Maaiman paras jalkapalloilija piti parhaan poliittisen puheen, mitä olen koskaan kuullut.
Se oli lähes Martin Luther Kingin tasoa. Kun peliura on ohi, niin miehellä on halutessaan loistava tulevaisuus poliitikkona.
Kommentit (45)
Kuka viitsii kuunnella yksinkertaisen afrikkalaisen epätoivoisia valheita.. Ranskalaiset varmaan itse tietävät ketä haluavat äänestää, eikä ottaa ohjeita epäranskalaiselta pallon perässä juoksijalta.
Olipa uutta, että afrikkalaiset haluaa päättää eurooppalaisten asioista.
Eikö heillä ole oma maanosa, jossa voivat toteuttaa yhteiskunnallisia fantasioitaan rotusyrjinnästä?
Sanovatko kertaakaan, että Afrikassa on liian vähän valkoisia eikä diversiteetti toteudu?
Puhe oli mitä hienoin. Ihme persu-ulina alkoi taas.
Ei ole maailman paras jalkapalloilija. Kannattaa perehtyä asiaan, ettei höpise aivan hölmöjä. Messi valittiin viimeksi maailman parhaaksi futariksi. Lionel Messi onkin kaikkien aikojen paras jalkapalloilija.
Olis pitänyt sanoa tulijoille, että olkaa ihmisiksi jos Ranskassa haluatte olla!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailman paras jalkapalloilija. Kannattaa perehtyä asiaan, ettei höpise aivan hölmöjä. Messi valittiin viimeksi maailman parhaaksi futariksi. Lionel Messi onkin kaikkien aikojen paras jalkapalloilija.
Ehkei Mbappe vielä ole maailman paras, mutta tulee olemaan. On vielä niin nuori, että ehtii mennä hyvin Messistä ohi. Luulen, että Messikin olisi siitä vain iloinen.
Laittakaa huvikseen live-kameran kuvaa eiffel-tornin lähistöltä. Melkoista meininkiä 😬
Et ole tainnut kuulla montaa poliittista puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii kuunnella yksinkertaisen afrikkalaisen epätoivoisia valheita.. Ranskalaiset varmaan itse tietävät ketä haluavat äänestää, eikä ottaa ohjeita epäranskalaiselta pallon perässä juoksijalta.
Yksinkertainen olet itse. Sen lisäksi liikunnallisesti lahjaton nahjus.
Mbappe puolestaan on Pariisissa syntynyt ranskalainen, oli sukujuuret sitten mistä tahansa.
Euroopassa olisin enemmän huolissani äärimuslimeista.
Vierailija kirjoitti:
Puhe oli mitä hienoin. Ihme persu-ulina alkoi taas.
Suomessa on muitakin oikeistolaisia, jotka jakavat tiettyjä ajatuksia. Persut on yksi niistä, mutta ilmeisesti maineikkain, kun koko ajan heistä hoetaan joka paikassa. Taitaa olla todellinen kannatus 7% sijaan vähintään 17%. Tässähän tulee ihan kateelliseksi.
Ranskassa on paljon näitä tummia jalkapalloilijoita jotka tienaavat sata miljoonaa euroa vuodessa. Mahtavatko lahjoittaa rahaa kotimaahansa? Tuskimpa vaan.
Rohkeaa ja hienoa, että urheilija ottaa riskin, ja puhuu äärioikeistoa vastaan. Urheilijat kun ovat suurimmassa riskissä, kun joutuvat olemaan yleisön edessä ilman suojausta.
Mutta hän on sitten jatkossa suurin mustamaalauksen ja väkivallan kohde, kun tietää miten raukkamaista väkeä nasset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei Mbappe vielä ole maailman paras, mutta tulee olemaan. On vielä niin nuori, että ehtii mennä hyvin Messistä ohi. Luulen, että Messikin olisi siitä vain iloinen.
Lionel Messi on valittu maailman parhaaksi futariksi 8 kertaa, Mbappea ei kertaakaan. Puhutaan tosiaan ihan eri kaliiberin futareista. Futareita arvioidaan tekojen perusteella, ei jonninjoutavan höpinän perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa on paljon näitä tummia jalkapalloilijoita jotka tienaavat sata miljoonaa euroa vuodessa. Mahtavatko lahjoittaa rahaa kotimaahansa? Tuskimpa vaan.
Minne hänen pitäisi ranskalaisena lahjoittaa rahansa, persu?
Vierailija kirjoitti:
Siis Ranskaan?
Oikeisto on köyhien asialla ja vassareita kannattaa juurikin nuo miljonäärit.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto on köyhien asialla ja vassareita kannattaa juurikin nuo miljonäärit.
Vitsikästä. Persuthan onkin tunnetusti "köyhien asialla." 😂
Hyvä !