Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauas kotoanne lähtisitte häihin?

Vierailija
17.06.2024 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole edes kutsuttu esim. serkkujeni häihin Ouluun ja itse asun Helsingissä...

Vierailija
22/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole edes kutsuttu esim. serkkujeni häihin Ouluun ja itse asun Helsingissä...

Kuka nyt serkkuja kutsuu häihin? Sinne tulee läheiset ja kaverit vaan. Serkku kutsustaan vain siinä tapauksessa, että hän on hyvä kaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kutsuttu Tokioon vuosikymmeniä sitten. En mennyt. Parin vuoden kuluttua parille tuli ero - liian suuret kulttuurierot ainakin silloin. 

Vierailija
24/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt serkkuja kutsuu häihin? Sinne tulee läheiset ja kaverit vaan. Serkku kutsustaan vain siinä tapauksessa, että hän on hyvä kaveri. 

Jaa, mun suvun ja lähipiirin häissä juuri päinvastoin. Suku kutsutaan, kavereita ei niinkään. En ole edes koskaan ollut yksissäkään kaverin häissä. Ei ole kutsuttu. 

Vierailija
25/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3Km tai 3000m.

Vierailija
26/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauas jos ne on omat.

Vierailija
27/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka paljon olet ollut serkkujen kanssa tekemisissä? Minä en ole vuosikausiin tavannut serkkuja muuta kuin ollaan Facebookissa yhteydessä. 

Kutsuin häihin vain ihmisiä, joiden kanssa olen muutenkin yhteydessä ja tapaan ihan kasvotusten. 

Vierailija
28/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun suvun ja lähipiirin häissä juuri päinvastoin. Suku kutsutaan, kavereita ei niinkään. En ole edes koskaan ollut yksissäkään kaverin häissä. Ei ole kutsuttu. 

Minä olen ollut häissä, joissa läheiset kaverit olivat pääasiassa ja loput sukulaisia, jotka olivat vaan vanhemmat ja sisarukset pääasiassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä