Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku=hyväksikäytettävä luuseri?

Vierailija
17.06.2024 |

Olen keski-ikäinen sinkku. Vuosien myötä olen huomannut, miten on olemassa ihmistyyppi, joka pyrkii käyttämään hyväksi näitä "ressukoita". Pitäisi olla hyvää hyvyyttään aina auttamassa näitä kuormittuneita perheellisiä ja pahimmat kohtelee kuin kynnysmattoa. Sitten kun ei suostu ja huomauttaa asiasta, loppuu yhteydenpito. Oletko itse sinkkuna törmännyt vastaavaan? Entä käytätkö hyväksi muita jos niin teet, niin mikä on tekosyysi sille? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita hyväksikäyttäjiä muutama tullut vastaan (en kyllä ajatellut, että johtuisi sinkkuudestani), mutta ei siinä muuta kuin sanoo ei sellaiseen, mitä ei halua tehdä. Ja sehän on vain hyvä, että kaikkoavat maisemista huomattuaan, ettei hyväntekeväisyyttä ole tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
4/4 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut näin melkein kuusikymppiseksi saakka sinkku. Jälkiviisaasti näkee, että minusta on kiinnostuttu juuri sen vuoksi, että olen monella tavalla kätevä ja minulla on auto. Olen kai hidasälyinenkin, koska minulta meni pari kolme vuosikymmentä tajuta, että seuraani ei kaivattu, vaan siedettiin sen aikaa, mikä tarvittaviin työsuorituksiin meni.

Karsin vuosituhannen vaihteessa pahimmat hyväksikäyttäjät tuttavapiiristäni ihan itse. Ja koska olen nössö, karsin heidät passiivis-aggressiivisesti katoamalla. Muutama pani pahakseen, mutta on sittemmin antanut periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi