Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö Prisman kassalla kysyi papereita vaikka olen jo 32v

Vierailija
15.06.2024 |

Tyttö oli arviolta 18-22v. Olikohan hänellä jokin taka-ajatus?

Ehkä halusi nähdä nimeni niin voi sitten facebookista ottaa yhteyttä? Vinkkasin silmää kun lähdin ja olin huomaavinani pientä pilkettä silmäkulmassa ja punastumista poskilla. Taisi olla vain kömpelö yritys flirttailla vanhemman komean miehen kanssa.😉

Aleksi32v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki vain työtään.

Tämä. Joku silmiään nykivä ja räpyttelevä, finninaamainen reppana kyllä huvittaa tyttöjä kahvihuoneessa vielä pitkään.

Vierailija
22/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja edelleen kysytään minultakin. Syynä kuulma mm. geenit, olemus ja meikittömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kassan ikä tähän liittyy?

Vierailija
24/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Marketin kassa kysyi papereita. Olen M50.

Vierailija
25/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä pitää kysyä ja tätä myös seurataan niiden osalta jotka maksaa s-kortilla (ikä saadaan s-tilin tiedoista ja myyjän pitää kirjata maksutapahtuman yhteydessä tehty ikätarkistus). Jos myyjän tarkistusprosentti on alle 90, tulee satikutia. En siis olisi mitenkään kauhean innostunut, hän ei taatusti luullut sinua alaikäiseksi. 

Vierailija
26/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä söpöä kun kolmekymppiset on kauhean lesona paperien kysymisestä vaikka sääntö on jo jotain 15 vuotta ollut että kaikki alle 30-vuotiaat tarkistetaan. Tavoitteeseen päästäkseen moni kassa tarkistaa henkkarit välillä niiltäkin joista tietää että ikää saattaa olla vaikka 35. Vanhin jolta minä myyjänä kysyin paperit oli 38-vuotias. 

Vierailija
27/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kassaneiti kysyi että voisinko ottaa aurinkolasit pois silmiltäni. Otin, katsottiin toisiamme, sain ostaa oluet. Ikää 35.

Vierailija
28/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa kassatytöt olisivat kaikki tällaisia 😍!

Ei ne perseellään siellä myy

Vierailija
29/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-v nainen ja melkein joka kerta kysytään papereita. Onhan se kiva näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta. :p

Vierailija
30/30 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi ilahduttaa vanhaa setämiestä kysymällä vielä paperit.

Muitakin kerran just eilen joku parikymppinen nainen kysyi paperit kassalla, kun ostin muutaman saunaoluen. Täytän tänä vuonna 40. Luulen että halusi vain ilahduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan