Miksi haluat tuottaa perheellesi pettymyksen ettekä lähde juhannukseksi mökille?
Itse muistan lapsuudesta, miten ankeaa oli viettää kaupunkijuhannus. Samaan aikaan kaikki kaverit pääsivät mökille tai mummolaan.
Kommentit (21)
Lähdetään laivalle valmiiseen pöytään ukon kanssa. Ei jaksa pusikkoja, ja lapset on jo aikuisia.
Sukulaiset tai allekirjoittanut mulkvisteja, riippuen vinkkelistä. Ei syytä tuhlata aikaa Hyvää juhannusta!
Juuri rupean tässä pakkailemaan mökille lähtöä varten! Tänään mennään.
Elä huoli, myytiin mökki 240t hintaan. Reissuun lähdetään loppukesästä, eiköhän se korvaa yhden mökkijuhannuksen.
Ei ole perhettä sillä tavalla. Ja hyttysaika on nyt pahimmillaan.
Itse muistan lapsuudesta miten rakastin viettää kesän kaupungissa ja vihasin mökkeilyä yli kaiken.
Eiköhän mun kissa pääse yli tästä pettymyksestä.
Vittuako sinä sitä kyselet. Pidä oma juhannukses missä ja miten pidät.
No joo, meidän perheestä vain mies haluaa lähteä mökille. Lapset haluavat olla kotona. Joten näin tehdään.
En ole ikinä ollut missään mökillä juhannuksena, minä voisin kysyä miksei kaikki lähde juhannuksena purjehtimaan merelle ? Se on paljon mukavampaa kuin mökkeilyä, ei merellä sääskiä ole.
Koska kotona on mökkimäisemmät olosuhteet kuin kakkosasunnolla kaupungissa?
Koska en halua ajaa 650km idioottien kanssa jonossa vkl vuoksi. Lähdetään lapsen kanssa lomamaisemiin ensi viikolla, miehellä on vielä työviikkoja jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään laivalle valmiiseen pöytään ukon kanssa. Ei jaksa pusikkoja, ja lapset on jo aikuisia.
Mä lähden kanssa laivalle rymyämään ja vetämään turvat! Mahtista!
Meidän perhe ostaa raffeleita ja tarjouslimpparia kitumarketista. Jussi menee hekan neukkukuution sisällä lapsien kanssa, keittiön ikkunasta näkymä lähiön asfalttiparkkipaikalle.
Tänä vuonna nuoret halusi mökille keskenään ja ajateltiin, että eiköhän ole jo aika aloittaa uusi perinne. Mökki on kaksio Töölössä, nauttikoot kaupunkijuhannuksesta.
Miksi juhannus mökillä olisi yhtään antoisempaa kuin viettää se kotona? Kotimaan mökkeily on kohdallamme mennyttä aikaa, suuntana sininen meri, upeaa ruokaa, vielä upeampia maisemia. Kumpi vaihtoehto on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden kanssa laivalle rymyämään ja vetämään turvat! Mahtista!
Tavataan pubissa klo 20 buffan jälkeen.
Mitäs harhoja sulla on? Ei mulla ole perhettä eikä mökkiä.