasti ohi. Ja jää vähän ontto olo että siinäpä se meni.

Mä suunnittelin itseni töihin koko viikonlopuksi, eipähän tartte stressata. Mies menee koiran kans mökille, saan olla omassa rauhassani kotona.

Vierailija
11/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mikä paska. 

Vierailija
12/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin tänään töissä että valuisin pissan mukana pönttöön ja joku vetäisi sen. Olen niin niin poikki! Huomenna alkaa myös viikon loma. Juhannuksena en jaksa tehdä mitään, sitten onkin reissu.

Tai no mitään ja mitään. Nukun univelkaa pois, olen ilman kiirettä hetken ja hoidan rästiin jääneitä kotitöitä ym. asioita rauhaksiin.

Hyvää juhannusta väsyneille ja energisille, sekä keskitien kulkijoille!

Vierailija
13/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä ketkä valittaa siitä että paska loma kun ei jaksa tehdä mitään. Mä oon mun 2 viikon loman viettänyt sillä että olen ollut pääsääntöisesti sisällä, nukkunut ja tehnyt omia juttuja. Ruokatarvikkeet tilattu netin kautta suoraan ovelle ja koska teen työkseni ruokaa, loma mennyt ruokien suhteen mahdollisimman helpolla. Miksi loman pitäisi olla suorittamista?

Vierailija
14/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhliminen ole mikään tavote! Parasta kun saa olla vaan ihan niinku haluu. Kotona on hyvä olla, ei tartte pukeutua tai kammata tukkaa yms.;)

Vierailija
15/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne päin on luvattu vesisadetta niin aivan sama olla kotona. Itse asiassa ihan mukavaa. Viihdyn kotipesässä turvassa. Syön herkkuja ja kirjoitan paskaa Vauva-palstalle. Hauskaa juhannusta!

Vierailija
16/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ei oikeasti ole muuta kun yksi viikonloppu. Julkisella hösöttämisellä siitä on tehty teennäinen iso juttu. Pitäisi kestitä koko suku ja sata vierasta ja tehdä taikoja, ja leipoa sienestää metsästää ja kalastaa ja lisäksi käydä kaupungin hienoimassa tai ainakin trendikkäimmässä kuppilassa shampanjalla.

Mitä jos tekisit niinkun mekin, vietetään ihan normi viikonloppu ilman mitään paineita jonkun asian suorittamisesta. Jos kaipaat potentiaalista seuraa niin sitten joku kaupungin juottola on hyvä osote - perheelliset on koton tai mökillä ja osa sinkuista baarissa.

Vierailija
17/17 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoinen juhannus on oikein hyvä! Saa olla miten päin vaan. Ei tarvii stressata mitään! 

Sääliksi käy moni juhannuksen viettäjä. Etenkin kun sitä juomaa otetaan kaksin käsin, tapahtuu monenlaista ikävää. Tulee rapula ja morkkis. 

Leppoisaa juhannusta Ap:lle ja kaikille! 😊