Las Ketchup yhtyeen laulajat ovat vanhentuneet hirveästi 12 vuodessa
Aivan eri näköisiä nämä ketsuppitytöt nykyään kuin mitä 12 vuotta sitten jolloin villitsivät koko maailman ketsuppi-tanssilla.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f32b0b42-3d3e-4eb8-8545-c8a98c…
Kommentit (39)
Nuorin siskoista oli se hottis mutta nyt paino varmaan tuplaantunut.
Noiden muusikkoisän taiteilijanimi oli muuten El Tomate tai jotain vastaavaa...
Eihän nuo koskaan mitään kaunottaria olleet. Silti paremman näköisiä, kuin ikäisensä Suomitantat.
Kumma ku eivät ole tuplanneet elopainojaan, kuten suomimammoilla tapana tuossa ajassa.
Useimmat av-mammat ovat kaksinkertaistuneet painonsa vuodesta 2002. He ovat edelleen normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee kuin maito
Ja miehet kuin viini, vai? Älä puhu paskaa. Pientä itsekritiikkiä sinullekin.
Eräs taikinanaamainen narsisti tapasi hokea tuota. Vänisevällä äänellä🤢
Eihän nuo mitään kaunottaria koskaan ole olleet, ovat sillä ja rajalla että voisi luonnehtia melkein rumiksi.
Minulle on suurempi shokki se että Christina Aguilera on vanhentunut 26 vuotta, Shakira 34 vuotta ja Madonna 45 vuotta aloitettuaan uransa. Nuo laulajat olivat vielä nuoria silloin kun itse olin nuori aikuinen. Esimerkiksi Madonna oli vasta 40-vuotias 25 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee kuin maito
Ja miehet kuin viini, vai? Älä puhu paskaa. Pientä itsekritiikkiä sinullekin.
No mutta, kuka se on noin happamalla päällä?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös he olleet vuonna 2002 jotain 19-20 vuotiaita?
Varmaan jo aikuisia lapsia heillä.
Onnenpekkoja ne, jotka päässy niitä tekemään!
Tietoisku ap:lle: ihmiset vanhenee 12 vuodessa ja varsinkin 22 vuodessa:D tuli järkytyksenä ja shokkina ettei kukaan ole nuori ikuisesti...?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on suurempi shokki se että Christina Aguilera on vanhentunut 26 vuotta, Shakira 34 vuotta ja Madonna 45 vuotta aloitettuaan uransa. Nuo laulajat olivat vielä nuoria silloin kun itse olin nuori aikuinen. Esimerkiksi Madonna oli vasta 40-vuotias 25 vuotta sitten.
Mitä sinäkin muumio oikein höpötät?!
Vierailija kirjoitti:
Macarena > Las Ketchup
Wallabi jolloti buila macareena.
Sanat meni kai noin.
Vierailija kirjoitti:
Miellän nuo nimet vieläkin uusiksi tulokkaiksi. Paitsi Madonnan. Häntä ei ehkä enää voi sanoa tulokkaaksi.
Se yksi näyttää aivan epäkuolleelta luurangolta ja naamasta miespuoliselta. Meni yöunet.
No mutta, kuka se on noin happamalla päällä?