Miten ihmiset muka onnistuvat kadottamaan sukkiaan?
Olen elänyt 40-vuotiaaksi kadottamatta koskaan yhtäkään sukkaa tai muutakaan vaatekappaletta. Silti kuulee jatkuvasti kuinka on muka jotenkin yleistä että niitä hukkuu jonnekin pesukoneeseen tai minne lie. Mitä ihmettä? Kai te tajuatte että niitä ei voi hukata pesukoneeseen? Minne te sitten kadotatte niitä? Ja miten tätä kadottamista voi tapahtua usein?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asuin itsekseni minulta ei koskaan kadonnut mitään. Kun menin naimisiin, minulta katoaa koko ajan sukkia. Ihmettelin asiaa aikani ja ostin uusia sukkia. Kunnes eräänä päivänä huomasin että mieheni kerää pyykkikoneesta ja pyykkinarulta myös minun sukkani itselleen. Tutkin salaa hänen vaatevarastoaan ja löysin 10 muovikassillista sukkia. Tämä on tosi tarina.
Yhteen muovikassiin menee ainakin 100 paria sukkia. Joo ihan varmasti ostit noin 1000 paria sukkia tutkimatta asiaa aiemmin. Ja ihan varmasti oli miehellä 10 säkillistä sukkia kaapissa, enemmän kuin keskiverto vaatekaupassa... Uskotaan.
Miehellä oli paljon sukkia jo ennestään. Yhteen muovikassiin ei mene sataa paria sukkia, riippuen sukkien paksuudesta 10 -30 paria. Miehellä ei ollut 10 säkillistä sukkia, vaan 10 muovikassillista. Säkki vetäisi tuon mainitsemasi 100 paria. Opettele lukemaan.
Multa on kadonnut paljon sukkia ja pikkutavaroita, pompuloita ja pinnejä jne.
Viime vuonna hukkasin mustat housut. Olen ihan varma, että ne on jossain täällä asunnossa, koska en ole niitä pois täältä viennyt, mutta en vaan löydä niitä mistään ja etsinyt olen.
Mulla nyt noin 10 paritonta sukkaa tuossa.
Jotkut menee lakanan sisään osa oikeasti löytyy pesukoneen nukkasihdistä, jos löytyy.
Jonnekin ne katoaa, tämä on ihan aito outous kyllä. Ei oo ilmaantunut takas kuin osa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut menee lakanan sisään osa oikeasti löytyy pesukoneen nukkasihdistä, jos löytyy.
Jonnekin ne katoaa, tämä on ihan aito outous kyllä. Ei oo ilmaantunut takas kuin osa niistä.
Siis väität että ne sukat menee läpi niistä rummun pienistä rei'istä? Juu ei
Kerran oli yhden polun varressa naisten sukkahousut virumassa.
Sukkia jää housunlahkeisiin riisuuntuessa ja lahkeesta ne putoavat matkan varrelle. Myös pesukoneeseen jää sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus vahingossa imuroinut pieniä nilkkasukkia. Myös sohvan sisältä ja takaa on löytynyt pari.
Ihmiset tarvitsevat aiheita nalkutukseen. Tarina muinaisajoilta, kun mies aikoi laittaa kirkkaan vihreät sukat juhliin lähtiessään, vaimo käski laittaa harmaat. Perheriita, miksi ostit vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän niin väittänyt. Miten sä ymmärsin tuon viestin noin?
Vierailija kirjoitti:
Sukkia jää housunlahkeisiin riisuuntuessa ja lahkeesta ne putoavat matkan varrelle. Myös pesukoneeseen jää sukkia.
Toi ei mitenkään oo mahollista että joku kävelis ylimääränen sukka lahkeessaan ilman että huomais asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän niin väittänyt. Miten sä ymmärsin tuon viestin noin?
Miten se sinne nukkasihtiin muuten päätyis?
Ne katoaa siten että pari joutuu erilleen toisistaan. Sitten joskus löytyy se toinen ja ajatellaan että se toinen on mennyt rikki joten ensiksi löytynyt sukka laitetaan roskikseen tms. Sitten löytyy kuukausien päästä se toinen ja ajatellaan että silel ei ole paria kun se on mennyt rikki. Ihmiset ei hirveesti haaskaa ajatuksia ja muistia sukille.
Minulta on kadonnut sukkia myös. Oudosti katosivat pari pesupussia sekä ainakin viisi paria puuvillaisia suojakäsineitä. Ei löydy etsinnöistä huolimatta.
Viimeksi löysin kadonneen sukan pussilakanan sisältä. Vaikka sen vetää niin se sukka jotenkin liimautuu sinne. Olen nykyään oppinut pyöräyttämään rumpua, sillä usein se sukka tarttuu rumpuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ei mitenkään oo mahollista että joku kävelis ylimääränen sukka lahkeessaan ilman että huomais asiaa
Usein kävelty. Myös vessapaperia vyötäröllä.
Kadonneiden sukkien määrä maailmassa on vakio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsoa kun se on hah hah haa hauskaa kun pesukone on kuin musta aukko tai Taikalaatikko johon sukat vaan katoaa hihihi. 😐
Ei ole multakaan ikinä kadonnut sukkia pysyvästi. Joskus väliaikaisesti kun on jääneet sukkahousujen sisään tai jonkun muun vaatteet väliin. Tämä "pesukone söi" on joku tyhmä joukkovitsi, joka jostain syystä on ihmisten mielestä super hauskaa vuosi toisensa jälkeen.
Onko se oikeesti vitsi? Mä oon kanssa ihmetellyt asiaa kun en oo koskaan hukannut mitään vaatteita
Ilmeisesti joo, samalla lailla kuin muka-tosissaan kiistely ananaksesta pizzassa. Ihmiset on niin mielikuvituksettomia että toistelevat samoja juttuja vuosikausia, vaikkei ne olleet kovin hassuja edes ekalla kerralla vuonna 2003...
Ananas Kuuluu pizzaan ja sillä sipuli (joka muuten EI kuulu)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kävelty. Myös vessapaperia vyötäröllä.
Kyllä ja myös niin, että eiliset sukkahousut ovat myös mukana tämänpäiväisten sukkisten ja housujen välissä. On tullut huomattua ne kesken päivän, kun teräosa pilkistää lahkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Kerää ne irtokappaleet johonkin erilliseen koppaan ja käytä kotisukkina randomsukkia, mitä ne eriparisukat kotona haittaavat. Kun laitat ne pesuun, yllättävän moni pariton sukka löytää parinsa. Tuolla metodilla sain itse useamman kymmenen paria yhteen, lopulta sain selvitettyä koko läjän.
Yhteen muovikassiin menee ainakin 100 paria sukkia. Joo ihan varmasti ostit noin 1000 paria sukkia tutkimatta asiaa aiemmin. Ja ihan varmasti oli miehellä 10 säkillistä sukkia kaapissa, enemmän kuin keskiverto vaatekaupassa... Uskotaan.