Hallitus vahvisti: työttömyysturvaa leikataan lisää
Työttömyysturvaan tulee porrastus jonka seurauksena tuen määrä pienenee työttömyyden pitkittyessä yli sallitun ajan. Eduskunta hyväksyi työttömyysturvan porrastuksen äänin 93-77.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/eduskunta-vahvisti-tyottomyysturvaan…
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästäkin on niille jotka kikkailevat olemalla vaaditun määrän töissä ja sitten jäävät tahallaan työttömiksi ja saavat taas täydet ansiopäivärahat😡
Ei tuollaista tapahdu, kun ei lusmut jaksa olla 26 viikkoa täysillä tunneilla. Ne luovuttaa ennen kuin edes ovat oikeutettuja sidonnaisiin. Niitä nyt rangaistaan, joiden ala on huonossa suhdanteessa ja töitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
jes jes jes asiaa. oleskeluyhteiskunnan aika alkaa olla lopussa.
päivän paras uutinen
Joo ja seuraavaksi eläkkeiden vuoro loppuu se oleminen. Kyllä virkarälssi on palkkansa ansainnut.
Huomatkaa mmuutosta ei leikata ehei.
Hei me leikataan taas, eikä kaduta!
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalaisena ja veroamaksavana työssäkäyvänä palkansaajana olen kypsynyt elättämään ja ruokkimaan jatkuvasti niitä jotka eivät käy töissä elättääkseen itseään. Minulle riittää ja sosialisti-kommunistinen meininki loppua.
Mikset irtisanoudu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen, muutan ulkomaille.
Kiitos kun muutat. Yksi elätettävä vähemmän.
Tilalle tulee 10 ukrainalaista ukkelia
Suomen kansalaisena ja veroamaksavana työssäkäyvänä palkansaajana olen kypsynyt aivoistani ja luulen että teen töitä jatkuvasti eikä minua lasketa ikinä pihalle. Minä ihannoin pohjois-koreaa ja sen sosialisti-kommunistista järjestelmää joka on maailman eriarvoisin ja köyhät on työleireillä.
Vierailija kirjoitti:
eivät ne työpaikat lisäänny työttömyysturvaa leikkaamalla. Nyt taitaa olla tulossa iso määrä konkursseja ainakin jos uutisiin on uskomista. Todella reilua, että samaan aikaan sitten leikataan työttömyysturvasta, vaikka on selvää ettei kokoaikatyötä kaikille ole.
Suomi vältti tarkkailu luokan juuri ja juuri. Haluatko että Suomi joutuu tarkkailuokalle muiden rikollis- ja roskavaltioiden kanssa?
Jess hyvä uutinen, kulutus vähenee Suomesta :)
Eipä tänne niitä alveja tartte maksella.
Kiitos mamuille tästäkin.
Lisää vaan porukkaa Suomeen loisimaan niin rahat ei riitä enää mihinkään!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalaisena ja veroamaksavana työssäkäyvänä palkansaajana olen kypsynyt elättämään ja ruokkimaan jatkuvasti niitä jotka eivät käy töissä elättääkseen itseään. Minulle riittää ja sosialisti-kommunistinen meininki loppua.
Kuinka monta ihmistä aiot palkata töihin pois työttömyydestä?
Mites, jos työttömät työllistäisivät itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Samalla hallitus kuitenkin päätti myös, että siltojen alla on luvallista polttaa peltitynnyrissä erilaista roskapuuta, ja mitä nyt sattuu löytymään. Samalla polttokelpoinen roska tulee kerättyä pois maastosta. Tynnyrin voi noutaa kelasta saatavaa kuponkia vastaan. Yksi kuponki per kaveriporukka, neljästä kahdeksaan henkeä on sopiva.
Telttaa ei kuitenkaan saa. Joku raja hyysäykselläkin.
joudun ulkomaille, ei ole varaa jäädä maksamaan suomen hintoja
Konkurssitkin lisäntyy, mutta eipä se mulle kuulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät ne työpaikat lisäänny työttömyysturvaa leikkaamalla. Nyt taitaa olla tulossa iso määrä konkursseja ainakin jos uutisiin on uskomista. Todella reilua, että samaan aikaan sitten leikataan työttömyysturvasta, vaikka on selvää ettei kokoaikatyötä kaikille ole.
Suomi vältti tarkkailu luokan juuri ja juuri. Haluatko että Suomi joutuu tarkkailuokalle muiden rikollis- ja roskavaltioiden kanssa?
Mikset sinä välttänyt tarkkailu_luokkaa? Apu_koulussa, veikkaan.
Kyllä nämä uutiset lämmittävät vanhan anarkistin mieltä.Kiitos taas kerran!
Eipä sillä väliä, jos jään työttömäksi. Asuntolaina kuitenkin maksettu jo. Mökit löytyy, sijoitusasunto jne. Onneksi tuli hyödynnettyä nollakorkojen aika maksimaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollis- ja roskavaltio kuten Ranska ja Italia?
Afrojen elättäminen on kallista puuhaa, niille kun ei puuro ja possunkyljykset riitä/kelpaa.
Työtöntä ei yritykset palkkaa. Vain neljäsosa työpaikoista saa ihmisen pois tuilta vain neljäsosa ottaa työttömän vain 6% palkkaa työttömän pois elämästä tuilta.
Jokainen työttömiä kadehtiva voi toki itsekin jäädä työttömäksi vapaaehtoisesti, jos se heistä on niin paljon kadehdittavampaa kuin työnteko.
Siinä vapautuisi lisää työpaikkoja niille työhaluisille työttömille, joita kukaan ei vielä ole töihin huolinut. Saisivat työkokemusta ja ehkä taloutensa kuntoon.