Kela ei ole vieläkään maksanut sähkölasku rahoja mun tilille.
3 päivä laition laskun niille ja maksoin laskun jo itse silloin ja ei ne vieläkään ole maksanut 28 euroa minulle. Teen valituksen liian hitaasta työstä.
Kommentit (23)
miksi kela maksaisi jos sulla kerran on varaa maksaa lasku???? jokainenhan maksaa itse laskunsa. tilasin etelän matkan voinko laittaa laskun kelalle takautuvasti
Kela maksaa työttömän sähkölaskun koska kela ei tarjoa työttömälle töitä. Kyllä sitä jokainen maksaisi sähköt itse jos kela tarjoaisi töitä.
No nyt kiinnostaakin aika helvetin paljon...
Vierailija kirjoitti:
miksi kela maksaisi jos sulla kerran on varaa maksaa lasku???? jokainenhan maksaa itse laskunsa. tilasin etelän matkan voinko laittaa laskun kelalle takautuvasti
Idiootti.
Kela ei maksa sinun sähkölaskuasi. Mene töihin
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa työttömän sähkölaskun koska kela ei tarjoa työttömälle töitä. Kyllä sitä jokainen maksaisi sähköt itse jos kela tarjoaisi töitä.
Ihan itse maksoin talvella 300-500e sähkölaskut.
T. Pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu meille..
Ei pidäkkään maksaa vaan menet töihin ja maksat sähkölaskut omista rahoistasi niinkuin muutkin. Tollasia ne rotat on että, sinne vaan Kelaan heitellään laskuja kuin roskapusseja roskikseen ja ajatellaan kyllä kela hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
sähkö kuuluu kohtuulliselta osin tt tukeen. itse henkilö maksaa sillä perusturvarahalla mm. apteekin, sähkön,kotivakuutuksen. toimittaa tositteet kelaan ja ne hyvitetään. muuten ei jäisi sitä perusturvarahaa muuhun elämiseen ,koskase on pieni määrältään. on suotavaakin että itse maksaa ensin. näin kelan asiakkuustieto joka on salattu,ei välity laskuttajalle,kuten tapauksissa, että kela maksaa laskun suoraan laskuttajalle. siksi asumistukin ohjautuu ensisijaisesti hakijalle itselleen ei suoraan vuokranantajalle,jolle asiakkustiedot eivät kuulu edes saako vuokralainen ylipäätään mitään tukia
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin ap vastailisi itselleen. Sama tyyli.
Työssä käyvä työvoimatoimiston virkailija voisi maksaa työttömän sähkölaskun jos ei kerta töitä tarjoo.
Mitäköhän olen tehnyt väärin kun Kela ei ole koskaan maksanut sähkölaskusytani centtiäkään, Ja asumistukikin kattanut korkeintaan 80% vuokrastani. En valita hyvä, että niinkin paljon.
Työnhakija.
kelassa meneillään isoja muutoksia. käsittelyajat venyneet,siksi, ainoastaan toimeentulotukihakemukset pyritään käsittelemään siinä 7 arkipäivässä,siis arkipv. muut kuten tt tukeen kuuluvat laskut toissijaisesti. ikävää on se,että tuokin summa ei ole hakijalla muuhun elämiseen käytössä kun hyvitystä ei saa nopeutetusti. jos oikein hätä eikä ruokarahaakaan ole, kannatta soittaa ja pyytää nopeutettua käsittelyä. joo monilla 2vko on ollut laskujen käsittelyaika. huomioi että onko laskun eräpv tämän päätöksesi sisällä, jos menee ensi kuulle,eikä sille ole sulla vielä päätöstä,siksi ei makseta. älä välitä haukkujista. valoisaa kesämieltä sinulle. ystävällisin terveisin...
Kansanedustajat saavat tukia jopa 1000 euroa. Taxi rahaa annetaan vaikka ne tienaa 10000 euroa kk lisäksi saavat kokouspalkkioita 1000 euroa kk ja muita kuluja. Niillä olisi varaa maksaa työmatkat itse. Työtön kun menee töihin niin ei makseta työmatkoja vaan työtön maksaa 9 euron päivärahasta itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Kannattaisiko kilpailuttaa sähköfirmat, ennenkuin ottaa jonkun älyttömän kalliin sähkön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Kannattaisiko kilpailuttaa sähköfirmat, ennenkuin ottaa jonkun älyttömän kalliin sähkön?
Meillä on pörssisähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Eikö kannattaisi enemmin nostaa hattua siitä, että pitkaikaistyötön kertoo maksaneensa itse omat sähkölaskunsa, eikä niinkuin Ap ole vinkumassa, että miksie Kela maksa sähkölaskua hänen puolestaan. - En tajua miten jotkut onnistuvat tai väittävät onnistuneensa siirtämään Kelalle maksettavaksi milloin, minkäkin laskun. Olisi se kivaa itsellänkin, kun pääsääntöinen "tuloni" on tällä hetkellä työmarkkinatuki ja asumislisä, koka kattaa osan vuokrastani, eikä kata lainkaan esim sähkö tai vesi -laskuja..
Sama tilanne täällä,ei ole tullut Harakkarahaa tilille,vaikka lupasi,Harakka siis valehteli,oli ministeri,tietenkin Demari.
Ei kuulu meille..