Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset muka onnistuvat kadottamaan sukkiaan?

Vierailija
15.06.2024 |

Olen elänyt 40-vuotiaaksi kadottamatta koskaan yhtäkään sukkaa tai muutakaan vaatekappaletta. Silti kuulee jatkuvasti kuinka on muka jotenkin yleistä että niitä hukkuu jonnekin pesukoneeseen tai minne lie. Mitä ihmettä? Kai te tajuatte että niitä ei voi hukata pesukoneeseen? Minne te sitten kadotatte niitä? Ja miten tätä kadottamista voi tapahtua usein? 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kaduilla, pihoilla, näkyy parittomia sukkia.

Vierailija
2/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennan kaikkiin sukkiin paikantimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiston penkillä näin eilen jonkun tennis sukan.

Vierailija
4/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö lainkaan sukkia? Ei niitä voi kadottaa ellei niitä omista.

Vierailija
5/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneeseen kadonneet. Tulin juuri taloyhtiön pyykkituvasta ja lajittelin pyykit niin sieltä vaan löytyi koon 45 tennissukka. Ei ole minun ja ihan yksin asun.

Vierailija
6/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsoa kun se on hah hah haa hauskaa kun pesukone on kuin musta aukko tai Taikalaatikko johon sukat vaan katoaa hihihi. 😐

Ei ole multakaan ikinä kadonnut sukkia pysyvästi. Joskus väliaikaisesti kun on jääneet sukkahousujen sisään tai jonkun muun vaatteet väliin. Tämä "pesukone söi" on joku tyhmä joukkovitsi, joka jostain syystä on ihmisten mielestä super hauskaa vuosi toisensa jälkeen.

Vierailija
7/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24pesulassa löytyi kerran pesukoneen rummusta siitä luukkua lähimpänä olevasta reunasta sukka. Tarkistakaa rumpu kädellä ja se välimuovireunuskin aina kun otatte pyykit pois, siellä on usein jotain.

Vierailija
8/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24pesulassa löytyi kerran pesukoneen rummusta siitä luukkua lähimpänä olevasta reunasta sukka. Tarkistakaa rumpu kädellä ja se välimuovireunuskin aina kun otatte pyykit pois, siellä on usein jotain.

Kumitiiviste, eikä välimuovireunus. Mikä sen nimi onkaan.

Vierailija
9/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneeseen kadonneet. Tulin juuri taloyhtiön pyykkituvasta ja lajittelin pyykit niin sieltä vaan löytyi koon 45 tennissukka. Ei ole minun ja ihan yksin asun.

Mitä teit sukalle?

Vierailija
10/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsoa kun se on hah hah haa hauskaa kun pesukone on kuin musta aukko tai Taikalaatikko johon sukat vaan katoaa hihihi. 😐

Ei ole multakaan ikinä kadonnut sukkia pysyvästi. Joskus väliaikaisesti kun on jääneet sukkahousujen sisään tai jonkun muun vaatteet väliin. Tämä "pesukone söi" on joku tyhmä joukkovitsi, joka jostain syystä on ihmisten mielestä super hauskaa vuosi toisensa jälkeen.

Onko se oikeesti vitsi? Mä oon kanssa ihmetellyt asiaa kun en oo koskaan hukannut mitään vaatteita 

Vierailija
11/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoaa sohvan alle ja imuri nielaisee.

Vierailija
12/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se oikeesti vitsi? Mä oon kanssa ihmetellyt asiaa kun en oo koskaan hukannut mitään vaatteita 

Ilmeisesti joo, samalla lailla kuin muka-tosissaan kiistely ananaksesta pizzassa. Ihmiset on niin mielikuvituksettomia että toistelevat samoja juttuja vuosikausia, vaikkei ne olleet kovin hassuja edes ekalla kerralla vuonna 2003...

Vierailija
13/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katoaa jatkuvasti sukkia, en tiedä mihin!!!!!

Vierailija
15/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ihan yleinen muuallakin kuin Suomessa. Joukossamme liikkuu sukkia saalistavia olioita joita emme näe.

Ovatko oliot ulkoavaruudesta, sitä ei voi tietää ja ovatko tulleet tänne vasta sukkien keksimisen jälkeen?

Vierailija
16/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä on paljon vaatteita ja myöskin sukkia, koska emme voi olla jatkuvasti niitä pesemässä. Yleensä sitten kiiressä kun alkaa raivata sitä pyykkivuorta, saman parin sukat eivät yleensä päädy sinne yhtäaikaa. Tällä tavalla sukkia on "kadoksissa" koko ajan. Ovat myös taitavia piiloutumaan housujen lahkeisiin tai tarttumaan lastenvaatteiden tarroihin. Ja pihalla kun kuivatan vaatteita, narulta joskus putoaa sukkia ja ne päätyvät koiran tai lasten mukana jonnekin. Jossain vaiheessa kyllästyn siihen yksinäisenä pyörivään sukkaan ja heitän pois, ja eiköhän se pari juuri sen jälkeen ilmesty taas jostain. 

Tilanne oli paljon paremmin hallinnassa kun asui vielä yksin, ei olleet sukat hukassa. 

Vierailija
17/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista hukanneeni sukkaa, mutta hanskan ja hatun kyllä.

Vierailija
18/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ihan yleinen muuallakin kuin Suomessa. Joukossamme liikkuu sukkia saalistavia olioita joita emme näe.

Ovatko oliot ulkoavaruudesta, sitä ei voi tietää ja ovatko tulleet tänne vasta sukkien keksimisen jälkeen?

Hah hah haa. Tosi hassu juttu, itsekö keksit?

Vierailija
19/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin itsekseni minulta ei koskaan kadonnut mitään. Kun menin naimisiin, minulta katoaa koko ajan sukkia. Ihmettelin asiaa aikani ja ostin uusia sukkia. Kunnes eräänä päivänä huomasin että mieheni kerää pyykkikoneesta ja pyykkinarulta myös minun sukkani itselleen. Tutkin salaa hänen vaatevarastoaan ja löysin 10 muovikassillista sukkia. Tämä on tosi tarina.

Vierailija
20/47 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit sukalle?

Hänhän voisi lähteä sovittamaan lasikenk... eiku sukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan