Pitääkö isovanhempien pitää huolta lapsenlapsista ja perheen koirista, kun nuorisopari haluaa bilettää 3 vrk juhannuksen?
Ehkä isovanhemmilla olisi omiakin suunnitelmia? Ei vaipanvaihtoja / tuttipulloruokintaa /koirien kusttamista.
Kommentit (29)
Ei tietenkään tarvitse hoitaa jos ei halua. Jos on lapsia tehnyt niin sitten ne pitää myös itse hoitaa, myös juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten itse kukin tahtoo. Meillä tupataan yleensä juoda neljän perheen kesken ja lapset touhuaa siinä sivussa. Tosin jo koululaisia.
Tupataan juoda? No huh huh, ettäkö juominen on pääasia! Onpas köyhää,
Peri vuorokausimaksua 200€, eli yhteensä 600€. En kyllä alkais ilmaishoitolaksi oli sukulainen tai ei, kerran niin tein hyvää hyvyyttäni että viikon hoidin kahta lasta ja koiraa ja sain kuulla sitten kun oli selän takana haukuttu että olin hoitanut muka huonosti, vaikka eivät tuoneet edes sitä kuuluisaa kahvipakettia. Joten suosittelen kokemuksella että hoitakoon se joka on hommanneet kakrut ja koirat tai viekööt muualle. Siinähän olet sitten elämäsi kusessa jos niille vielä sattuu jokin tapaturma tai koiralle sattuu jotain, sinuahan siitä syytetään vaikka ei vika olisikaan. Sast olla silmät auki koko viikonlopun ja vahtia ettei kukaan teko ihteään hengiltä.
Ei pidä. En hoida lapsia enkä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä juhannus jos kolmeksi päivää pitää saada muksut ja koirat hoitoon. Weetee-porukkaa?
Vähän tulee kyllä weetee-vibat lapsiperheestä, jossa ei vietetä juhlapyhiä porukalla. Annetaan jonkun muun luoda lapsille muistoja ja perinteitä. Paras vielä, jos vanhemmat juhlivat erikseen. Isukki poikain kanssa laivalle örveltämään ja tappelemaan, äityli tyttöjen kanssa Himos Juhannukseen kaulailemaan vieraiden miesten kanssa.
Ja ei, en tarkoita, etteikö joskus voisi olla ihan aikuistenkin kesken liikkeellä.
Ei todellakaan pidä. Toteatte vain että on omia menoja. Voiha ne ottaa '" herneet nenään". Elämä on.
Ei todellakaan, vieläpä kolme vuorokautta!!! Kuinka edes kehtaavat!!!
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhemmat hoitivat kyllä joskus, en tietysti joka Jussi ollut pyytämässä. Ja ajan käytin nukkumiseen.
Halusit nukkua nimenomaan juhannuksena?
Tuo on isovanhempien hyväksikäyttöä. Eipä olisi tullut mieleenkään hoidattaa omia lapsia isovanhemmilla ainakaan biletyssyistä. Eläintenhoitokin kuuluu niille, jotka ovat eläimen hankkineet.