Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset muka onnistuvat kadottamaan sukkiaan?

Vierailija
15.06.2024 |

Olen elänyt 40-vuotiaaksi kadottamatta koskaan yhtäkään sukkaa tai muutakaan vaatekappaletta. Silti kuulee jatkuvasti kuinka on muka jotenkin yleistä että niitä hukkuu jonnekin pesukoneeseen tai minne lie. Mitä ihmettä? Kai te tajuatte että niitä ei voi hukata pesukoneeseen? Minne te sitten kadotatte niitä? Ja miten tätä kadottamista voi tapahtua usein? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkia jää housunlahkeisiin riisuuntuessa ja lahkeesta ne putoavat matkan varrelle. Myös pesukoneeseen jää sukkia.

Toi ei mitenkään oo mahollista että joku kävelis ylimääränen sukka lahkeessaan ilman että huomais asiaa

Pomo tuli kerran töihin pikkukengissä, toisessa jalassa kaksi sukkaa ja toisessa ei ollenkaan. Sattuuhan näitä.

Vierailija
42/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheellä on paljon vaatteita ja myöskin sukkia, koska emme voi olla jatkuvasti niitä pesemässä. Yleensä sitten kiiressä kun alkaa raivata sitä pyykkivuorta, saman parin sukat eivät yleensä päädy sinne yhtäaikaa. Tällä tavalla sukkia on "kadoksissa" koko ajan. Ovat myös taitavia piiloutumaan housujen lahkeisiin tai tarttumaan lastenvaatteiden tarroihin. Ja pihalla kun kuivatan vaatteita, narulta joskus putoaa sukkia ja ne päätyvät koiran tai lasten mukana jonnekin. Jossain vaiheessa kyllästyn siihen yksinäisenä pyörivään sukkaan ja heitän pois, ja eiköhän se pari juuri sen jälkeen ilmesty taas jostain. 

Tilanne oli paljon paremmin hallinnassa kun asui vielä yksin, ei olleet sukat hukassa. 

Miksi raivaatte kiireessä pyykkivuorta? Onko teillä elämänhallinnan ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt noin 10 paritonta sukkaa tuossa.

Jotkut menee lakanan sisään osa oikeasti löytyy pesukoneen nukkasihdistä, jos löytyy.

Jonnekin ne katoaa, tämä on ihan aito outous kyllä. Ei oo ilmaantunut takas kuin osa niistä.

Siis väität että ne sukat menee läpi niistä rummun pienistä rei'istä? Juu ei

Meillä on löytynyt myös sukkia pesukoneen nukkasihdistä, mutta vain perheen pienimmäisen, joskus ne on löytyneet sieltä rikkinäisenä. Eli kyllä meidän pesukone oikeasti syö joskus sukkia.

Sukkia katoaa joskus muutenkin, todennäköisesti niin että menee rikki ja heitän roskiin, mutta en enää myöhemmin muista sitä. Joskus on löytynyt pitkään kadonneena ollut ohut sukka pestyn villasukan sisältä, joskus makuupussista.

Vierailija
44/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on teorioita mihin toinen sukka katoaa. Tontut, alienit, menninkäiset, oravat ja pesukoissa esiintyvät ulottuvuusportaalit sekä mustat aukot. Minä olen illalla riisunut sukat sängyn viereen. Aamulla oli vain yksi sukka. Sitä toista ei löytynyt koskaan. Mä syytin vähän tyttistä koska olin hänen luona yötä. 

Vierailija
45/47 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun kyselin vaimolta, että onko hän nähnyt mun toista tällaista sukkaa, vaimo totesi, että seuraavan kerran kun kyselen kadonnutta sukkaa, niin hän ostaa mulle läjän sukkahousuja. Eipä ole parit kuulemma sen jälkeen enää hukassa. Pitäisköhän kysellä? Ne vois olla kätevät. 

Vierailija
46/47 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt noin 10 paritonta sukkaa tuossa.

Jotkut menee lakanan sisään osa oikeasti löytyy pesukoneen nukkasihdistä, jos löytyy.

Jonnekin ne katoaa, tämä on ihan aito outous kyllä. Ei oo ilmaantunut takas kuin osa niistä.

Kerää ne irtokappaleet johonkin erilliseen koppaan ja käytä kotisukkina randomsukkia, mitä ne eriparisukat kotona haittaavat. Kun laitat ne pesuun, yllättävän moni pariton sukka löytää parinsa. Tuolla metodilla sain itse useamman kymmenen paria yhteen, lopulta sain selvitettyä koko läjän.

Mulla on juuri tuollainen parittomien sukkien laatikko. Toki sillä erolla, että siellä on välillä enemmän sukkia kuin paritettujen sukkien laatikossa.  Aika ajoin perkaan laatikon ja heitän pois ne, joille ei ole paria löytynyt. Nyt siellä on lähinnä sellaisia sukkia, joita olen ostanut useamman parin ja niitä löytyi pariton määrä.

Vierailija
47/47 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso pino parittomia sukkia. Tänään löysin mustan sukan valkoisten pyyheliinojen välistä.  Ihmettelin miten se sinne on joutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan