Onko mitään tehtävissä, kun mies antaa ymmärtää, että olen liian tasokas hänelle
Sanoo, ettei ymmärrä mitä näen hänessä ja koko ajan aivan kuin jarruttelisi, vaikka selkeästi on tunteita. Rakastaisin häntä niin paljon, mutta onko mitään mahdollisuutta kun hän ei tunnu sitä uskovan ja aina vain ihmettelee? Pitääkö tässä jotenkin tasoani laskea? En minä mikään tasokas oikeasti edes ole. Ihan tavallinen suomalainen nainen. Ollaan taisteltu tässä jo pari vuotta. Luovutanko jo?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei sinua halua, niin minkäs tuossa tekee. Ei toisen kanssa voi väkisin olla.
Ongelma juuri se, kun hän kuitenkin näyttää haluavan.
Sanot, että ota tai jätä.
Tämä löysässä hirressä roikkuminen päättämättömyytesi vuoksi loppuu nyt.
Mies on joko narsisti tai jalkamatto, tai petaa eroa, jos tulisi joku parempi vastaan. Pidä hauskaa.
Laita 70-luvun permanentti ja jätä kainalokarvat ajamatta.
Onko hänellä käsittelemättömiä hylkäämisen kokemuksia ? Tai pelko tulla jätetyksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei sinua halua, niin minkäs tuossa tekee. Ei toisen kanssa voi väkisin olla.
Ongelma juuri se, kun hän kuitenkin näyttää haluavan.
Ei halua. Tuo on vain kohtelias tapa erota.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä käsittelemättömiä hylkäämisen kokemuksia ? Tai pelko tulla jätetyksi ?
Kyllä, on jotain tällaista. Käynyt useamman vuoden terapiassa.
Tuollaiset miehet perseilevät urakalla ja kitisevät sitten selitykseksi että mähän sanoin että oon vaan tällanen paska jätkä. Juokse!
Varmaan huono itsetunto sekä voi kokea ettei pysty tuntemaan sellaista tasavertaisuuden tai ylemmyyden tunneta mitä miehenä haluaisi tuntea. Esim. koulutuksen, älykkyyden, taloudellisen tilanteen tai ulkonäön suhteen. Kokee siksi itsensä epävarmaksi ja saattaa myös pelätä, että saisit paremman miehen koska vaan.
Mikäli tästä kyse niin tuohon ei varmaan helppoa ratkaisua ole mutta aina voi yrittää kertoa miksi miestä rakastat ja selvittää ne asiat miestä hiertävät ja keskustella niistä.
Tuo miesten veruke on kuultu, kun eivät itse ole kiinnostuneita. Typerin selitys ikinä. Itselleni sama mies, joka tarjosi tuots, että olen hänelle liian hyvä, niin sanoi myös, että sinä varmaan haluat elää yksin, että asutaan vaan erillään. Ikinä hän ei minulta kysynyt miten halusin elää ja olin asunut exäm kanssa 15 vuotta yhdessä, että en tiedä mistä niin päätteli....
Miehellä todella huono itsetunto. Anna mennä, ei tuosta tule mitään. Olen kokent vastaavaa ja en tajunnut lähteä ajoissa, mies muuttui syytteleväksi ja epäileväksi, kuvitteli että tapailin muita. Mikään ei ollut hyvä eikä mikään riittänyt. Oman mielenterveytesi takia on parempi että jatkatte eri suuntiin.
Niin minäkin oli mitä upein nainen ja oli ihme että mies minut oli saanut. Sitten alkoi kontrollointi ja lopulta hakkasi minut kun sanoin että lähden.
Miehelläsi on huono itsetunto, se on suohteen syöpä ja voi jopa olla vaaraksi sinulle.
Vaikka itse ajattelisin naisen olevan liian tasokas, en sitä koskaan ilmi toisi, vaan nauttisin siitä lyhyestä ajasta, minkä saisin.
Olen itseasiassa näin tehnytkin.
Mies ei halua sinua. On vain kohtelias. Jos tasokas nainen osoittaa vähemmän tasokkaalle miehelle kiinnostusta, niin kyllä mies mukaan lähtee. Ryhti oikenee ja mies tekee kaikkensa, ettei pilaa tuota mahdollisuutta, joka on taivaasta tipahtanut hänen eteensä.
Toki mies voi olla masentunut ja hänellä ei ole mitään itsetuntoa. Mutta silloin hänet kannattaa ohjata hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että ota tai jätä.
Tämä löysässä hirressä roikkuminen päättämättömyytesi vuoksi loppuu nyt.
Mäkin sanoisin just näin. Itse asiassa olen sanonutkin ja toiminut sen mukaisesti.
Kuulostaa kyllä tekosyyltä.. jos toinen saisi jotain todella hyvää mitä haluaa niin miksi ei sitä ottaisi..?
Mies ei tosiaan halua sinua, mutta on miesten tapaan nössö päättämään suhteen itse, joten hän vihjailee ja toivoo että ymmärrät poistua itse.
Älä ole sellaisen kanssa, joka ei sinua halua.
Jätä meikit pois ja tukka likaiseksi. Risat likaset vaatteet päälle. Joko kelpaa?