Millä alueilla Helsingissä kivoja aso/kaupungin vuokra-asuntoja Helsingissä? ov
Kiinnostaisi tietää millä alueilla on kivoja ja rauhallisia kaupungin vuokra-asuntoja tai asumisoikeusasuntoja Helsingissä? Kolme huonetta ja keittiö pitäisi kohta saada, meillä yksi lapsi. Onko aso-asuntoihin vaika päästä (jonossa ollaan oltu nyt vuosi), entä saako lapsiperhe nopeahkosti vuokra-asunnon vai vaikuttaako lapsi mitenkään?
Kommentit (9)
Tosin täynnä on täälläkin päiväkodit... Uusilla alueilla palvelut laahaa jäljessä.
Rauhallisin alue jossa olen koskaan asunut. Ei aso-asuntoja.
Saattaa vaan olla paljon muitakin hakijoita? Tosin jos nyt asutte ahtaasti niin se on yksi syy saada perheasunto ja niitä saattaa olla liikkeellä enemmän.
Mieluummin asuisin tyyliin Haagassa, Kannelmäessä, Oulunkylässä tms.
Meilllä tällä hetkellä kaksio 47 neliötä, eli aika ahdas on kolmelle hengelle... t. ap
tosi rauhallisia aso-taloja, kaupungin taloissa vaihtelee kuulemma talo talolta
vähän huono valinta lapsiperheelle? Siis mahdollisen levottomuuden takia...
Eli ihan tavallisia ihmisiä, tietenkin enemmän pieni/keskituloisia. Häirikkötapauksiakin löytyy, mutta ei useinkaan näiltä mukavammilta seuduilta. Tietyt halvemmat alueet vetää niitä puoleensa.
Itse olen asunut kolmessa eri paikassa ja viihtynyt kaikissa. Naapuritkin ovat olleet ihan normaaleja :)
Siellä on mukavaa ja rauhallista asustella.
Muista lukeneeni että päiväkoteja ei ole tarpeeksi tai jotain sen tapaista... lapsen hoitoon laittaminenkin tulee joskus vuoden päästä nimittäin ajankohtaiseksi. t. ap