Jouduin Kelan pakottamana muuttamaan pieneen yksiöön, tämä minulle masennus ja ahdistusta, voiko Kelasta saa tukea yksityiseen psykiatriin?
Jouduin Kelan pakottamana muuttamaan pieneen yksiöön, tämä minulle masennus ja ahdistusta, voiko Kelasta saa tukea yksityiseen psykiatriin?
Kommentit (57)
Konalassa asun edelleen pienessä yksiössä
Ap
Tämä on trolli. Asun vielä kaksiossa Kaivopuistossa, mutta Kela ajaa pienempään . Voiko niin tehdä ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Konalassa asun edelleen pienessä yksiössä
Ap
Tämä on trolli. Asun vielä kaksiossa Kaivopuistossa, mutta Kela ajaa pienempään . Voiko niin tehdä ihmiselle?
Ap (unohtui)
Kerro lisää, Konala. Miten sait uuden asunnon ja kuka muutti sinut???
Sinulle kustannettiin 100 % ennen 59 neliön kaksio yksinasuttavaksi Helsingissä. Oli jo aikakin tulla asiaan muutos.
Olet sä kyllä latvasta laho. Olet asunut pienemmässä asunnossa 3 päivää ha tarvitset jo psykiatria.
Köyhän kyykkyyn ja nopeammin hautaan lienee hallituksen tavoite.
Mäkin joudun asumaan pienessä yksiössä ja vieläpä maksamaan sen ITSE!
Lääkärin lausunto olisi riittänyt siihen, että Kela ei voi pakottaa muuttamaan halvempaan.
Mielenterveysoireita etenkin jos on jo valmiiksi, niin vapaamuotoiseen lausuntoon olisi riittänyt lääkärin epäily, että oireet saattaisi muuton myötä pahentua. Kela ei yhtään laita vastaan näissä.
Meteoriitin tippuminen ei ole niin pelottavaa aina, vaan ihmisten välinpitämättömyys toisia kohtaan. Jätetään ilman mitään selviämään. Aika harva selviää ilman mitään tai ilman toivoa.
ei kela ketään pakota...vaan kehottaa muuttamaan halvempaan jos et halua itse maksaa isompaa oma vastuuta rahastasi..eli jää vähempi käyttöön rahaa sinulle ruoka rahaa..
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ratkiasu on ostaa pari metriä köyttä ja vetää itsensä kiikkuun. Miksi haluaisit elää jos se ei ole minkään arvoista.
Voisin tehdä tämä rappukäytävässä tänä kesänä.
Mulla oli työssäkäyvänä tilanne, että piti asua 8,5 vuotta 24 neliöisessä asunnossa tunnin päässä työpaikalta. Ei yksinkertaisesti ollut varaa asua isommassa. Toki meissä on se ero, että olen koulutukseltani maisteri tekniikan alalta ja maksan itse oman asumiseni. Käyn myös adhd:n ja autismin takia psykiatrilla ja psykologilla.
Voi se noinkin mennä. Minulle sosiaalitoimisto ehdotti muuttoa ikivanhaan huonokuntoiseen asuntoon, johon tulossa remontit niin että olisi asuttava ulkona 3-6k ajan. Ei kannata kuunnella muiden huonoja neuvoja, moni saa nautintoa kiusaamisesta kelassa ja sossussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työssäkäyvänä tilanne, että piti asua 8,5 vuotta 24 neliöisessä asunnossa tunnin päässä työpaikalta. Ei yksinkertaisesti ollut varaa asua isommassa. Toki meissä on se ero, että olen koulutukseltani maisteri tekniikan alalta ja maksan itse oman asumiseni. Käyn myös adhd:n ja autismin takia psykiatrilla ja psykologilla.
Anteeks, mutta mikä on maisteri tekniikan alalta? Luonnontieteet on maistereita, matkkka-fyssa-kemma on maistereita mutta tekniikan alat ovat dippainssi tai inssi.
Itse olet trolli! Älä yritä!
Ap