Miten päästä yli siitä,
että on kuullut itsestään todella ilkeitä juoruja ja oletuksia?
:(
Kommentit (7)
Älä vaan välitä! Rankkaa on mutta ittepä tiiät totuuden, valehtelijoista ei ole mitään väliä. Jaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan välitä! Rankkaa on mutta ittepä tiiät totuuden, valehtelijoista ei ole mitään väliä. Jaksuja!
Joskus täytyy kyllä välittää mutta muuten olet oikeassa, kun itse tietää totuuden niin se on tärkeintä loppuviimein.
Ihmiset tekevät valtavasti oletuksia mutta miksi tekevät niitä on tärkeää muistaa. Muistakaa että kaikkea ei kannata sokeasti uskoa, muuten saattaa hävettää jälkeenpäin viimeistään. Jotkut vaan myös puhuvat kakkaa toisista hyvin paljon vain koska haluavat kiusata. Joillakin on tosi negatiivinen ajatusmaailma ja haluavat tehdä vain negatiivisia tulkintoja sekä oletuksia muista, toivovat että se olisi totta mitä itse haluaisi olevankin totta.
Ei siitä pääsekään yli. Pärjätä silti täytyy ja kestää vihamielinen käytös.
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääsisi kun vetäisisi ranteet auki, mutta ei riitä uskallus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääsisi kun vetäisisi ranteet auki, mutta ei riitä uskallus.
No miksi pitää päästä aina helpolla? Et uskalla tarkoituksella, tee työsi ja elä onnellisempaa elämää. Ei se itsemurha ole ratkaisu oikeasti. Ole vahvempi ja uskalla elää tämä yksi elämä. En usko että sinua on edes niin paljon kiusattu koskaan vielä ainakaan.
No kokemuksella voin sanoa että käsittele kaikki tunteesi ja hyväksy tämä maapallon raakuus. Muista oikoa kaikki mahdolliset asiat itsesi vuoksi ja ole aito sekä rehellinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla kovanaama joten pahat asiat saavat sattua. Älä masennu kuitenkaan, meistä muistakin puhutaan. Ainakin tiedät nyt itse miltä se voi tuntua, joku toinen voi täysin musertuakin joten suosittelen että ketään ei kiusattaisi. Jaksamista sinullekin!