Kuinka usein peseydytte
Koitan nyt säästää rahaa kun tuet väheni ja mietin voisko riittää esim kahdesti viikossa peseytyminen nii säästyisi vettä ja saippuaa
Kommentit (54)
Joka aamu ennen töihin lähtöä. Kun en ole töissä, nii pari kertaa viikossa.
Melko runsaasti pitää vettä lotrata ja pesuainetta käyttää, että niiden käyttöä rajoittamalla saa jotain säästöön!
Vierailija kirjoitti:
Noilla konsteilla taidat säästää 10 euroa vuodessa!
Jos sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa peseydyn. Hiukset pesen 2 kertaa. Leikkaan kohta hiukset lyhyeksi niin riittää pesu kerran viikkoon niillekin. Ennen peseydyin joka päivä, säästyy tosi paljon saippuaa. Palasaippua on riittoisaa.
Hiuspohja tottuu kerta viikossa pesuväliin. Eli jos et käytä tukkatököttejä, voit pidentää myös hiusten pesuvälin viikkoon.
Olen huomannut, että hiukseni näyttävät jopa paremmilta, kun harvensin pesua. Käytän kosteuttavaa shampoota ja hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. En käsittele pitkiä hiuksiani mitenkään, paitsi tietenkin harjaan ne: pesun jälkeen ja muuten vain tarvittaessa.
Minulla syy tähän melko harvaan peseytymiseen on puhtaasti käytännöllinen: minulla ei ole asunnossa suihkua ja matkaa esim. uimahallille on yli 20 km. Kesällä voisi käydä järvessä, mutta jos vedet ovat kylmät, ei järvessä peseytyminen o
Ei todellakaan totu. Koitin vuoden ajan totuttaa ja hiukset oli niin hirveät etten voinut käydä edes kaupassa. Teen fyysisesti raskasta työtä ja hiukset ovat ohuet joten pesen joka päivä.
Miten joku voi mennä sänkyyn ilman peseytymistä? Lakanat ja tyynyliina alkaa suorastaan haista. Yök, yök! Puhtaat lakanat ja puhtaana sänkyyn, parasta.
Ällöttävä ajatus jos menis nukkumaa kaikki siitepölyt, katupölyt, hiet, intiimialueiden eritteet ym mukana. Kai jokainen itsensä pesee joka päivä.
Käyn illalla pikasuihkussa ja aamuisin pesen myös hiukset. Joka päivä. Yököttää nämä eltaantuneen hajuiset vedensäästäjät..
Aina jos olen lähdössä johonkin ja kun tulee vieras, muuten miten huvittaa. ( 2-3 kertaa / vk)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikolla 2 kertaa päivässä ja viikonloppuisin kerran päivässä. Saunassa käyn keskimäärin noin 4 kertaa viikossa. Siisti mies on aina siisti. Sitähän sä kysyit?
En tajua näitä kaksi kertaa päivässä lotraajia. Jos treenaa, ja käy sen jälkeen suihkussa, miksi illalla uudestaan? Tai aamulla, missä olet likaantunut siinä välissä? Toisaalta kerran viikossa suihkuttelijat ovat taas toinen käsittämätön ääripää.
Jos käyn heti töiden jälkeen suihkussa, saatan haluta käydä pikaisessa suihkussa vielä ennen nukkumaanmenoa, koska tykkään mennä puhtaana nukkumaan. Toisaalta mulla on myös kaksiosaisia työpäiviä ja lämpimään aikaan kyllä käyn mieluusti aina töistä tullessa suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on alkaneet nykyään haista enemmän. Huomaa heti kuka on jättänyt peseytymisen väliin.
Se on muuten uskomaton löyhkä jos ihminen on ollut jo oikeasti vähän pidempään peseytymättä. Siis en pidä itseäni kovin herkkänä tai herkkävatsaisena mutta herranjumala. Ja pahalta tuntuu sellaisten puolesta kun selvää on että silloin siellä on aika vakavaa mt/päihdeongelmaa. Hyvin harvoin, mutta joskus törmännyt tällaiseen bussissa millä kuljen tätä yhtä väliä. Ihan tosissani sain viimeeksi pinnistää 10min etten hypännyt heti pois kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on alkaneet nykyään haista enemmän. Huomaa heti kuka on jättänyt peseytymisen väliin.
Se on muuten uskomaton löyhkä jos ihminen on ollut jo oikeasti vähän pidempään peseytymättä. Siis en pidä itseäni kovin herkkänä tai herkkävatsaisena mutta herranjumala. Ja pahalta tuntuu sellaisten puolesta kun selvää on että silloin siellä on aika vakavaa mt/päihdeongelmaa. Hyvin harvoin, mutta joskus törmännyt tällaiseen bussissa millä kuljen tätä yhtä väliä. Ihan tosissani sain viimeeksi pinnistää 10min etten hypännyt heti pois kun mahdollista.
Eikun mulla se johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta, hoitamattomasta. Ei vaan jaksa.
Joskus.Jouluna.Juhannuksena.