Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan hiuksiani

Vierailija
17.06.2024 |

Ne on ohuet, maantienväriset, helposti rasvoittuvat  päitä myöden menevät lättänät, latvoista kuivat. Mikä avuksi? Paitsi kalju.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväri, ei tarvi paljon poiketa omasta tummuusasteesta, joku kiva sävy,  tekee tuuheamman oloiseksi, lisää kiiltoa ja piristää mieltä.

Vierailija
2/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset on rumat. Väriä päähän ja kesäsykerön pyöräytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusväri, ei tarvi paljon poiketa omasta tummuusasteesta, joku kiva sävy,  tekee tuuheamman oloiseksi, lisää kiiltoa ja piristää mieltä.

Monesti myös vaurioittaa hiusta. Paitsi luomu värit.

Vierailija
4/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö biotiini valmistetta 

Vierailija
5/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lasimaiselle suomalaishiukselle se pieni vaurioittaminen on usein hyväksi. Siitä tulee tuuheutta, kun hiussuomut ei ole ihan niin äärettömän kiinni. Lisäksi hoitoaineet ja muotoilutuotteet pääsee vaikuttamaan hiukseen syvemmälle. 

Vierailija
6/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.yliopistonapteekki.fi/priorin-extra-kaps-180-kpl-93988

Tää on kallis mutta tehokas, oon itse käyttänyt.

Vierailija
7/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No värjää jos haluat ja leikkauta kuivat latvat pois. Sille ohuudelle ei mitään voi, ellei halua pidennysten kanssa pelata.

Vierailija
9/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lasimaiselle suomalaishiukselle se pieni vaurioittaminen on usein hyväksi. Siitä tulee tuuheutta, kun hiussuomut ei ole ihan niin äärettömän kiinni. Lisäksi hoitoaineet ja muotoilutuotteet pääsee vaikuttamaan hiukseen syvemmälle. 

Joo, huomasin tuon kun kokeilin jos kestäisin omaa maantienharmaata tukkaa. 15cm kohdalla luovutin koska a) värihän ei näytä mulla todellakaan hyvältä ja b) herranjestas miten äkkiä hiukset rasvottui kun tyvi oli niin tajuttoman silkkinen. Hyvässä kunnossa on hiukset värjättynäkin, värjään vaan tyven kolmisen kertaa vuodessa.

Vierailija
10/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset on rumat. Väriä päähän ja kesäsykerön pyöräytät.

Ohuet lättähiukset barbapapan muotoisella suomihemulilla ne vasta karseat onkin. Vähän täytettä sitten huuleen, naama törrölleen ja liimapuikkoa tukkaan, tyhjä sosiopaatin katse ja läski perse, aaaah

Vierailija
11/13 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomasin tuon kun kokeilin jos kestäisin omaa maantienharmaata tukkaa. 15cm kohdalla luovutin koska a) värihän ei näytä mulla todellakaan hyvältä ja b) herranjestas miten äkkiä hiukset rasvottui kun tyvi oli niin tajuttoman silkkinen. Hyvässä kunnossa on hiukset värjä

No just tää. Olen siis ap ja lopettanut hiusteni värjäyttämisen kun ajattelin että hiukset olisi paremmassa kunnossa ilman värjäyksiä ja muita käsittelyitä. Täytynee jatkaa värjäyttämistä jotta saa edes vähän volyymia.

Vierailija
12/13 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuille hiuksille eivät sovi useimmat hoito - ym. aineet, nehän "painavat" hiusta yhä enemmän littanaksi.

Kannattaa käydä säännöllisesti kampaajalla teettämässä esimerkiksi raidat, ovat niin kauniitkin ja nimenomaan nostavat ja hieman karhentavat helposti rasvoittuvaa hiusta. Suora malli on helpoin varsinkin, jos peset lähes päivittäin. Rasvoittuva hiuspohja on helposti tunkkainen.

Kysy kampaajalta tai tutustu netissä käsiteltyjen ja ohuiden rasvoittuvien hiusten tuotteisiin.

Vierailija
13/13 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ohut lättänä tukka, mutta miehet tykkää kun se on pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän