Miten ihmiset muka onnistuvat kadottamaan sukkiaan?
Olen elänyt 40-vuotiaaksi kadottamatta koskaan yhtäkään sukkaa tai muutakaan vaatekappaletta. Silti kuulee jatkuvasti kuinka on muka jotenkin yleistä että niitä hukkuu jonnekin pesukoneeseen tai minne lie. Mitä ihmettä? Kai te tajuatte että niitä ei voi hukata pesukoneeseen? Minne te sitten kadotatte niitä? Ja miten tätä kadottamista voi tapahtua usein?
Kommentit (47)
Asennan kaikkiin sukkiin paikantimet.
Puiston penkillä näin eilen jonkun tennis sukan.
Käytätkö lainkaan sukkia? Ei niitä voi kadottaa ellei niitä omista.
Koneeseen kadonneet. Tulin juuri taloyhtiön pyykkituvasta ja lajittelin pyykit niin sieltä vaan löytyi koon 45 tennissukka. Ei ole minun ja ihan yksin asun.
No katsoa kun se on hah hah haa hauskaa kun pesukone on kuin musta aukko tai Taikalaatikko johon sukat vaan katoaa hihihi. 😐
Ei ole multakaan ikinä kadonnut sukkia pysyvästi. Joskus väliaikaisesti kun on jääneet sukkahousujen sisään tai jonkun muun vaatteet väliin. Tämä "pesukone söi" on joku tyhmä joukkovitsi, joka jostain syystä on ihmisten mielestä super hauskaa vuosi toisensa jälkeen.
24pesulassa löytyi kerran pesukoneen rummusta siitä luukkua lähimpänä olevasta reunasta sukka. Tarkistakaa rumpu kädellä ja se välimuovireunuskin aina kun otatte pyykit pois, siellä on usein jotain.
Vierailija kirjoitti:
24pesulassa löytyi kerran pesukoneen rummusta siitä luukkua lähimpänä olevasta reunasta sukka. Tarkistakaa rumpu kädellä ja se välimuovireunuskin aina kun otatte pyykit pois, siellä on usein jotain.
Kumitiiviste, eikä välimuovireunus. Mikä sen nimi onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koneeseen kadonneet. Tulin juuri taloyhtiön pyykkituvasta ja lajittelin pyykit niin sieltä vaan löytyi koon 45 tennissukka. Ei ole minun ja ihan yksin asun.
Mitä teit sukalle?
Vierailija kirjoitti:
No katsoa kun se on hah hah haa hauskaa kun pesukone on kuin musta aukko tai Taikalaatikko johon sukat vaan katoaa hihihi. 😐
Ei ole multakaan ikinä kadonnut sukkia pysyvästi. Joskus väliaikaisesti kun on jääneet sukkahousujen sisään tai jonkun muun vaatteet väliin. Tämä "pesukone söi" on joku tyhmä joukkovitsi, joka jostain syystä on ihmisten mielestä super hauskaa vuosi toisensa jälkeen.
Onko se oikeesti vitsi? Mä oon kanssa ihmetellyt asiaa kun en oo koskaan hukannut mitään vaatteita
Putoaa sohvan alle ja imuri nielaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeesti vitsi? Mä oon kanssa ihmetellyt asiaa kun en oo koskaan hukannut mitään vaatteita
Ilmeisesti joo, samalla lailla kuin muka-tosissaan kiistely ananaksesta pizzassa. Ihmiset on niin mielikuvituksettomia että toistelevat samoja juttuja vuosikausia, vaikkei ne olleet kovin hassuja edes ekalla kerralla vuonna 2003...
Minulta katoaa jatkuvasti sukkia, en tiedä mihin!!!!!
Ongelma on ihan yleinen muuallakin kuin Suomessa. Joukossamme liikkuu sukkia saalistavia olioita joita emme näe.
Ovatko oliot ulkoavaruudesta, sitä ei voi tietää ja ovatko tulleet tänne vasta sukkien keksimisen jälkeen?
Meidän perheellä on paljon vaatteita ja myöskin sukkia, koska emme voi olla jatkuvasti niitä pesemässä. Yleensä sitten kiiressä kun alkaa raivata sitä pyykkivuorta, saman parin sukat eivät yleensä päädy sinne yhtäaikaa. Tällä tavalla sukkia on "kadoksissa" koko ajan. Ovat myös taitavia piiloutumaan housujen lahkeisiin tai tarttumaan lastenvaatteiden tarroihin. Ja pihalla kun kuivatan vaatteita, narulta joskus putoaa sukkia ja ne päätyvät koiran tai lasten mukana jonnekin. Jossain vaiheessa kyllästyn siihen yksinäisenä pyörivään sukkaan ja heitän pois, ja eiköhän se pari juuri sen jälkeen ilmesty taas jostain.
Tilanne oli paljon paremmin hallinnassa kun asui vielä yksin, ei olleet sukat hukassa.
En muista hukanneeni sukkaa, mutta hanskan ja hatun kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on ihan yleinen muuallakin kuin Suomessa. Joukossamme liikkuu sukkia saalistavia olioita joita emme näe.
Ovatko oliot ulkoavaruudesta, sitä ei voi tietää ja ovatko tulleet tänne vasta sukkien keksimisen jälkeen?
Hah hah haa. Tosi hassu juttu, itsekö keksit?
Kun asuin itsekseni minulta ei koskaan kadonnut mitään. Kun menin naimisiin, minulta katoaa koko ajan sukkia. Ihmettelin asiaa aikani ja ostin uusia sukkia. Kunnes eräänä päivänä huomasin että mieheni kerää pyykkikoneesta ja pyykkinarulta myös minun sukkani itselleen. Tutkin salaa hänen vaatevarastoaan ja löysin 10 muovikassillista sukkia. Tämä on tosi tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit sukalle?
Hänhän voisi lähteä sovittamaan lasikenk... eiku sukkaa
Aika usein kaduilla, pihoilla, näkyy parittomia sukkia.