Miten kuljet 2,5 km pitkän työmatkan?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tai pyörräillen. Naurettavaa kulkea noin lyhyt matka bussilla tai autolla. Tulee se päivän liikunta tehtyä mennen tullen
Mulla on koira ja säästän kaiken ajan sen ulkoiluttamiseen, joten työmatkat mennään niin nopeasti kuin mahdollisesti.
Niin minullakin, koiran kanssa kuljetaan noin 10 kilometriä päivässä, mutta siltä olen kävellyt tuon työmatkan
Pyörällä / kävellen.
Oma työmatka on 700 metriä :)
Kävelen aamulla töihin ja kun ei ole mitään tekemistä, niin tulee juopoteltua työmaalla. Joskus on mennyt kotimatka sitten ojanpohjien kautta. Onneksi pomo ja työkaverit on pääkonttorilla ja työmailla kymmenien kilometrien päässä. Sellaista satelliitti työkaluvarastoa hoidan. Ehkä pari kolme kertaa päivässä tulee joku jotain hakemaan. Nekin yleensä heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tai pyörräillen. Naurettavaa kulkea noin lyhyt matka bussilla tai autolla. Tulee se päivän liikunta tehtyä mennen tullen
Mulla on koira ja säästän kaiken ajan sen ulkoiluttamiseen, joten työmatkat mennään niin nopeasti kuin mahdollisesti.
Niin minullakin, koiran kanssa kuljetaan noin 10 kilometriä päivässä, mutta siltä olen kävellyt tuon työmatkan
Minä teen kotijumppaa koiralenkkien lisäksi eli teen kahvakuulatreeniä tai oman kehonpainolla tehtyä treeniä mieluummin kuin kävelen tuon työmatkan.
Taksilla töihin Yleen virman piikkiin.
Bussilla, koska työmatka on ihan hemmetin tylsä ja pelkkää autojen pakokaasua. Muuten kyllä liikun ja ulkoilen paljon.
Kävelen päivittäin 1,5-2 tuntia, mutta en todellakaan kolmen kilometrin työmatkaa.