Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä työskentelevät, pitääkö paikkansa että myymälä ei voi itse vaikuttaa siihen kuinka paljon tarjoustuotteita saadaan myyntiin?

Vierailija
19.06.2024 |

Eli jossain keskusvarastolla tai tietokoneen laskemana päätetään ne erien suuruudet, mitä määriä kuhunkin myymälään lähetetään tarjoustuotteiden eriä myytäväksi. Ja myymälä ei voi tähän vaikuttaa tai laittaa viestiä että tarjoustuotteet on loppu, laittakaa lisää tulemaan. Näin minulle on joskus kerrottu. Ärsyttää, kun ne on niin usein loppu!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustuotteita tulee keskusvarastoonkin vain tietty määrä, mikä sitten jaetaan liikkeiden kesken. Niitä ei siis tule läheskään aina varastollekaan toiveiden mukaan. En ole itse Lidlissä töissä, mutta mun poika on keskusvarastolla ja on joskus selittänyt, miten ne tuotteet jaetaan eri liikkeisiin. 

Vierailija
2/3 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei saa välttämättä lisää myymälöihin. Toki kysyä voi, mutta jos keskusvarastolta tarjotaan ei-oota niin paha se siitä on sit nyhjästä lisää tarjoustuotetta hyllyyn, vaikka kuinka koliikkiaikuiset ulisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt sentään keskusvarastolla tiedetään paljonko tararaa tulee? Kauppahan perustuu sisäänostoihin tehtyihin tarjouksiin ja sopimuksiin! Eihän ne voi laittaa tavaraa tarjoukseen tietämättä paljonko tai onko sitä ylipäätään hyllyssä myynnissä! Joskus ennen piti kaupan tarjota vastaavaa tuotetta alennettuun hintaan tilalle, jos mainostettu tarjoustuote oli loppu. Ei kai sitten enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi