Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahden lapsen aiti ja juon konjakkia joka ikinen paiva. Minusta ei huomaa, et olisin humalassa. En varsinaisesti ole. ->

Vierailija
30.01.2007 |

En vaan kestä tätä lapsiperhe-elämää ilman että juon muutaman. Olen kotona, hoidan lapsia, syön masennuslääkkeitä. Olen varmaan alkoholisoitumassa...mutta miten te muut täydelliset äidit kestätte tätä kaikkea, lapsia alituisine vaatimuksineen, jatkuvia kotitöitä, sotkua, päivien samankaltaisuutta, sitä ettei pääse ilman lasta edes vessaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et pääse vessaan yksin? Joo huutaa huutaa, anna huutaa! Omaa aika et tietysti osaa vaatia, teet itse kaikki kotityöt ja stressaat pienistä? Olisko aika katsoa vähän itseään peiliin?

p. s ei tuu humalaa kun on toleranssi jo noussut...

Vierailija
2/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut alkoholiin turvautumaan, vaikka olen ollut muutaman lapsen kanssa kotona useampia vuosia yksinhuoltajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin määrä alkoholia kumoaa masennuslääkkeen vaikutuksen, joten jätä jompi kumpi pois.

Vierailija
4/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on kaksiteräinen miekka. Se luo helpotuksen tunteen, mutta todellisuudessa alkoholi nimenomaan aiheuttaa mesennuksen. Se yksi tehokkaimmista masennuksen aiheuttajista. Tunnen tuollaisia tapauksia henkilökohtaisesti ja ihan todellakin olen sitä mieltä että hakeudu hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä. Ja se liian myöhäistä tarkoitta sitä, että kohta et itsekään enää ymmärrä tilannettasi, koska masennuslääkkeiden ja alkoholin yhteiskäyttö vaikuttaa aivojesi toimintaan. Sulla on huostaanotto edessä, jos et tajua hakea apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan