Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankka kevät henkisesti, oon lihonut varmaan 7kg

Vierailija
18.06.2024 |

Oon lohtusyönyt suruun ja ahdistukseen. Miten voi jossain kolmessa kuukaudessa lihota näin paljon??? 

Oon siis joka päivä syönyt varmaan 2000kcl kulutuksen yli. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin tekosyy ahmia herkkuja.

Vierailija
2/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tekosyy".

Jos et ole koskaan lohtusyönyt, ollut siis syömishäiriöinen, niin ei kannata tulla kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko nyt parempi olo?

Vierailija
4/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin. En vaan jaksa välittää. Lisäksi se, että ei ole enää varaa terveelliseen ruokaan. 

Vierailija
5/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin. En vaan jaksa välittää. Lisäksi se, että ei ole enää varaa terveelliseen ruokaan. 

Olisi, jos söisit vähemmän.

Vierailija
6/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
7/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten menisin alipainon puolelle. Ei sekään ole ratkaisu. 

Vierailija
8/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten menisin alipainon puolelle. Ei sekään ole ratkaisu. 

Ahaa, sinulle on olemassa vain ylipaino tai alipaino.

Syömisongelmainen spotattu!

Vierailija
9/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kg on 49000 kaloria. Eli tunnin juoksussa kuluttaa 700 kaloria joten joudut juoksemaan 10 tuntia jotta laihdut 1 kilon. 70 tuntia niin laihdut 7 kg. Ei muuta kun juoksemaan.

Vierailija
10/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko nyt parempi olo?

No on. Nyt vaan pitää karistaa kilot.

Vierailija
11/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, seuraavassa vaatekoossa ollaan ja tukevasti. Ja millään ei lähde paino alaspäin, vaikka lisää liikuntaa ja vähentää syömistä. Kaappi täynnä 36 vaatteita, jotka näyttää ja tuntuu ikävältä päällä. Voi itku.

Vierailija
12/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, seuraavassa vaatekoossa ollaan ja tukevasti. Ja millään ei lähde paino alaspäin, vaikka lisää liikuntaa ja vähentää syömistä. Kaappi täynnä 36 vaatteita, jotka näyttää ja tuntuu ikävältä päällä. Voi itku.

Mä oon ollut 38 kokoa, mutta nyt vanhat vaatteet kiristää ja olo on todella tukala. Miksen vois mieluummin ahdistukessa menettää ruokahalua, miks koen tarvetta lohtusyödä :(

Vierailija
13/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi valita syödä vähemmän ruokaa, niin on varaa ostaa sitä terveellistä, joka nyt ei juurikaan kalliimpaa edes ole.

Vierailija
14/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla armollinen itselleen. Sä tiedät että on ollut rankkaa ja jos tunnesyöminen on ongelma, niin siinä vaan helposti noin käy.

Pikkuhiljaa lähde muuttaa terveellisempään suuntaan syömisiä. 

Esim. vaihda limut sokerittomaan, sipsit popcorniin... kun on enemmän voimavaroja niin siirtyy siihen normaaliin kotiruokaan...

Vierailija
15/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan ahdistuneena tai elämän rankkoina ajanjaksoina tupakoimaan. Normaalisti en sitä tee. Sellaista se on tämä elämä.

Vierailija
16/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 on pieni vaatekoko, teini ikäiselle sopiva, jos aikuinen ihminen käyttää kokoa 38 niin se on aivan normaalia ja silloin voidaan puhua että on vielä hoikka, jos pituus on lähellä keskimittaa eli 164cm.

Vierailija
17/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan säästöliekillä. Syö lisää, niin kyllä kilot lähtee.

Vierailija
18/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan säästöliekillä. Syö lisää, niin kyllä kilot lähtee.

Loistava neuvo. Tuota noudattamalla olen itse lihonut kun muka liikunta oli tehotonta säästöliekin vuoksi :D

Vierailija
19/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tekosyy".

Jos et ole koskaan lohtusyönyt, ollut siis syömishäiriöinen, niin ei kannata tulla kommentoimaan.

No onhan se tekosyy, ei mitään muuta. Kaikilla on välillä stressiä ja vaikeaa mutteivat kaikki ala syömään sen takia. Turha siis selittää että olisi jotenkin normaalia. 

Vierailija
20/25 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli henkisesti raskas talvi ja laiduin 10 kiloa, kun ei pystynyt pahalta ololtani syömään. Ihmiset reagoivat eri tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi