Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vain hyväosaiset huolissaan alhaisesta syntyvyydestä?

Vierailija
16.06.2024 |

Eikö se ole vaan hyvä asia että nykyään ihmiset voi päättää lapsiasiat itse? Tekisin minäkin lapsia jos saisin istumatyön josta maksettaisiin vähintään 4000e/kk, nykyinen työ on fyysistä ja palkka huono työhön nähden.

Pelkääkö hyväosaiset sitä että heidän toimeentulonsa on vaarassa kun ihmiset ei tee enää lapsia? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä lapsia ennen tehtiin, vaikka ei ollut rahaa mihinkään, ja osa kuoli nälkään. Ihmiset eivät tunnu tajuavan että syntyvyyden romahdus johtaa kaiken romahtamiseen. Siis ihan kaiken. Sitten sellaiset asiat kuten tasa-arvo ja demokratia lentävät iloisesti historian roskatynnyriin.

Joo kun ei ollut ehkäisyä. Harva myöskään haluaa tehdä lapsia nälkään kuolemaan :D

Vierailija
42/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että siinä on koko yhteiskunta vaarassa. Tai itseasiassa on jo. Ollut ihan tarpeeksi kauan, jotta sillä on shokkivaikutus vielä meidän aikanamme. Emme esimerkiksi pysty ylläpitämään m a a h a n m u u t o n kustannuksia, mutta sen lisäksi emme terveydenhuoltoa, tai muitakaan sosiaalisia palveluja, kuten vanhustenhuoltoa. Sillä on myös kauaskantoisia vaikutuksia talouteen, työllisyyteen ja muuhunkin elinkeinoon. Väestörakenne tulee muuttumaan. Ensinnäkin niin, että ikääntyvä väestö tulee lisääntymään, mutta myös m a a h a n m u u t t o. Tällöin isoimmat ihmisryhmät ovat suomalaiset ikäihmiset ja vierasmaalaiset. Tulevaisuuden suomalaiset elättävät meidät. Eli m a a h a n m u u t t a j a t ja suomalaisten vähemmistö. M a a h a n m u u t t a j a t saivat käytännössä suomelta kaiken, toimeentulon, terveydenhuollon ja koko maan he tulevat perimään. Sillä meistä tulee vähemmistö omassa maassamme ja kuihdumme pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne riittää ihmisiä, vaikkei ne olisi mitään kantasuomalaisia. Ilmastonmuutoksen myötä tänne muuttaa muutama kymmenen miljoonaa ilmastopakolaista, joista tulee ajan mittaan niitä uusia suomalaisia. 

Vierailija
44/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä lapsia ennen tehtiin, vaikka ei ollut rahaa mihinkään, ja osa kuoli nälkään. Ihmiset eivät tunnu tajuavan että syntyvyyden romahdus johtaa kaiken romahtamiseen. Siis ihan kaiken. Sitten sellaiset asiat kuten tasa-arvo ja demokratia lentävät iloisesti historian roskatynnyriin.

Mitä sitten? Miksi kukaan taistelisi tulevaisuuden puolesta, joka ei itselle, saati mahdolliselle jälkikasvulle lupaa yhtään mitään? 

Onhan täällä feminismi :)

Vierailija
45/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi kukaan taistelisi tulevaisuuden puolesta, joka ei itselle, saati mahdolliselle jälkikasvulle lupaa yhtään mitään? 

Poliittinen islam on ruotsissa jo hyvin menestyvä puolue. Ajan myötä se tulee myös Ruotsiin yhdeksi valtapuolueista, jota tulijat äänestävät yhtenäisesti yhtenä vahvana kansakuntana. Silloin astuu voimaan sharia laki. Poliittinen islam käyttää vasemmistopuolueita keppihevosena valtaannousuun.

Vierailija
46/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo onneksi. Tuhosi koko Suomen yhdessä sukupolvessa. Saavat olla ylpeitä itsestään. Nokka ainakin on valmiiksi niin kattoa kohti, että tuskin sen asento muuttuu vaikka vähän turpaansa ottaisi.

Vierailija
47/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläkkeeni takia huolissani. Olen säästämällä ja sijoittamalla turvannut eläkkeeni.

Yhteiskunnan jatkuvuuteen tarvitaan lapsia. Siksi olen huolissani syntyvyyden laskusta. T:Varakas setä (3 lapsen isä)

Mene muualle setämussuttamaan, saatanan kultalusikkaperse. Minua ei kiinnosta teidän riistokokkareiden yhteiskunta kärpäsen paskan vertaa.

Tämä on keskustelupalsta. Myös meidän setien mielipide on arvokas. T: Varakas setä (3 lapsen isä)

Jos sinun ja puolisosi nettotulot jaettaisiin kolmella, niin mikä on nettotulot/lapsi -ratio? 

Vierailija
48/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain parempi ettemme lisäänny. Maailmassa on liikaa ihmisiä ja maapallon kantokyky ei kestä nykyistä kulutusta. Sen tähden en ole huolissani vaan pidän syntyvyyden laskua pelkästään positiivisena. Se antaa maalle tilaa hengittää.

Vierailija
49/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiskunnan pitäisi jatkaa olemassaoloaan?

Vierailija
50/50 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläkkeeni takia huolissani. Olen säästämällä ja sijoittamalla turvannut eläkkeeni.

Yhteiskunnan jatkuvuuteen tarvitaan lapsia. Siksi olen huolissani syntyvyyden laskusta. T:Varakas setä (3 lapsen isä)

Mene muualle setämussuttamaan, saatanan kultalusikkaperse. Minua ei kiinnosta teidän riistokokkareiden yhteiskunta kärpäsen paskan vertaa.

Tämä on keskustelupalsta. Myös meidän setien mielipide on arvokas. T: Varakas setä (3 lapsen isä)

Jos sinun ja puolisosi nettotulot jaettaisiin kolmella, niin mikä on nettotulot/lapsi -ratio? 

Noin 3000 euroa per lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä