Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuljet 2,5 km pitkän työmatkan?

Vierailija
17.06.2024 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäen

Vierailija
42/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kuljea mitenkään, irtisanouduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikalla. Säästä kaiken ajan koiran ulkoiluttamiseen. 

Vierailija
44/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tai pyörräillen. Naurettavaa kulkea noin lyhyt matka bussilla tai autolla. Tulee se päivän liikunta tehtyä mennen tullen

Mulla on koira ja säästän kaiken ajan sen ulkoiluttamiseen, joten työmatkat mennään niin nopeasti kuin mahdollisesti. 

Vierailija
45/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkypyörällä ympäri vuoden jos tiet on aurattu lumesta. Pyörä on nopein koska en omista autoa. Aikaa kuuluu 10-15min riippuen liikennevaloista ja muusta liikenteestä. Aikaa menee myös lukkojen avaamiseen. Bussilla tai kävellenkin tuo menee. Varaisin ainakin 20min matkoihin.

Vierailija
46/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti itselleni tuo olisi nopein polkupyörällä kesät talvet. Autoa minun on ihan turha käyttää noin lyhyeen matkaan. Siinä ajassa, kun saa auton hallista ulos, on jo puolessa välissä matkaa polkupyörällä. Samoin bussipysäkille on sen verran matkaa, että vaikka bussi tulisi heti, olisi pyörällä jo puolimatkassa.

Vierailija
47/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helikopterilla

Vierailija
48/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen tai mopolla. Joskus harvoin bussilla. 

Vierailija
49/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että suurin osa jolla on auto ajaa tuon matkan. Eihän autolliset jaksa edes lähikauppaan kävellä. Täällä ihmiset vinkuu keskustan parkkipaikoista ja kun ei pääse aivan liikkeiden viereen niin jätetään menemättä. Ei jakseta kävellä alle 1km matkaa missä olisi hyvin tilaa autolle. 

Totta kai tuo matka ajetaan autolla. Kävelemään mennään metsäpuistoon päivittäin eikä todellakaan kiinnosta kävellä pitkin katuja vain 

Vierailija
50/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen. Olen kävellyt tuota pidempääkin matkaa. Nyt on työmatkaa enää alle kaksi kilometriä ja se taittuu mukavasti kävellen. Saa vähän liikuntaa puolihuomaamatta. Muuten olen laiska liikkumaan.

Vierailija
51/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla menen viidessä minuutissa. Työmatka ja lenkkeilyt on ihan erikseen. 

Vierailija
52/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ja välillä taksilla. Riippuu paljonko lunta on auton päällä tai onko minulla krapula. Kesäisin menen usein pyörällä, nimittäin moottoripyörällä. Muuten menisin kävellen, mutta silloin en ehtisi käymään ruokatunneilla kotona.

Vierailija
53/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kinkkaamalla silmät kiinni. 162-senttinen ja 77-kiloinen Suomi-mamma tarvitsee vähintään Land Cruiserin tähänkin.

Suomimiessika menee autolla joka paikkaan. Ja auto pitää saada parkkeerata oven eteen.Vaikka invapaikalle.

Kaikki tietävät, että se invapaikka on varattu 157-senttiselle ja 87-kiloiselle Suomi-mammalle, jonka diabetes-jalat eivät enää kanna. Naurattaahan se. "Olen normaalipainoinen taulukoidenkin mukaan, hieman ylärajoilla", sönköttää Suomi-mamma hiki valuen rasvaisilta huulilta. Kaulalla kolmas ja neljäs leuka käyvät kilpailua paikasta kauluksen päällä. Turkoosi tukka loistaa silmään kuin salama kesätaivaalla.

Vierailija
54/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtäen

Minulla sama naapurit aina kuiskuttelee,tuossa tuo ihme hiihtäjä taas menee.

Vierailija
55/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työmatka on vain 15 kilometriä ja kuljen sen kävellen koska bensa on niin kallista etten raaskitse autolla mennä noin lyhyttä matkaa.

Vierailija
56/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla luonnollisesti, mutta jos olisin nainen niin kulkisin kävellen sillä kävely on hyvää hyötyliikuntaa ja auttaa laihtumiseen yllättävän paljon.

Vierailija
57/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla. Minulla on autossa myös sähköskuutti aina mukana ja sillä käyn kätevästi ruokatunnilla kilometrin päässä olevassa lounasruokapaikassa syömässä. Tuntuisi hölmöltä ajaa tuo väli autolla kun voin ajaa luontoa säästäen sähköskuutillakin.

Vierailija
58/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole 2,5 km työmatkaa!

Vierailija
59/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhdeautolla.

Vierailija
60/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työt alkaa jo 6:30 aamulla ja koska minulla ei ole autoa niin herätän avokin joka aamu viemään minua töihin. Hänellä on muuten niin helppoa kun on vain kotona lasten kanssa niin joutaa minua kuskaamaan vallan hyvin.