Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliset tilanteet ahdistaa ja väsyttää

Vierailija
17.06.2024 |

Vois elää niin erilaista elämää ilman noita rajoitteita. Ne tekevät musta ulkopuolisen, oudon, väsyneen. Yksinäisen. Oon vaan kotona yksin lähes aina. Jo kaupassa käyntikin saattaa uuvuttaa mut loppupäiväksi. En vaan enää jaksa tätä elämää. Auttakaa kiitos, oon toivoton. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
2/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

No en oo vauhdissa. Päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa arjessa työtä ja sos.tilanteita? Ei kai sitten jaksakaan kukaan enää mitään. Entä eri asuinpaikka jossa ei ole yhtä hektistä tai kuluttavaa. Miten uni ja ravintoaineet. Säätilat. Lääke voi väsyttää tai alkoholi pienenäkin määränä. Entä jos tekee jotain itsekseen tai vähemmän, vaikka lukee, video tms. Kävely joskus. Kenet haluaisit tavata, käykö yksi ihminen kerrallaan, joku ei kuluttava seura.

Vierailija
4/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liikaa arjessa työtä ja sos.tilanteita? Ei kai sitten jaksakaan kukaan enää mitään. Entä eri asuinpaikka jossa ei ole yhtä hektistä tai kuluttavaa. Miten uni ja ravintoaineet. Säätilat. Lääke voi väsyttää tai alkoholi pienenäkin määränä. Entä jos tekee jotain itsekseen tai vähemmän, vaikka lukee, video tms. Kävely joskus. Kenet haluaisit tavata, käykö yksi ihminen kerrallaan, joku ei kuluttava seura.

Työt täyttää mun sosiaalisen kuorman, vapaa-ajalla oon ihan poikki. Odotan lomaa, palautumista ees jotenkin. En voi muuttaa, nukun huonosti kun oon niin ahdistunut. En juurikaan käytä alkoholia. Liikun ja itsekseen puuhailen. Mulle riittäisi vaan se yksi ihminen kenen kanssa sais olla oma itsensä, jännittämättä ja ahdistumatta. Mut eihän sitä löydy kun kökin vaan väsyneenä yksin kotona. Ap

Vierailija
5/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma olla yksin kotona? 

Vierailija
6/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma olla yksin kotona? 

Välillä tulee tosi yksinäinen olo. Ei oo ketään kelle jutella tai tehdä yhdessä jotain. Edes joskus. Haluaisin olla toisenlainen. Ap

Vierailija
7/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä taukoa sosiaalisista tilanteista. Jos kuuma levy polttaa kättäsi ja et voi säätää levyä, irroita kätesi levyltä ja jäähdyttele.

Vierailija
8/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo, itsestä huolehtiminen ja rutiinit ovat auttaneet. Lisäksi jos löytää ihmisiä jotka ymmärtää, hyväksyy, kannustaa ja näkee vahvuuksia rajoitteista huolimatta auttaa saamaan luottamusta muihin.

Vierailija
9/9 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen ottamaan lemmikin jos kotona on yksinäistä, mutta ei jaksa sosiaalisia tilanteita. Koira monesti on ihan hyvä apu tutustua uusiin ihmisiin, mikä voisi tietysti olla myös hyvä jos kuitenkin kokee että on yksinäinen välillä niin voi lähteä vaikka koirapuistoon tapaa muita koiria ja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi