Alastonkuvista
Yleinen kysymys ilman että tarvitsee laittaa linkkejä. Onko teistä alastonkuvia tai videoita netissä? Tunnistaako niistä sinut vai ei?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
On XU:ssa ja AS:ssa. Toimintavideoita ja kuvia. Kimppavideot näyttävät olevan katsotuimpia.
Mikä on XU?
On yksi porukan kännikuva jossa näyn alasti. Eipä haittaa.
Menee internetti rikki jos laitan itseni munasillaan nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Menee internetti rikki jos laitan itseni munasillaan nettiin.
Tee se niin päästään tästä turhakkeesta.
Tilaan muutaman vuoden välein luottokuvaajaltani kuvauksen. Harrastan kehonrakennusta ja halua dokumentoida vartaloni kehityksen. Esiinnyn niissä yleensä ilman rihmankiertämää. Laitan niitä välillä esille muutamille alustoille. Nautin saamastani huomiosta ja tykkäyksistä.
"Sellaisia ne munaansa kuvaavat miehet ovat. Eivät voi itselleen mitään. Pakko runkata. Pakko kuvata. Pakko laitelle jakoon."
Naiset pitävät yleensä kikkelikuvien lähettelyä sopimattomana. Jos naiset taas lähettävät kuvan omista sukupuolielimistään, miehet yleensä pitävät sitä ystävällisenä eleenä. Erilaisen reaktion takia kysymys ei ole peilikuvainen. Ennen kuin naapurin rouva lähetti minulle kuvan omistaan, hän kohteliaasti kysyi, saako lähettää. Ei suinkaan pyrkinyt yhdyntään, vaan pyrki ilahduttamaan, ja onnistui.
Kerran elämässä aattelin laittaa jotain kaunista ja taiteellista, ihan vaan itseilmaisuna, ei mitään törkeää, vaan esteettistä ja hauskaa. Vois vaikka näkyä kasvot jos jollain ulkomaisella portaalilla julkaisis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole missään julkisesti, mutta samassa pilvipalvelussa on muidenkin valokuvien kanssa. Lukitussa kansiossa ettei vahingossa tule silmille.
Ajattelen että jos vaikka vuotaisivatkin, niin ei ole varmasti kenellekään yllätys että minulla on penis ja saatan joskus runkata.
Jumalauta, jätkä kuvaa omia runkkailujaan. En todellakaan ymmärrä näitä miehiä, joiden on pakko kuvata munaansa ja lähetellä niitä ties minne.
Olet sisar, jäänyt jo tapahtumien kulusta jälkeen. Ennen syystäkin luultiin, että kikkelikuvien lähettämistä harrastivat vain miehet naisille, mutta nykyinen kohtaamisongelma on tuonut uutuuden. Yhä useammat naiset ottavat kännykällä selfien sukupuolielimistään ja lähettävän sen sitten ilostuttamaan itse valitsemaansa miellyttävää miestä. Miehet ottavat sen vastaan suurena ystävyyden osoituksena, mutta pitävät kunnia-asianaan olla siitä puhumatta muille. Ajat ovat muuttuneet. Kynis.mi
Minun kullinkuva on varmaan puolella suomi neidoilla.
Vierailija kirjoitti:
"Sellaisia ne munaansa kuvaavat miehet ovat. Eivät voi itselleen mitään. Pakko runkata. Pakko kuvata. Pakko laitelle jakoon."
Naiset pitävät yleensä kikkelikuvien lähettelyä sopimattomana. Jos naiset taas lähettävät kuvan omista sukupuolielimistään, miehet yleensä pitävät sitä ystävällisenä eleenä. Erilaisen reaktion takia kysymys ei ole peilikuvainen. Ennen kuin naapurin rouva lähetti minulle kuvan omistaan, hän kohteliaasti kysyi, saako lähettää. Ei suinkaan pyrkinyt yhdyntään, vaan pyrki ilahduttamaan, ja onnistui.
En usko että 'naapurin rouva' kohteliaasti kysyi saako lähettää, mutta on kiva kuulla että ilahduit. Pyrkimys ei ollut ilahduttaminen varsinaisesti vaan sopivaa sulle. Tarkoitus oli varmaan että piirtäisit ja maalaisit siitä itsellesi jonkun abstraktin taulun sillä kyllä kuva on sen verran 'hyvä' että pystyt siihen. Sitten laitat sen sinkkumiesboksisi makkarin seinälle. Maalaa akryyliväreillä - jotain kirkasta - niin tulee luultavasti oikein kiva. Siihen viereen piirrät ja maalaat omasi. Joku päivä tulee vielä portretit molemmista. Siinä sulla sitten oma 'maailma' naisen kanssa, jonka kanssa olisit voinut päätyä koko elämänpituiseen avioliittoon mutta joka on nyt sitten vain joku 'naapurin rouva'. Kiva että sulla on edes kuvat jos kärsit kovasti siitä että 'naapurin herralla' on nyt sun ihana rouvakandidaatti.
Miksi sana 'sukupuolielin' on yleensä monikossa? Miksi sanotaan lähetti kuvan sukupuolielimistään eikä sukupuolielimestään? Siksikö että miehen ja naisen sukupuolielin on vain puolet IHMISEN sukupuolielimestä eli IHMINEN = MIES + NAINEN??? Hah, hah... ei oikein aivot toimi näin aamulla...
Aika 'kiva' toikin 29/30 kommentti: Miehet ottavat sen vastaan suurena ystävyyden osoituksena, mutta pitävät kunnia-asianaan olla siitä puhumatta muille. Ajat ovat muuttuneet. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Kullistani on muutamia kuvia Alaston Suomessa.
Komppaan.
M52
Mielestäni ihan normaalia, että parisuhteessa lähetetään kiusoittelevia kuvia puolin ja toisin. Pitää vähän spicya olla suhteessa.
Nettiin ne eivät kuitenkaan mene.
Voikyllä tunnistaa eikä se minua haittaa.
N12
Vierailija kirjoitti:
Tilaan muutaman vuoden välein luottokuvaajaltani kuvauksen. Harrastan kehonrakennusta ja halua dokumentoida vartaloni kehityksen. Esiinnyn niissä yleensä ilman rihmankiertämää. Laitan niitä välillä esille muutamille alustoille. Nautin saamastani huomiosta ja tykkäyksistä.
Naispuolisen kehonrakentajan alastonkuvia olisi kyllä kiva katsella.
Minusta ei tietenkään ole nakukuvia netissä koska olen mies, enkä ole ilman lupaa koskaan julkaissut nakuotoksiani minnekään. Luulen kylläkin että kaikista maailman kaunottarista (alle 30v) on ainakin 33% esillä, joko itse nettiin uppaamana tai puhelimesta valuneena joillekin nakuvuoto sivustoilla.
Vuodettua (pääasiassa) privaattivideoita https://noodlemagazine.com/video/leaked
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolisen kehonrakentajan alastonkuvia olisi kyllä kiva katsella.
Kamalia: https://yandex.com/images/search?text=female%22bodybuilder%22nude%22nak… bikinifitness paljon seksikkäämpää: https://yandex.com/images/search?text=bikinifitness%22nude%22naked
Meillä on takkahuoneessa iso valokuvasuurennos hienoissa kehyksissä naisvartalosta josta kasvot on pois rajattu jonka on aikoinaan ottanut tunnettu valokuvaaja. Kenellekään ei ole kerrottu siinä esiintyvän itse talon rouva. Kavereille olen kertonut sen hankkineeni huutokaupasta.
Vaimolta lipsahti tai tai liekö varsin tahallaan kertoi, että eräässä entisessä suhteessa oli otettu rohkeita valokuvia, jotka olivat jääneet kumppanin haltuun. Pitkän suostuttelun jälkeen vaimo suostui ottamaan yhteyttä tähän taannoiseen kumppaniinsa. Kuvat tulivat lopulta, ja yhdessä niitä on katsottu, minun toivomuksestani jo valmiiksi vuoteessa, pyyhe varattuna valmiiksi pyllyn alle pantavaksi.
Hyvin kauniita, seksikkäitä kuvia, molemmista.
Kiitos. Oletko nähnyt ne? Ymmärrät varmasti, että salakuvat ovat eri asia kuin itse otetut. Varsinkin jos kuvissa näkyy muutakin kuin rinnat. Vaikka erikoinen huivi.