Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppositio: "Jokainen kansanedustaja, joka äänestää Rydmanin luottamuksen puolesta, antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle"

Vierailija
18.06.2024 |

Oppositio on tehnyt välikysymyksen ministeri Rydmanin toiminnasta. Sen mukaan jokainen kansanedustaja, joka äänestää Rydmanin luottamuksen puolesta, antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle. 

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html

Kommentit (297)

Vierailija
21/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppositio ja heidän kannattajansa voivat suksia vttuun.

Käännetään niin että Persukin tajuaa. 

Oot töissä varastolla, sen mitä pensan hinnasta valittamiselta ehdit. Työkaveris on ahdistellut sun tytärtä, mutta ei ole saanut tuomioo. 

Uskotko tytärtäs, vai onko kyseessä ajojahti?

Tekisitkö sen tyypin kanssa vielä töitä? Vai antaisit mennä sormien läpi koska se on aika sulle ollu "hyvä jätkä". 

Vierailija
22/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Rydmania todettu syyttömäksi ahdisteluun. Kyse oli kunnianloukkausjutusta. Kaksi eri asiaa! 

Rydmania ei ole edes tutkittu ahdisteluun liittyen, poliisi esiselvityksen jälkeen päätti ettei minkäänlaista rikosta ole edes tapahtunut jota kannattaisi tutkia. Täysin perättömiä syytöksiä ja rikosilmoituksia siis. 

Ikävää että joku on ahdistunut Rydmanin käytöksestä, mutta ei sen perusteella ketään voi syyttää ahdistelijaksi. Tai potkia pois työtehtävistään joskus 10 vuoden kuluttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vasemmisto ei muuhun kykene niin koulukiusaa Rydmania. Pesukarhukravatit oli kanssa yksi saavutus.

Erottaa tuollainen ministeri pitää.

Minulla ei ole tiedossa mitään sellaista syytä. Onko sinulla?

On.

Etkö tiedä tekojen kuvausta, vai hyväksytkö pikkutyttöjen ahdistelun yleisestikin? Onko tuollainen käytös nuhteetonta, jota hänen asemassaan vaaditaan?

Erotuksen syyksi riittää, että on toiminut tuolla tavoin kansanedustajana ja ministerinä.

Vierailija
24/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka ei ole vihervassareiden vahvuusaluetta.

Yksinkertaistenkin syy-seuraus-suhteiden ymmärtäminen on useimmille heistä lähes mahdotonta.

Persu kertomassa logiikasta 😂😂jo on aikoihin eletty! 

Vierailija
25/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon sellaista epäsopivaa ja paheksuttavaa toimintaa, joka ei täytä rikosta. Tästä on kyse. Ministerin asema. 

Vierailija
26/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vasemmisto ei muuhun kykene niin koulukiusaa Rydmania. Pesukarhukravatit oli kanssa yksi saavutus.

On.

Etkö tiedä tekojen kuvausta, vai hyväksytkö pikkutyttöjen ahdistelun yleisestikin? Onko tuollainen käytös nuhteetonta, jota hänen asemassaan vaaditaan?

Erotuksen syyksi riittää, että on toiminut tuolla tavoin kansanedustajana ja ministerinä.

Voitko kertoa millä tavalla tässä on "pikkutyttöjä" ahdisteltu?

Vierailija
27/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi pitää yksityiset asia ja ministerin tehtävät erillään. Jos on hoitanut ministerin tehtävät mallikkaasti niin miksi pitäisi erota?

Jaa, Marinin yksityistilaisuuden tanssivideo kyllä vedettiin esiin ja vaadittiin vaikka mitä. Kuitenkaan tuossa tanssissa ei ahdisteltu ketään. Rydis on kuitenkin todistettavasti tekstiviesteissään kehunut tuovansa sakkolihaa kotiin tyrkylle. Rydis on myös natseillut ja surrut natsimuistomerkkien huonoa ylläpitoa. Luottamuksen voi siis menettää ilman rikostuomioitakin. Jos yksityiselämällä ei ole väliä, joku murhaaja, raiskaaja tai nettivihanlietsojakin saattaa hoitaa päivätyönsä ihan mallikkaasti.

Vierailija
28/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Rydmania todettu syyttömäksi ahdisteluun. Kyse oli kunnianloukkausjutusta. Kaksi eri asiaa! 

Eihän ahdistelusta aloitettu edes esitutkintaa. 

ILTA-SANOMAT sai maanantaina keskusrikospoliisista (KRP) kokoomuksen kansanedustajaa Wille Rydmania koskeneen esiselvityksen asiakirjat. KRP selvitti vuonna 2020, onko Rydmania syytä epäillä nuorten naisten ja tyttöjen seksuaalisesta ahdistelusta.

KRP päätyi siihen, ettei esitutkintaa ole syytä aloittaa. Tutkintakynnyksen ylittävää tekoa tai tapahtumaa ei selvityksessä tullut ilmi.

Vierailija
29/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari ei kertonut välikysymykselle mitään muuta syytä, kuin että jotkut tytöt ovat kokeneet Rydmanin käytöksen ahdistavaksi.

Minäkin olen kokenut Tuppuraisen käytöksen ahdistavaksi. Li Anderssonin käytöksen olen myös kokenut ahdistavaksi. Missä on välityksymykset näiden luottamuksesta! Jos kerran ahdistuksen kokeminen on riittävä peruste välikysymykselle.

Helsingin Sanomat, meidän oma Pravdamme. 🥰🥰🥰

Vierailija
30/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Älä jaksa jankuttaa pikkutytöistä. Poliisi ei löytänyt väitteille pohjaa edes esitutkinnan aloittamiseen. 

Vierailija
31/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Voitko kertoa millä tavalla tässä on "pikkutyttöjä" ahdisteltu?

Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.

Tässä nyt jotain, (Uusi Suomi) kun et ilmeisesti itse osaa etsiä.

Vierailija
32/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni Rydmania jahtaavista vassareista kannattaa sharia-lakia? Koska on olemassa yksi oikeuslaitos, Suomen virallinen oikeuslaitos, joka ei ole löytänyt Willen toiminnasta rikosta.

Haluatteko vaihtoehtoisen tuomioistuimen, jossa lakia tulkitaan "turvallinen tila" -kirjan perusteella ja tuomion antaa sen kirjan päätulkitsija?

Vierailija
33/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositio on ihan oikeassa.

Vierailija
34/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä jaksetaan puolustaa pedaria.

Vierailija
35/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari ei kertonut välikysymykselle mitään muuta syytä, kuin että jotkut tytöt ovat kokeneet Rydmanin käytöksen ahdistavaksi.

Minäkin olen kokenut Tuppuraisen käytöksen ahdistavaksi. Li Anderssonin käytöksen olen myös kokenut ahdistavaksi. Missä on välityksymykset näiden luottamuksesta! Jos kerran ahdistuksen kokeminen on riittävä peruste välikysymykselle.

Helsingin Sanomat, meidän oma Pravdamme. 🥰🥰🥰

Eihän tätä voinut tapahtua! Ei lukenu MV-lehdessä mitään! 

Vierailija
36/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on. 

Vierailija
37/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni Rydmania jahtaavista vassareista kannattaa sharia-lakia? Koska on olemassa yksi oikeuslaitos, Suomen virallinen oikeuslaitos, joka ei ole löytänyt Willen toiminnasta rikosta.

Haluatteko vaihtoehtoisen tuomioistuimen, jossa lakia tulkitaan "turvallinen tila" -kirjan perusteella ja tuomion antaa sen kirjan päätulkitsija?

Lähinnä kaivattais lakeja jolla sais nasse puukottajat, lasten ahdistelijat ja Vornaset kuriin. 

Vierailija
38/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen eduskunta ja varsinkin oppositio on täynnä pikkukakaroita? Ei sinänsä yllätä. 

Vierailija
39/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulu se politiikka on? Tiedän, että sinulle elämämmmkoululaiselle kaikki on yhtä isoa koulua, mutta kyllä aikuisten maailmassa pätee aikuisten säännöt. Ehkä jotkut on jäänyt henkisesti sinne kouluaikoihinsa jumiin ja siksi kiinnostuu alaikäisistä, mutta eihän sellaisten paikka ole politiikassa päättämässä esim. nuorten naisten asioista.

Vierailija
40/297 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman vissiin luulee olevansa vielä koulussa. Se selittäisikin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme