Riittämättömyyden tunne parisuhteessa/sinkkuna
Varmaan kaikki miettii tätä kysymystä, parisuhteessa tai sinkkuna.
Itse olen sinkku, enkä ole koskaan seurustellut. Syitä voi olla monia, mutta tämä otsikon aihe on niistä isoimmista. Koen, että itsessä on vain liikaa huonoa (ulkonäöllisistä asioista persoonaan yms)
Mulla ei olisi mitään tarjottavaa seurustelukumppanille, näin kärjistäen. Maailma on täynnä myös ihanan luonteen omaavia ihmisiä.
Olen muutenkin ihminen, jonka elämä on tylsää, tasapaksua. Minusta tietää kirjaimellisesti kaiken aika nopeasti.
Kommentit (32)
Just sun kaltaisethan ON suhteessa
Voin ap sanoa että suurin osa ei edes etsi kumppaniksi mitään ihmeellistä, vaan juuri sellaista tavallista "tylsää" ihmistä. Näin sivusta kun katsoo niin vaikuttaa siltä, että mitä keskimääräisempi ihminen, sitä helpommin seuraa löytyy.
Miksi mulla pitäisi olla erityisesti tarjottavaa jollekin?
Voisitko koittaa työstää tota huonoa itsetuntoa? Eihän sun tarvi "myydä" itseäsi kenellekään, mutta tartu tohon voivotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Voin ap sanoa että suurin osa ei edes etsi kumppaniksi mitään ihmeellistä, vaan juuri sellaista tavallista "tylsää" ihmistä. Näin sivusta kun katsoo niin vaikuttaa siltä, että mitä keskimääräisempi ihminen, sitä helpommin seuraa löytyy.
Vakka ja kansi. Täytyy vain löytää se kadonnut vastinpari.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloihan se tarkoittaa, että hukkuu massaan. Massasta pitää erottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista kumppania oikeastaan haetaan? Oot siinä oikeassa ettet voi aivan tyhjin taskuin saapua treffeille. Ideana ei kuitenkaan pitäisi olla kuorien päälle vetäminen.
Minä juuri kysyin mieheltäni (24 vuotta yhdessä ja yhä rakastetaan toisiamme) että mistä sinä tykkäät minussa. Mies on erittäin onneton kaikessa tuollaisessa ja pelkää aina että sanoo jotain väärin, kun kuulemma käännän kaikki vastaukset häntä vastaan. No, saattaa olla, että teen niin, mutta tekee mies itsekin sitä, ja se on vain vitsailua yleensä. Mutta nyt siis sai sanottua kerrankin, mistä tykkää minussa, ja hän sanoi että hyvä luonne. No, en tiedä mitä odotin, mutta ei tuo huono ole, kyllä mulla oikeasti on hyvä luonne, en ole ilkeä enkä vittuimainen, mutta osaan pitää puoliani tarpeen vaatiessa, en siedä keltään mitään perseilyä. Meillä on huumori joka meidät alunperin yhdisti ja on auttanut koko elämän läpi jonka ollaan oltu yhdessä, puolet mun elämästä, ei arkea muuten jaksaisi, jos ei laskettaisi leikkiä vakavistakin asioista.
Kannattaako traumataustaisena etsiä kumppania ollenkaan, kun traumat nousevat kuitenkin pintaan ennen pitkää ja tällaisena houkuttelee vain samanlaisia naisia, joiden kanssa on vielä raskaampaa olla kuin yksin. Tällaisia ajatuksia tuli mieleeni.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako traumataustaisena etsiä kumppania ollenkaan, kun traumat nousevat kuitenkin pintaan ennen pitkää ja tällaisena houkuttelee vain samanlaisia naisia, joiden kanssa on vielä raskaampaa olla kuin yksin. Tällaisia ajatuksia tuli mieleeni.
M35
Ala piirtelemään Tiktokkiin ja IG:seen karttoja. Yks ukko ei kykene seurustelemaan. Tienaa nyt piirtämillään ajatuskartoilla. Aiemmin riitti et sanoi ettei seurustele. Nykyään täytyy näemmä tulla someen värikkäiden powerpoint esitysten kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ala piirtelemään Tiktokkiin ja IG:seen karttoja. Yks ukko ei kykene seurustelemaan. Tienaa nyt piirtämillään ajatuskartoilla. Aiemmin riitti et sanoi ettei seurustele. Nykyään täytyy näemmä tulla someen värikkäiden powerpoint esitysten kera.
Piti sanomani. Haluan naistenkin tulevan linjoille värikkäiden ajatuskarttojen kanssa. Piiloudutaan mekin mappien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla pitäisi olla erityisesti tarjottavaa jollekin?
Ei tartte kun sulla ei ketään ole.
Kirjoitinko minä tämän aloituksen....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tiedä. Itse olen vähän liiankin erikoinen persoona ja voin sanoa ettei tämä ole ollut kumppaninhaussa mikään etu. Suurin osa ihmisistä on normaaleja ja heille olen jollakin tavalla aina liian jotain. Olenkin todennut että ainut mahdollisuus löytää kumppani on, jos kohdalle osuu joku samalla tavalla outo. Ei ole vielä osunut.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kokemuksia ja ajatuksia teillä on?
ap
Suurin osa ihmisistä on tylsiä ja tasapaksu ja. Sinussa tuskin on mitään vikaa muuta kuin mitä itse ajattelet.
Kellään ei ole velvollisuutta korjata toista. Se velvollisuus on jokaisella itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin, juu, mutta kukaanhan ei narsistia halua.
Eikä lastenahdistelijoita, Mikk Saare. Traumatisoitte M nimisen uhrin. Edwardkaan ei joutunut istumaan.
Vierailija kirjoitti:
On sulla jotain tarjottavaa.
Mitä?
Ap
Minkälaisia kokemuksia ja ajatuksia teillä on?
ap