Kuinka kehtaa vetää käteen junassa.
Kommentit (59)
Olen tumputtanut bussissa, junassa, lentokoneessa, laivalla, metrossa, ratikassa, autoillessa, mopolla ajaessa, pyörällä ajaessa, kävellessä, paskalla, kirkossa, hautuumaalla ja ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tumputtanut bussissa, junassa, lentokoneessa, laivalla, metrossa, ratikassa, autoillessa, mopolla ajaessa, pyörällä ajaessa, kävellessä, paskalla, kirkossa, hautuumaalla ja ties missä.
Aika perverssiä toimintaa.
Itsekin marssin Priden runkkariryhmässä.
Marssimassa on meikäläisiä moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirkossa tai hautuumaalla tuu kellekään semmoset jutut mieleen :D Valtaosa ajattelee omaa kohtaloaan kuoleman jälkeen eikä mitään alastomia naisia.
Tästä tuli mieleen et sairaanhoitajan tehtäviin pitäisi lisätä yksi homma lisää. Mut jos miehellä käsipaketissa eikä pysty runkkaamaan ni miehel tulee oikeesti fyysisesti pallit kipeeksi jos ei pääse purkautumaan joskus. ni hoitajan tehtävähän on viedä potilaan kipu pois? Vai meniskö tää kipu luonnollisesti ajan kanssa pois?
no teinit on niin kiihottavia niin täytyy tumputtaa ja tarjota lihamakkaraa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina mattoveitsi laukussa. Ei saisi varmaan olla. En ole joutunut käyttämään mutta mieluusti näyttäisin tuollaiselle sekopäälle ja kysyisin haluatko pelkät pallit vai myös vehkeen irti.
Islamofoobikko!!!
Vierailija kirjoitti:
Senpä takia sinut tunnetaankin vähämielisenä kylähullurunkkarina.
Miehet kehtaavat mitä vaan ja kun oma elämä pyörii sen vehkeen ympärillä niin tällaista se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirkossa tai hautuumaalla tuu kellekään semmoset jutut mieleen :D Valtaosa ajattelee omaa kohtaloaan kuoleman jälkeen eikä mitään alastomia naisia.
Kuoleman jälkeen ei ole mitään.
Tämä elämä on ainoa tilaisuus nauttia.
Työntelen naistani takaapäin, saan ihanan orgasmin, makaan hänen kyljessään torkkuen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeinen seksi parasta, nainen ei pyristele vastaan.
Kai ne on jossain aineissa tai alkoholeissa..? Tai jos on pimennyt hetkeksi alkoholin tms vuoksi? Jonkun lääkkeen vahvuus ja haitta voisi myös ehkä olla harvoin kyseessä. Tai häiriö? Eikös huumeet ja alkoholi pimennä osalta muistin. Ellei tahallaan, tuskin silti on täysin selvä aina vai onko.