Persujen kannatus on syöksykierteessä
Seuraavissa vaaleissa persut saavat alle 10 prosenttia äänistä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni korkealla palilla istuva pesu onkaan netissä kirjoittanut väkivaltafantasioistaan muita ihmisiä kohtaan? Ainakin Purra ja Halla-aho. Nyt se sitten on alkanut toteutua ihan tosielämässä.
Anteeksi kirjoitusvirheet, ei ollut silmälaseja päässä. No, ymmärrätte kuitenkin varmaan tekstin.
Ennen seuraavia vaaleja ehtii tapahtua vaikka mitä. Turha sitä nyt on ennustella.
Vierailija kirjoitti:
Demarit estää rajalain ja tänne tulee miljoona arabia niin muuttuu vähän kansalaisilla ääni kellossa.
Maaseudun persut ei ole koskaan demareita äänestäneetkään. Entisiä kepulaisia ovat. Palaavat hissun kissun kepun kannattajiksi. Persut eivät ole pitäneet lupaustaan halvasta pensasta. Sen sijaan lähimmästä kaupungista viedään yöpäivystys. Ja ennen saattoi maaseudullakin työtön tienata vähän lisää kaikenlaisilla tilapäishommilla. Nyt se ei enää kannatakaan, kiitos hallituksen.
Eikä tänne sitä paitsi mitään miljoonaa arabia tule, vaikkei mitään rajalakia olisikaan. Itse en äänestä persuja niin kauan kuin jatkavat tuota älytöntä liioitteluaan, puheita koko maailman sosiaalitoimistosta ym. skeidaa.
Trollitehtaan vakiokamaa: Purran ja persujen haukkumista. Trollit esittävät olevansa persuihin pettyneitä äänestäjiä. Oikeasti vassareiden maksetttuja sometrolleja.
Ai kauheaa, minä kun luulin että trollitehdas on vain Ruotsin persuilla!
Voi että onpa huono. Eipä taida mennä virhemarginaaliin. Todella huono, onpa kyllä kerrassaan.
Te olette todellakin ansainneet kannatuksenne laskun. Kukaan ei ole valehdellut äänestäjilleen yhtä törkeästi, eivät edes siniset ja se on jo paljon.
Tähän aikaan kunnon ihmiset on töissä. Trollitehtaan trollit täällä tienaamassa palkkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Trollitehtaan vakiokamaa: Purran ja persujen haukkumista. Trollit esittävät olevansa persuihin pettyneitä äänestäjiä. Oikeasti vassareiden maksetttuja sometrolleja.
Jaa, no minä olen vaan tavallinen nainen ja kirjoitan sydämestä teille, joita menin äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no minä olen vaan tavallinen nainen ja kirjoitan sydämestä teille, joita menin äänestämään.
Ja niin, kesälomalla valtion virasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen persut ovat yksi suuri trollitehdas, ei mitään muuta. Kaikki kompetenssi asioiden hoitamiseen puuttuu täysin.
entä sitten? milloinkas ne vaalit taas onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan kunnon ihmiset on töissä. Trollitehtaan trollit täällä tienaamassa palkkaansa.
Töissä mä olenkin.
t. kunnon ihminen
Olen persujen äänestäjä enkä suinkaan koe että minua olisi petetty, päinvastoin! Sain mitä tilasin eli hallituksen joka päättäväisesti korjaa maamme taloutta. Se, että leikkauksista tuli vielä ennakoitua kipeämpiä, johtuu vain siitä että vaalien jälkeen maamme taloustilanne paljastui vielä odotettua hirvittävämmäksi.
Vassut itkee krokotiilinkyyneleitä kun ovat itse aikaansaaneet tämän katastrofin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit estää rajalain ja tänne tulee miljoona arabia niin muuttuu vähän kansalaisilla ääni kellossa.
Eikä tänne sitä paitsi mitään miljoonaa arabia tule, vaikkei mitään rajalakia olisikaan.
Venäjä tarttee kohta arabinsa itse Ukrainaan teurastettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin heitä äänestäneet viisastuneet, toivotaan, että uutinen totta.
Mitä sitten pitäisi äänestää, sekopäävassujako? 🤡
Taidanpa jättää tämän vain tähän: PS:n kannatus on 14,9% 🤡
Eli heikompi kuin aiemmin, mutta edelleenkin ihan hyvä kannatus esimerkiksi vihavasemmistoliittoon tai viherhörhöihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä mä olenkin.
t. kunnon ihminen
Töissä trollitehtaalla. 😂
Onpa matala kannatus. Alle 15. Huh sentään.
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että persut ovat oikein paikallaan ja hyvä puolue oppositiossa. Pitää hallituksen varpaillaan. Mutta vastuu ja asiassa pysyminen ei oikein sovi heille, sen vuoksi heidän ei pitäisi olla vastuussa oikeastaan mistään.
Toivottavasti eivät kokkareiden kanssa ehdi tuhota koko yhteiskuntaa valtakaudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä mä olenkin.
t. kunnon ihminen
Töissä trollitehtaalla. 😂
En ole, enkä millään muullakaan tehtaalla.
Kuinka moni korkealla palilla istuva pesu onkaan netissä kirjoittanut väkivaltafantasioistaan muita ihmisiä kohtaan? Ainakin Purra ja Halla-aho. Nyt se sitten on alkanut toteutua ihan tosielämässä.