Kuka syö jotain Pullavaa?
Olen ehkä kerran livenä nähnyt Pullavaa, se oli joku tarjoilu. Täällä puhuttiin joku vuosi sitten pullavasta ylistävään sävyyn. En kyllä tajua.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suurten leipomoiden valmistamista leivonnaisista ovat tosiaan ala-arvoisia, mutta maistuvat niille, jotka eivät paremmasta tiedä. Suurimmalle osalle suomalaisia riittää, että pullassa ja leivonnaisessa on runsaasti sokeria, mielellään myös raesokerin, tomusokerin tai kuorrutuksen muodossa. Jos mukana on hilloa, se on ylimakeaa epämääräistä punaista mössöä, josta ei erota mitään selvää makua.
Joku väittää, että aspartaamia ja toiset, että sokeria.
Minä tykkään! En ole oikein muiden herkkujen ystävä kuin pullan ja jäätelön.
Miksi nyt vaan eivät jätä ne sitä Pullavaa sinne kauppaan ja jätä valittamatta, kun eivät sitä syö. Ei ole pakollinen tuote kenellekään.
En itsekään valita, että kaikenlaista ja väristä karkkia ja suklaata sitä pitää syödä. Ei ole minulta pois eikä se ole minulle mitenkään välttämätöntä niin en näe tarpeen tuollaisesta valittaa.
Pahaa on. Muovisen makuista. Ja ne mössöt sisällä pilaa sen. Paljon parempaa on Fazerin artesaanipitko.
Mitä tällä tiedolla teet???? Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä vielä tänä päivänä.?
Vierailija kirjoitti:
Jos saa puoleen hintaan tai vielä halvemmalla, niin voin ostaa jälkkäriksi. Sellaista mussutan neljä päivää helposti. Täyttää hintaa en pullasta maksa, vaan leivon itse. Joskus saa isoja pullapitkoja 50 sentillä tai eurolla. Niitä ostan pakkaseenkin ja teen niistä sitten köyhiä ritareita.
Ei niitä saisi pakastaa, ne on varastoitu pakasteena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä tiedolla teet???? Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä vielä tänä päivänä.?
Kyllä perusälykäs ihminen keksii tuohon kysymykseen liudan vastauksia, jos se oikeasti kiinnostaa.
Pullava on tavisversio pullasta. En koskaan osta itse, koska olen hyvän pullan ystävä. Mutta monelle hinta ratkaisee ja siinä sitten ehkä on vaan tottunut mussuttelemaan jotain melko edullista pullavaa.
Kokeilkaa joskus joissakin paistopisteissä myytävää Fazerin kilohinnalla myytävää pitkoa tai ihan pullahyllystä löytyvää Fazerin Sokerileipurin pitkoa. Jos ei vielä parempaa tarjolla, niin nuokin käyvät pullasta. Eikä niihin ole lisätty mitään mömmöjä, kuten Pullavaan.
Makuasia tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa puoleen hintaan tai vielä halvemmalla, niin voin ostaa jälkkäriksi. Sellaista mussutan neljä päivää helposti. Täyttää hintaa en pullasta maksa, vaan leivon itse. Joskus saa isoja pullapitkoja 50 sentillä tai eurolla. Niitä ostan pakkaseenkin ja teen niistä sitten köyhiä ritareita.
Ei niitä saisi pakastaa, ne on varastoitu pakasteena.
Niin varmaan, mutta mitään haittoja tuosta en ole huomannut.
Sama. En myöskään ymmärrä miksi ihmiset hehkuttavat niitä Pågenin Gifflareita, yhtä kamalaa paskaa kumpikin tuote.
Pullava on ihan kiva silloin tällöin. Kivaa, kun ei tarvitse vaivata veistä sen takia.
Ei se mikään Suuri Herkku ole kuitenkaan, teollista kun on.
Palmupas-kan puuttumisesta plussaa ja hymy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pullava on ihan kiva silloin tällöin. Kivaa, kun ei tarvitse vaivata veistä sen takia.
Ei se mikään Suuri Herkku ole kuitenkaan, teollista kun on.
Palmupas-kan puuttumisesta plussaa ja hymy päälle.
Aika teolliselta maistuu tosiaan, joskun tuotakin tuli mussutettua mutta ei enää pitkiin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivät huomaa kuinka aspartaami sairastuttaa heitä
Ei ole tarvetta huomata. Elä sinä valheissasi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kassalla yksi läskipoika nosti Pullava-paketin hihnalle kaupassa. Oli siinä pizzalaatikko ja kokista myös, niin ajattelin että noilla niitä kiloja siis kerrytetään...
Ne olivatkin sinun ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suurten leipomoiden valmistamista leivonnaisista ovat tosiaan ala-arvoisia, mutta maistuvat niille, jotka eivät paremmasta tiedä. Suurimmalle osalle suomalaisia riittää, että pullassa ja leivonnaisessa on runsaasti sokeria, mielellään myös raesokerin, tomusokerin tai kuorrutuksen muodossa. Jos mukana on hilloa, se on ylimakeaa epämääräistä punaista mössöä, josta ei erota mitään selvää makua.
Miksi nyt vaan eivät jätä ne sitä Pullavaa sinne kauppaan ja jätä valittamatta, kun eivät sitä syö. Ei ole pakollinen tuote kenellekään.
En itsekään valita, että kaikenlaista ja väristä karkkia ja suklaata sitä pitää syödä. Ei ole minulta pois eikä se ole minulle mitenkään välttämätö
Suomen kaupoissa on tosiaan laadullisesti huonot pulla-, karkki-, suklaa- ja jäätelövalikoimat. Ulkomailla saa parempaa, ihan jo Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään valita, että kaikenlaista ja väristä karkkia ja suklaata sitä pitää syödä. Ei ole minulta pois eikä se ole minulle mitenkään välttämätö
Lue sisällysluettelo, ihan selkeästi siinö lukee aspartaami. Voi tietty olla että joutuu kääntämään ylösalasin että pääsee lukemaan sisällysluetteloa mutta minkäs itse valmistivat sen niin? Joudun tutkimaan kaikki kauppojen tavarat tuolla tavalla etten sairastiu todella pahasti jo valmiin peusheikkouden päälle joka veemäisesti estää lihastreenejä (paskon itseni päälle)
Mä söisin, jos tekisivät siitä maidottoman ja kananmunattoman version. Rakastan kaupan pullaa. Kun olin lapsi, niin ikinä ei ostettu kaupasta edes keksejä, vaan kaikki leivottiin ite. Kaupan pullaa jos jossain sai, niin se oli suurta herkkua ja edelleen on. Onneksi on muutama sellainen valmispulla, joita voin syödä.
Ei sun tarvitse. Syö vaikka heiniä, ei meitä muita kiinnosta sun syömiset.