Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiselle orgasmia pelkästään kalulla

Vierailija
16.06.2024 |

Kertokaa naiset miten saatte orgasmin pelkästään kalulla ilman mitään sormipeliä klitoriksella. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää tajua tätä, miksi siitä klitoriksesta ja siihen koskemisesta jatkuvasti puhutaan.mKas kun ei puhuta samantien, ettei siihen kaluun pidä koskea.

Mitä järkeä on vältellä kaikin tavoin siihen klitorikseen koskemista, kun se oikein odottaa koskemista, ainakin itsellä.

Vierailija
42/43 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa orkun joko pelkkää klittaa hieromalla ulkoapäin, tai pelkälläkin kalulla koskematta mihinkään. Syviä työntöjä vain välillä ja enimmäkseen ihan jotain noin viiden senrin työntöjä ja näin saa aika nopeasti. Mutta kuulemma jos vain päällisin puolin hieroo, ilman että edes sormi hyväilee sisältäpäin jää orkku  vaisummaksi (huomaan sen kyllä) naidessa hän haluaa itse käsitellä klittaa siinä vaiheessa, kun haluaa huipennuksen. Juuri sillä hetkellä, kun alkaa supistelemaan haluaa kalun kokonaan sisäänsä ja orgasmi on kyllä kadehdittavan pitkäkestoinen. Kullin koolla tuskin suurempaa merkitystä, koska tosiaan ilman klittaan koskemista ulkoapäin juurikin nuo lyhyet työnnöt toimii. Koosta sen verran, että muussa kuin lauetessa ei ihan pohjia myöten voi varomatta paukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tyydyttäny dildolla sieltä sisältä ja saan o-n aika helposti. 

Meidän "esileikki" poikkiksen kanssa on vaan läheisyyttä, pussailua haluamista silittelyä juttelua. Siinä vaiheessa oon ihan valuvan märkä ja kiihottunut ja halukas. 

Sit poikkis työntää muhun ja melkeen joka kerta tuun ennen sitä. 

On vaikee ymmärtää että jotkut tai vissiin useimmat naiset ei tunne melkeen mitään kun pannaan. Näin erilaisii ollaan. Mut siis se läheisyys vaihe on tosi tärkee mulle että oon siinä tilassa.