Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 149 cm pitkä ja lyhyys on todellinen haitta,

Vierailija
16.06.2024 |

Lähes kaikki vaatteet pitää lyhentää sekä hihoista että lahkeista, housut, paidat, takit ym

Kaupassa en yletä ottamaan tuotteita, kotona keittiön kaappeihin pitää yltääkseen olla jakkara. 

Omien syömisien kanssa pitää olla tarkka, joka ikinen kilo näkyy näin pienessä ihmisessä. Lihon jos syön enemmän kuin 1300 kaloria päivässä. On haastavaa syödä 3-4 krt päivässä ja syödä riittävän vähän, ettei ala lihoa. 

On haastavaa ostaa polkupyörää kun minun pituiselle ei oikein ole aikuisten kokoja. 

ja esim ratsastussaappaat piti teettää koska varret oli liian pitkät pohkeisiin. 

Joka kerta kun olen ollut raskaana on pitänyt stressata mahtuuko vauva syntymään, erikoiselta murtui synnytyksessä solisluu ja lääkäri sanoi että oli täpärällä ettei vauva juuttunut. 

Mitään hyvää ei ole tässä pituudessa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi on sentin lyhyempi eikä ole muutoin pituuttansa valittanut kuin kaupassa ja keittiössä.

Vierailija
2/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jokaisella on omat ongelmansa, en nyt tiedä onko nuo pahimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh.

Hyvää päivää.

Miten joku voi olla noin tyytymätön itseensä?

Vierailija
4/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komee asenne sulla. Noinniinku.

Jos olisit kooltasi isompi, niin valittaisitkohan sitten vielä enemmän ja laajemmin?

Vierailija
5/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Päätä nyt, että oletko pitkä vai lyhyt. 

Vierailija
6/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauempana on miltään ominaisuudeltaan on ns. keskiarvoa, sitä haastavammaksi tulee pärjääminen maailmassa joka on luonnollisesti suunniteltu palvelemaan keskimääräistä ihmistä.

Vierailija
7/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta seksihommissa näemmä hyvä.

Vierailija
8/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olette niin oksettavan rumia. Voin aivan fyysisesti pahoin, kun näen teikäläisiä. Yök.

Vierailija
9/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 cm pidempi ja en tiedä onko se jotenkin ratkaiseva määrä senttejä, koska pärjään hyvin valmisvaatteissa ilman lyhennyksiä tms.? Kaupan hyllyt toki on, etenkin nykyään, kun laittavat enemmän tavaraa ylemmäksi (pakasteet varsinkin), hankalia... Mutta ei niin erityisen vaikeaa kuitenkaan elämä. Olisin mieluusti pidempi, mutta ihan hyvin näinkin pärjää.

Vierailija
10/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt nähdä jotain hyvääkin koossasi. Ainakin olet siro, mielestäni se on kauniimpaa kuin, että nainen olisi tosi isokokoinen. 

Olen itse 160 cm, enkä tämänkään pituisena yletä ottamaan kaupassa kaikkia tuotteita tai saa otettua tavaroita keittiön kaapeista ilman jakkaraa. Onneksi on 187-senttinen mies. 

Lyhyessä vartalossa tosiaan huomaa heti ylimääräisen kilonkin. Toisaalta on hyvä, ettei painoa pääse vahingossa kertymään ja ylimääräisen saa melko nopeasti pois. En mäkään voi syödä kuin max. 1500 kcal päivässä. Saa siinä olla tarkkana, esim. ravintola-annoksista saattaa saada koko päivän kalorit kerralla, kun ne on suunniteltu paljon isommille ihmisille. Usein tilaan pelkän alkuruoan. Samoin alkoholin kanssa pitää olla tarkkana. Ei voi juoda tietenkään samaa tahtia kuin paljon painavammat ihmiset.  

En silti haluaisi olla yhtään isompi, olen oikein mielelläni juuri tämän pituinen. 

Vierailija
11/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on 36v ja 146cm, hyvin on vaattet löytänyt, myös polkupyörän, kaupassa se osaa  pyytää apua jos en ole mukana.

Vierailija
12/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olet siro, mielestäni se on kauniimpaa kuin, että nainen olisi tosi isokokoinen. 

Haistapa vaikka p@ska. Miten joidenkin ihmisten on ihan mahdoton kehua jotain ilman, että samalla haukkuu toista??

Vierailija
13/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä höpöhöpöä. Kuka lienee kirjoittanut jonkun puolesta tehdäkseen pilkkaa. Synnyttäminen erinomaisen helppoa ja raskauksissa ei mitään ongelmaa.

Mitkä ovat mittasi muuten - etkö ole naisen mitoissa muuten vaan vielä joku teinityttö 12 vee jolla tuo pituus... Aasialaisten ja joidenkin etelämaalaisten kehojen maailmasta ei mitään tietoa mutta tuskin heillä mitään erityistä ongelmaa siroudestaan.

Se voi pitää paikkansa että ei voi syödä paljon. Huomioi sitten toisaalta että pienillä ihmisellä voi olla 'kriisiaikojen kroppa'. Jos maailmaan tulee ruokakriisi niin pienet raskautuvat ja ravintoa riittää sikiölle ja vauvalle imetykseen. Pitkät laiheliniit saavat vaikeuksia raskautua ja entäs jos ruokaa ei ole äidille saatavilla kun pitäisi pitää vauvakin hengissä maidolla...

Jotkut suvut ovat sellaisia että niissä on sekä pieniä että pitkiä ihmisiä ja olosuhteet määräävät mitkä dominoi. No tämä ei ihan tällaisenaan sovi nykyaikaan... mutta meillä tämmöisiä ihmisiä... naiset (150)155-180+ senttisiä... miehet 170-185 cm  jotain variaatiota löytyy... Tämä on rikkaus vai eikö ole...  kaikkia asioita kun väännetään ja käännetään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi