Näyttää yleisö juovan olutta katsomossa em-kisoissa
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on Euroopassa. Suomi on sääntöjen maa.
Eurooppalaiset osaa käyttäytyä, suomalaiset ei. Siksi säännöt.
Paskapuhetta
Ihan helvetin totta se on. Puhun kokemuksesta ja olen nähnyt kulttuurin erot monissa maissa. Persujuntit on pohjasakkaa.
Korjasin. Maailmassa on muutama väestökeskittymä, joissa on tihentyneesti riippuvuusgeenejä. Suomi on yksi niistä. Persuissa geenivirhetiheys korkeampi päätellen kännikäytöksestä katuammuskeluineen, naisten ahdisteluineen jne.
No, ainakin Saksassa olen juonut futisottelussa olutta katsomossa. Moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa jopa mäkkärillä ja ikeassa myydään olutta ja viiniä.
Sama espanja ja hollannissa ainakin
Vierailija kirjoitti:
Miksi on edes tarvetta ryypätä peliä katsoessa?
Sulle kaikki on ryyppäämistä. Ei kaikki ryyppää.
Mikä estää kiskomasta kaljaa sohvalla, jos sielusi sitä halajaa? Onko Kela-tili juotu jo.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin Saksassa olen juonut futisottelussa olutta katsomossa. Moni muukin.
Suomessakin saa osassa katsomoa. Luulisi janoisen osaavan hakeutua sinne. Onko liian haastavaa älyllesi.
Olen ollut saksassa katssomassa jalista ja siellä saa viedä olutta katsomoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ainoa euroopan (ehkä maailmankin?) ainoa maa jossa edes on konsepti nimeltä anniskelualue
Ja alkoholin nauttiminen nousevssa katsomossa varmasti tappaa Kanadassa olin kattomassa låtkää, niin piippuhyllylle saakka tultiin myymään kylmää olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaiset osaa käyttäytyä, suomalaiset ei. Siksi säännöt.
Se että sinä et osaa käyttäytyä ei tarkoita että koko Suomi ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää kiskomasta kaljaa sohvalla, jos sielusi sitä halajaa? Onko Kela-tili juotu jo.
Juntti kommentoi
Känniääliöiltä nuo tanskalaisetkin näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on tietyissä asioissa niin naurettava maa.
Tämä on tosijuttu. Suomessa urheilutapahtumissa ei saa katsomoissa juoda sen takia, koska ihmiset heittelis niitä juomia kentälle. Esim lätkämatseissa.. TOi on se selitys miksi suomessa ei saa juoda katsomossa.
Eli noi kaikki päättäjät on sitä mieltä jo etukätteen eikä edes kokeilla..
Kun ajattelee asiaa ihan oikeasti, niin kuka heittää 0,33l muovisen tuopin mikä maksaa tapahtumissa noin 8-12e, niin katsomosta kentälle, ja se ei edes lennä kentälle, koska se on niin kevyt, että lentäis 1 metrin päähän. Kentälle asti sitä ei saa mitenkään. Suomalainen ei heitä KALJAA pois ja se on 100% varma- asia.
Lätkämatsien erätauoilla sen näkee hyvin, kun ihmiset menee kuselle ja kaljalle ja katsomot ammottaa tyhjyyttään, kun erä alkaa ja ihmiset valuu takas katsomoon kun valuvat joskus ja sama toistuu taas erätauolla. Kuselle, kaljalle ja lätkä pyörii alkuminuutit vajaalla yleisöllä.
Ei niinku mitään järkeä.
Eikä varmasti maksa läheskään niin paljon kuin täällä kekkoslovakiassa.
Saksassa olut luokitellaan elintarvikkeeksi, ei alkoholijuomaksi, joten sen hinnassa ei ole alkoholiveroa. Samanlainen poikkeus kuin se, että nuuskaa saa myydä Ruotsissa, koska se kuuluu kulttuuriin. Onko Suomella poikkeuksia? Ei toki, mehän kielletään puusaunatkin, jos eu käskee.
Ollaan sen verrna metsäläisiä vielä, ettei sivistynyttä juomista täällä taideta vaan se on heti humalahakuista sellaista. Siksi kai meillä on näin valtava sääntely ja säätely päällänsä tälle asialle. Meillä on vielä matkaa peruseurooppalaiseen sivistyneeseen tissutteluun.
Näyttää saksassa saavan?