Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin Kelan pakottamana muuttamaan pieneen yksiöön, tämä minulle masennus ja ahdistusta, voiko Kelasta saa tukea yksityiseen psykiatriin?

Vierailija
19.06.2024 |

Jouduin Kelan pakottamana muuttamaan pieneen yksiöön, tämä minulle masennus ja ahdistusta, voiko Kelasta saa tukea yksityiseen psykiatriin?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitin merinäköalan ja Kaivopuiston rauhoittavan puistopolut. Minulta meni sielunmaisema ja tuli ahdistus. Täällä Ullalinnassa vain 27 neliön yksiö ilman merimaisemaa. Kahvilatkin täällä ovat huonompia. Vaikkakin enemmän. Miten Kela voi kohdella ihmistä näin?

Ap

Älä esitä minua trolli!

Ap

Itse olet trolli! Älä yritä!

Ap

Vierailija
42/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

spämmi poistoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalassa asun edelleen pienessä yksiössä

Ap

Tämä on trolli. Asun vielä kaksiossa Kaivopuistossa, mutta Kela ajaa pienempään . Voiko niin tehdä ihmiselle?

Vierailija
44/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalassa asun edelleen pienessä yksiössä

Ap

Tämä on trolli. Asun vielä kaksiossa Kaivopuistossa, mutta Kela ajaa pienempään . Voiko niin tehdä ihmiselle?

Ap (unohtui)

Vierailija
45/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, Konala. Miten sait uuden asunnon ja kuka muutti sinut???

Vierailija
46/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kustannettiin 100 % ennen 59 neliön kaksio yksinasuttavaksi Helsingissä. Oli jo aikakin tulla asiaan muutos.

Vierailija
47/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä kyllä latvasta laho. Olet asunut pienemmässä asunnossa 3 päivää ha tarvitset jo psykiatria.

Vierailija
48/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän kyykkyyn ja nopeammin hautaan lienee hallituksen tavoite.

Vierailija
49/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun asumaan pienessä yksiössä ja vieläpä maksamaan sen ITSE!

Vierailija
50/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin lausunto olisi riittänyt siihen, että Kela ei voi pakottaa muuttamaan halvempaan.

Mielenterveysoireita etenkin jos on jo valmiiksi, niin vapaamuotoiseen lausuntoon olisi riittänyt lääkärin epäily, että oireet saattaisi muuton myötä pahentua. Kela ei yhtään laita vastaan näissä.

Vierailija
51/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteoriitin tippuminen ei ole niin pelottavaa aina, vaan ihmisten välinpitämättömyys toisia kohtaan. Jätetään ilman mitään selviämään. Aika harva selviää ilman mitään tai ilman toivoa.

Vierailija
52/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kela ketään pakota...vaan kehottaa muuttamaan halvempaan jos et halua itse maksaa isompaa oma vastuuta rahastasi..eli jää vähempi käyttöön rahaa sinulle ruoka rahaa..

Vierailija
53/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin ratkiasu on ostaa pari metriä köyttä ja vetää itsensä kiikkuun. Miksi haluaisit elää jos se ei ole minkään arvoista.

Voisin tehdä tämä rappukäytävässä tänä kesänä.

Vierailija
54/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työssäkäyvänä tilanne, että piti asua 8,5 vuotta 24 neliöisessä asunnossa tunnin päässä työpaikalta. Ei yksinkertaisesti ollut varaa asua isommassa. Toki meissä on se ero, että olen koulutukseltani maisteri tekniikan alalta ja maksan itse oman asumiseni. Käyn myös adhd:n ja autismin takia psykiatrilla ja psykologilla. 

Vierailija
55/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se noinkin mennä. Minulle sosiaalitoimisto ehdotti muuttoa ikivanhaan huonokuntoiseen asuntoon, johon tulossa remontit niin että olisi asuttava ulkona 3-6k ajan. Ei kannata kuunnella muiden huonoja neuvoja, moni saa nautintoa kiusaamisesta kelassa ja sossussa. 

Vierailija
56/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työssäkäyvänä tilanne, että piti asua 8,5 vuotta 24 neliöisessä asunnossa tunnin päässä työpaikalta. Ei yksinkertaisesti ollut varaa asua isommassa. Toki meissä on se ero, että olen koulutukseltani maisteri tekniikan alalta ja maksan itse oman asumiseni. Käyn myös adhd:n ja autismin takia psykiatrilla ja psykologilla. 

Anteeks, mutta mikä on maisteri tekniikan alalta? Luonnontieteet on maistereita, matkkka-fyssa-kemma on maistereita  mutta tekniikan alat ovat dippainssi tai inssi.

Vierailija
57/57 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi