Ahdistaako muita miten paljon turhaa krääsää on tullut ostettua elämän aikana?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa! Nyt jos alkaisin uudelleen en ostaisi yhtään ainoaa muovilelua. Tai muovia yhtään mitään.
Kyllä mun mielestä lapsilla pitäis olla oikeus saada sellaisia leluja mitä itse toivoo eikä vaan rakentaa käpylehmiä.
Munkin mielestä mulla pitäisi olla oikeus saada parin miljoonan euron lottovoitto ja just sellainen työ mitä itse toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa! Nyt jos alkaisin uudelleen en ostaisi yhtään ainoaa muovilelua. Tai muovia yhtään mitään.
Kyllä mun mielestä lapsilla pitäis olla oikeus saada sellaisia leluja mitä itse toivoo eikä vaan rakentaa käpylehmiä.
Luojan kiitos, vielä on olemassa fiksuja vanhempia, jotka osaavat opettaa lapsille pienestä pitäen, että kaikkea ei saa mitä itse toivoo ja haluaa. Nykyään kun monet vanhemmat eivät uskalla olla lapsilleen vanhempia ja asettaa rajoja, esimerkiksi vaikka juuri niiden lelujen suhteen. Pelätään lapsen pahoittavan mielensä 🙄. Noh, se kuitenkin kuuluu elämään ja vanhempien tehtävä on opettaa jälkikasvulleen myös niiden vaikeiden tunteiden kohtaamista ja käsittelyä. Ja kun tätä ei tehdä, niin Suomi on pullollaan mielenterveysongelmaisia nuoria ja aikuisia.
Kyllä ne sadat tonnit on vedetty ihan vaan vessanpöntöstä alas.