Kipukroonikko, mikä aiheutti kipusi?
Kiinnostaisi kuulla muiden kipukroonikoiden tarinoita.
Kommentit (34)
mites kalevalainen kansanparantaja
Vierailija kirjoitti:
Putosin hevosen selästä.
Miten tuosta voi aiheutua krooniset kivut?
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin teitä hoidetaan?
Huonosti. Aina tarjotaan vaan samoja lääkkeitä; gabapentiiniä tai triptyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosin hevosen selästä.
No luulisi, että helposti?
-eri
Nivel- ja lihaskivut loppui, kun osasin yhdistää ruokavalioon.
Nivelkivut palaa, jos syön esim. kananmunia 2pv putkeen, juustoa tai vehnää/gluteenia. Samoin palaa tolkuton väsymys, johon kokeiltiin kilpirauhaslääkettäkin aiemmin.
Mulle 2 Fazerin perus runebergin torttua = 2vk nivelkivut ja vaikeuksia kävellä portaita.
Keho alkoi n. 3v sitten oireilla näille.
Jännä sinänsä, nää ruuat, mille keho nyt reagoi, oli nähtävissä jo yli 10v sitten IgG-paneelissa, eli viivästyneet allergiset reaktiot = yliherkkyydet. ( Huom. Julkisella ei näitä oikeen tutkita. Esim. Antioksidanttiklinikalta voi saada apua.)
Silloinen lääkärin pätevyyden ulkomailla omaava tuttu sanoi, että jos syö tietämättään aineita, joille keho on yliherkkä, voi se aiheuttaa pitkällä tähtäimellä autoimmuunisairauden. Nyt allekirjoitan tämän. Reuman oireet mulla olis ja kilpirauhaslääkitys, jos söisin maitoa ja vehnää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosin hevosen selästä.
No luulisi, että helposti?
-eri
Miteniinn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit janoaa opiaatteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit janoaa opiaatteja
Niitä on tullut syötyä niin paljon jo, etten todellakaaan janoa niitä. Aivan pask44 nuo opiaatit. Tuhoaa tunne-elämän.
T. Kipukroonikko
Vierailija kirjoitti:
Nivel- ja lihaskivut loppui, kun osasin yhdistää ruokavalioon.
Nivelkivut palaa, jos syön esim. kananmunia 2pv putkeen, juustoa tai vehnää/gluteenia. Samoin palaa tolkuton väsymys, johon kokeiltiin kilpirauhaslääkettäkin aiemmin.
Mulle 2 Fazerin perus runebergin torttua = 2vk nivelkivut ja vaikeuksia kävellä portaita.
Keho alkoi n. 3v sitten oireilla näille.
Jännä sinänsä, nää ruuat, mille keho nyt reagoi, oli nähtävissä jo yli 10v sitten IgG-paneelissa, eli viivästyneet allergiset reaktiot = yliherkkyydet. ( Huom. Julkisella ei näitä oikeen tutkita. Esim. Antioksidanttiklinikalta voi saada apua.)
Silloinen lääkärin pätevyyden ulkomailla omaava tuttu sanoi, että jos syö tietämättään aineita, joille keho on yliherkkä, voi se aiheuttaa pitkällä tähtäimellä autoimmuunisairauden. Nyt allekirjoitan tämän. Reuman oireet mulla olis ja kilpirauhaslääkitys, jos söisin maitoa ja vehnää.
Tämäpä mielenkiintoista! Minulla juuri todettu vilja-allergiat ja muutama muu ruoka-allergia. Allergiatesteihin, laajempiin siis, ei päästetä. Autoimmuunisairauksia vaikka muille jakaa. Lihan runsas syöminen sen olen huomannut aiheuttavan lihaskipuja. Kohta en voi syödä mitään mutta sittenhän ne kivut loppuisi kokonaan. Eli työkyvyttömyys on edessä kunnes kuolema korjaa.
Kaatuminen ja siitä alkanut kipukierre ja liikuntakyvyn heikentyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia tutkittu ja paria lääkettä kokeiltu. Sitä oikeaa lääkettä joka toimisi parhaiten ja joka veisi suurimman osan kivuista, sitä ei määrätä lisää. Tuhansia euroja palanut rahaa, veronmaksajien rahaa. Olisin ollut pitkään jo työelämässä jos olisi heti tutkittu ja oikein lääkitty. Siinäpä sitten elätätte ja maksatte. Minun työkyky on menetetty.
Eli jotain opiaatteja tahtoisit ja häijy lääkäri ei niitä kiusallaan anna?
Mitä tapahtui?