Mikä on mielestäsi pelottavin tienpätkä Suomessa?
Mielestäni Murhasaaren sillan kohta mäkineen on karmea. Ihan erityisesti talviaikaan kyseinen kohta on pelottava liukkauden takia. On siinä kolareita piisannutkin.
Kommentit (36)
Konginkankaan onnettomuuspaikka. Onko sinne vieläkään saatu keskikaidetta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Kuolion kylän mutka Kuusamossa. Aivan kauhea.
Millainen paikka, en ole koskaan kuullutkaan?
Ennen kun avasin koko keskustelua, olin sanomassa Murhasaari! Ottaa aina vatsanpohjasta, vaikken normaalisti mitenkään herkkä olekaan.
Toinen, joka pelottaa vähän on mummolle vievä tie Laukaassa. Se mutkittelee ja on mäkinen, ja paikalliset ajaa siellä kaheksaakymppiä keskellä tietä, vaikkei seuraavan mutkan taakse edes näy.
Ei pelottava, mutta hankala on, kun Vantaalla liittyy Raappavuorentieltä motarille. Ramppi on kaarteinen, jossa ainakaan itse en uskalla ajaa lujaa ja itse kiihdytyskaista on todella lyhyt. En tiedä kokevatko muutkin autoilijat tämän hankalaksi, koska tästä kohtaa liittyy aika harvoin autoja motarille
Löysälle stalkkeripillulle se tulee olemaan mun kotikatu :)
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet
Olisko Kummitusluoman metsätie, ainakin nimen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus vaihtaa omistajaa
Hä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet
Et oo hauska, huorrrrra.
ne yksikaistaiset keskikaiteella olevat tiet keskellä metsää. kilometreittäin ahdasta kaiteella tukittua tietä, jossa joku ä hlämi pysähtyy eteesi ja toinen taakse ja olet siellä jumissa yksinään. sitten ne tulee ja lyö ikkunasi rikki ja raahaa sinut metsään raiskattavaksi ja pöllii autosi
Ennen oli Oulu-Kemi -väli. Kapeahko tie, paljon rekkaliikennettä sekä ihan kaistapäisiä ohittajia.
(En ole ajanut vuosiin, joten nykytilasta en ole varma.)
Toinen järkyttävä on Oulun ohittava "moottoritie", ramppeja tosi tiheästi, suurin osa lyhyitä ja pimeitä, moottoritiellä käydään parin rampin välinen matka koska kaupungin sisäinen liikenne ei toimi. Turvavälejä ei ole, motarille liittyvää väistetään yhtäkkiä toiselle kaistalle, tie on jonkun matkaa kolmikaistainen, mutta tosi lyhyesti, äärettömän sekava pätkä!
Ysitie Jyväskylä-Jämsä väli
Padasjoki-Hämeenlinna
Sanotaan vaikka että Malminkartanonaukio
Vierailija kirjoitti:
Ei pelottava, mutta hankala on, kun Vantaalla liittyy Raappavuorentieltä motarille. Ramppi on kaarteinen, jossa ainakaan itse en uskalla ajaa lujaa ja itse kiihdytyskaista on todella lyhyt. En tiedä kokevatko muutkin autoilijat tämän hankalaksi, koska tästä kohtaa liittyy aika harvoin autoja motarille
Raappavuorentieltä ei ole mahdollista liittyä motarille.
Kyllä se on Kuolion kylän mutka Kuusamossa. Aivan kauhea.