Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuljet 2,5 km pitkän työmatkan?

Vierailija
17.06.2024 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla luonnollisesti, mutta jos olisin nainen niin kulkisin kävellen sillä kävely on hyvää hyötyliikuntaa ja auttaa laihtumiseen yllättävän paljon.

Kävelen päivittäin 1,5-2 tuntia, mutta en todellakaan kolmen kilometrin työmatkaa. 

Vierailija
62/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tai pyörräillen. Naurettavaa kulkea noin lyhyt matka bussilla tai autolla. Tulee se päivän liikunta tehtyä mennen tullen

Mulla on koira ja säästän kaiken ajan sen ulkoiluttamiseen, joten työmatkat mennään niin nopeasti kuin mahdollisesti. 

Niin minullakin, koiran kanssa kuljetaan noin 10 kilometriä päivässä, mutta siltä olen kävellyt tuon työmatkan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 km on lyhyt, ei pitkä matka.

Vierailija
64/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä menee ympäri vuoden.

Vierailija
65/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä / kävellen.

Oma työmatka on 700 metriä :)

Vierailija
66/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen aamulla töihin ja kun ei ole mitään tekemistä, niin tulee juopoteltua työmaalla. Joskus on mennyt kotimatka sitten ojanpohjien kautta. Onneksi pomo ja työkaverit on pääkonttorilla ja työmailla kymmenien kilometrien päässä. Sellaista satelliitti työkaluvarastoa hoidan. Ehkä pari kolme kertaa päivässä tulee joku jotain hakemaan. Nekin yleensä heti aamusta.

Vierailija
67/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tai pyörräillen. Naurettavaa kulkea noin lyhyt matka bussilla tai autolla. Tulee se päivän liikunta tehtyä mennen tullen

Mulla on koira ja säästän kaiken ajan sen ulkoiluttamiseen, joten työmatkat mennään niin nopeasti kuin mahdollisesti. 

Niin minullakin, koiran kanssa kuljetaan noin 10 kilometriä päivässä, mutta siltä olen kävellyt tuon työmatkan

Minä teen kotijumppaa koiralenkkien lisäksi eli teen kahvakuulatreeniä tai oman kehonpainolla tehtyä treeniä mieluummin kuin kävelen tuon työmatkan. 

Vierailija
68/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellen

Vierailija
69/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla töihin Yleen virman piikkiin.

Vierailija
70/70 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla, koska työmatka on ihan hemmetin tylsä ja pelkkää autojen pakokaasua. Muuten kyllä liikun ja ulkoilen paljon.