Ex muuttui eron jälkeen -kosto?
Pitkä suhde, päättyi minun (mies) aloitteesta joitakin vuosia sitten. Näin hänet sattumalta pitkästä aikaa ja muutos oli melkoinen. Kroppa oli treenattu ja uusi opiskelupaikkakin kuulemma löytynyt yliopistosta. Ihmettelen kyllä mistä moinen? Siis että eron jälkeen tulee noinki iso elämänmuutos? Jokin kosto tms vai mikä juttu?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole selvää, että kyseessä on kosto. Se nyt selviää näistä ketjun kommenteistakin. Jos nainen kiistää jotain, niin asia on juuri niin mitä vastaan kiistävät.
En voi sanoa ymmärtäväni naisia, mutta ainakin osaan lukea heitä.
Myös feminismissä on kyse samasta ilmiöstä, mutta kollektiivisesti naisille kyseessä on kosto suomalaisia miehiä vastaan. Toki yrittävät peittää tämän väittämällä päinvastaista, mutta konkreettinen käytäntö puhuu puolestaan. Kyseessä on jatkuva suomalaisen miehen sheimaus.
Ei ole.
Terv. nainen, feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. eksä voi huonosti kanssasi. suomalaisilla miehillä on tapana näännyttää ja hyväksikäyttää kumppaneitaan sen sijaan, että huolehtisivat heistä. katsopa rikkaiden arabimiesten puolisoita, eivät todellakaan liho vaan kukoistavat ja jumppaavat
2. feikkasi kuolemansa päästäkseen eroon sinusta. sudenkorennot tekevät tätä. lamaantuminen on eli "lahnuus" on myös tätä :)
kostaminen vaatisi sen, että eksää ensinnäkin kiinnostaisi sinun mielipiteesi ja tekemisesi, ja että hänen elämänsä pyörisi ympärilläsi eron jälkeen. epäilen tätä vahvasti, mutta se että sinä uskot kostoa, kertoo kaiken sinun pienestä sielustasi ja siitä, kuinka kuvittelet maailmanp pyörivän sinun ympärilläsi
Olipas positiivinen näkemys miehistä. En voi valitettavasti allekirjoittaa mitään yllä olevasta. M50
Minä allekirjoitan kaiken. Meidän ero on se, että minä olen ollut parisuhteessa miesten kanssa ja sinä todennäköisesti et. En ymmärrä miten miesten on niin vaikea ymmärtää sitä, että se heidän kokemus omasta itsestään parisuhteessa ei ole se naisen kokemus. Jos ymmärrät vertauskuvia, niin seksinkin nainen kokee eri tavalla kuin mies kun se suunta on eri miten asiat siinäkin sujuu. Silti kumpikin on samassa tilanteessa, vain täysin eri maailmoissa,
Aika harvassa taitaa olla ne ihmiset jotka eivät joskus mieti mitä exälle kuuluu. Ihan inhimillistä toimintaa.