Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kehtaa vetää käteen junassa.

Vierailija
15.06.2024 |

Toisten ihmisten edessä siellä. Jotkut sitten on sairaita.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on jossain aineissa tai alkoholeissa..? Tai jos on pimennyt hetkeksi alkoholin tms vuoksi? Jonkun lääkkeen vahvuus ja haitta voisi myös ehkä olla harvoin kyseessä. Tai häiriö? Eikös huumeet ja alkoholi pimennä osalta muistin. Ellei tahallaan, tuskin silti on täysin selvä aina vai onko.

Vierailija
42/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maitti iskee niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumputtanut bussissa, junassa, lentokoneessa, laivalla, metrossa, ratikassa, autoillessa, mopolla ajaessa, pyörällä ajaessa, kävellessä, paskalla, kirkossa, hautuumaalla ja ties missä.

Vierailija
44/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tumputtanut bussissa, junassa, lentokoneessa, laivalla, metrossa, ratikassa, autoillessa, mopolla ajaessa, pyörällä ajaessa, kävellessä, paskalla, kirkossa, hautuumaalla ja ties missä.

Aika perverssiä toimintaa.

Vierailija
45/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin marssin Priden runkkariryhmässä.

Marssimassa on meikäläisiä moneen junaan.

Vierailija
46/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena pystyn tähän, miehille luulisi olevan helpompaa.

Vierailija
47/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kirkossa tai hautuumaalla tuu kellekään semmoset jutut mieleen :D Valtaosa ajattelee omaa kohtaloaan kuoleman jälkeen eikä mitään alastomia naisia.

Vierailija
48/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen et sairaanhoitajan tehtäviin pitäisi lisätä yksi homma lisää. Mut jos miehellä käsipaketissa eikä pysty runkkaamaan ni miehel tulee oikeesti fyysisesti pallit kipeeksi jos ei pääse purkautumaan joskus. ni hoitajan tehtävähän on viedä potilaan kipu pois? Vai meniskö tää kipu luonnollisesti ajan kanssa pois?

Vierailija
49/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko oma elämä pyörii oman kikulin ympärillä...

Vierailija
50/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit omaan kysymykseesi. Jotkut on sairaita.

Vierailija
51/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no teinit on niin kiihottavia niin täytyy tumputtaa ja tarjota lihamakkaraa

Vierailija
52/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina mattoveitsi laukussa. Ei saisi varmaan olla. En ole joutunut käyttämään mutta mieluusti näyttäisin tuollaiselle sekopäälle ja kysyisin haluatko pelkät pallit vai myös vehkeen irti.

Islamofoobikko!!!

Vierailija
53/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senpä takia sinut tunnetaankin vähämielisenä kylähullurunkkarina.

Vierailija
54/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin, pörvö. 

Vierailija
55/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehtaavat mitä vaan ja kun oma elämä pyörii sen vehkeen ympärillä niin tällaista se sitten on.

Vierailija
56/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko linkkiä tähän uutiseen?

Vierailija
57/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työntää käden vauhdissa ulos silloinhan vetää käteen. 

Vierailija
58/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kirkossa tai hautuumaalla tuu kellekään semmoset jutut mieleen :D Valtaosa ajattelee omaa kohtaloaan kuoleman jälkeen eikä mitään alastomia naisia.

Kuoleman jälkeen ei ole mitään.

Tämä elämä on ainoa tilaisuus nauttia.

Työntelen naistani takaapäin, saan ihanan orgasmin, makaan hänen kyljessään torkkuen...

Vierailija
59/59 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeinen seksi parasta, nainen ei pyristele vastaan.