Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DI vai KTM?

Vierailija
15.06.2024 |

Kumpi on kannattavampi koulutus? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattavampi mihin? Itse suosittelen komboa DI systeemianalyysi-sähkö-CS -osastolta ja rahista kauppiksesta.

Rahis on vähän niinku dippapuolen preppikurssin tasolla, eli siitä teet helposti kandin dippavaiheen alettua 1-2 vuodessa.

Jos oot kiinnostunut ihmisten kanssa pelleilystä, kauppis. Se on sit luonne- ja suhdegeimiä se fyi.

Vierailija
2/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Valtonsella on nuo molemmat tutkinnot. Li Andersson ei ole saanut räpellettyä kuin vt:n kandin. Eli amk-tason koulutus.

Dippainsseillä ja kauppatieteen maistereilla on hyvät palkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi kiinnostaa enemmän.

Vierailija
4/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Valtonsella on nuo molemmat tutkinnot. Li Andersson ei ole saanut räpellettyä kuin vt:n kandin. Eli amk-tason koulutus.

Ikään kuin olisin lukenut jostain että olisi viime vuonna tehnyt gradun valmiiksi, ymmärsinkö väärin?

Vierailija
5/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kumpi kiinnostaa enemmän.

Tämä!

Vierailija
6/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM tutkinto on kyllä monipuolinen mutta ei valmista sinua yhtään mihinkään. Työkokemus on hankittava itse jo ensimmäisestä kesästä lähtien ja työkokemuksesi määrittää hyvin pitkälle sinun tulevaisuuden suunnan. Pääaine vaikuttaa vain jonkin verran. Alkupalkat etenkin naisilla huonoja ja itse jouduin tekemään pitkään määräaikaisuuksia ennenkuin sain vakituisen paikan.

Jos olisi aivot riittäneet, olisin ehdottomasti opiskellut DI:ksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi