Miten kauas kotoanne lähtisitte häihin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole edes kutsuttu esim. serkkujeni häihin Ouluun ja itse asun Helsingissä...
Kuka nyt serkkuja kutsuu häihin? Sinne tulee läheiset ja kaverit vaan. Serkku kutsustaan vain siinä tapauksessa, että hän on hyvä kaveri.
Minut on kutsuttu Tokioon vuosikymmeniä sitten. En mennyt. Parin vuoden kuluttua parille tuli ero - liian suuret kulttuurierot ainakin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole edes kutsuttu esim. serkkujeni häihin Ouluun ja itse asun Helsingissä...
Kuka nyt serkkuja kutsuu häihin? Sinne tulee läheiset ja kaverit vaan. Serkku kutsustaan vain siinä tapauksessa, että hän on hyvä kaveri.
Jaa, mun suvun ja lähipiirin häissä juuri päinvastoin. Suku kutsutaan, kavereita ei niinkään. En ole edes koskaan ollut yksissäkään kaverin häissä. Ei ole kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka paljon olet ollut serkkujen kanssa tekemisissä? Minä en ole vuosikausiin tavannut serkkuja muuta kuin ollaan Facebookissa yhteydessä.
Kutsuin häihin vain ihmisiä, joiden kanssa olen muutenkin yhteydessä ja tapaan ihan kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun suvun ja lähipiirin häissä juuri päinvastoin. Suku kutsutaan, kavereita ei niinkään. En ole edes koskaan ollut yksissäkään kaverin häissä. Ei ole kutsuttu.
Minä olen ollut häissä, joissa läheiset kaverit olivat pääasiassa ja loput sukulaisia, jotka olivat vaan vanhemmat ja sisarukset pääasiassa.